Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/02/18 ve všech sekcích
-
Motorpowere: 1) já nenaměřil. Naměřila firma Autotechnologi, kde to auto bylo na odměření. 2) o tom, že si věděl dřív já nevím co, je to dobrej vtip. Zasmál jsem se. 3) u APR se normálně nikam nic zasílat nemusí. APR tento motor naladěný má, ale nemělo vyčtenou konkrétně jeho verzi SW v jeho řídící jednotce. Nabídl jsem mu, že může buď počkat, než to zašle někdo jiný nebo to za výhodnějších podmínek může zaslat přeze mě on. On byl nadšený, že ano, že se to tak udělá a o 14 dní později byl u tebe. Takoví zákaznící prostě občas jsou. Al tak jak to popisuješ to prostě nefunguje. Za ty roky a stovky realizovaných úprav jsem posílal 3 řídící jednotky. 99% všech úprav mám k dispozici ihned a nic se nikam posílat nemusí.1 bod
-
1 bod
-
Tak MaroCZ si se zadnimi LED svetly poradil. Diky za tip LukášCBR.1 bod
-
Dal se motor 3,2 VR6 z Golfu R32 do Ofce v kombíku. A Motorpower měl přístup k origo SW, který tam fungoval + tam dokódoval nějaký věci, aby to šlapalo.1 bod
-
Někteří lidé jsou "kamarádi" dokud nepřijde řada na peníze Nevím, co myslíš tím bráchou? Že využil tvoje služby, protože máš přístup k věcem, ke kterým já nemám? Pak jsem mu podle tvé logiky asi nepomohl1 bod
-
@Mustafa psali mi to z RSR a pocitam, ze se tedy asi v tomto oboru znate..."ctu kamarade, ale citm tam to pičo" tak nejak to je co? hele a tohle je hodne pritazeny za vlasy ne? "Bohužel je to člověk, před kterého když se postaví alternátor a turbo, tak nebude vědět co je co." kdyz se kouknu na tohle http://www.rsr-performance.cz/projekty/ tak mi to prijde, ze vi co delaji. Nebo to za ne dela nekdo jiny? kazdopadne APR vnimam jako top pro koncern.1 bod
-
Už podle pravopisu poznám člověka, co tohle psal. Bohužel je to člověk, před kterého když se postaví alternátor a turbo, tak nebude vědět co je co. To je asi ta velká podpora Samozřejmě log hodnot se tu dělá a APR software je samozřejmě optimalizovaný pro Evropu. Byl také vyvíjen skoro rok a testován všude možně, navíc je nadále dolaďován. Když APR ladilo motor 2,0 TSI se Stage 3+ kitem na 500+hp, tak zpětně pak implementovalo různé bezpečnostní prvky a vylepšení i do základních úprav. Díky tomu jsou APR úpravy jak výkonné, tak i bezpečné. Pro většinu motorů tu mám několik variant, které se různě liší podle výše točivého momentu a tím i tlaku turba, takže tu mám jak úpravy, které mohou některým přijít více bezpečné, tak i úpravy, které z motoru dostanou maximální potenciál. Pokud chceš kvalitní úpravu, tak aktuálně je do 15. dubna slevová akce u APR, kdy je sleva 10% na veškeré SW úpravy. Úpravu lze provést skoro po celé ČR a velká část APR dealerů disponuje i vlastní brzdou. Já mohu odbrždění zprostředkovat u jedné firmy kousek ode mě, každopádně koncem roku budu mít svou brzdu také.1 bod
-
@motorpower @iphonik4 diky moc za vase nazory. to je prave to. snazit se ziskat nejaka objektivni informace je docela obtizne :-) hothatchshop - APR vs. RSR Perfo - REVO vs. Motopower at ted lajk aby si dobre vybral, ze? jako jde o blbou fabku stage 1 a nejakych cca 11.000,- ale kdyz uz to clovek na to auto da tak chce aspon vedet nejake parametry toho softu, jak je vychytanej. jj poptaval jsem u RSR (libi se mi teda hodne ty projekty, ktere tam maji) a APR u hothache (borek??), nevim jestli se mi chce kvuli tomu do brna kazdopadne vysledek pro me je, ze Revo ani APR nebude fail, ne?1 bod
-
OK, svoje měření sem mohu dodat a majitele poprosím o původní graf a vyjádření. Za měření pochopitelně/ nebo aspoň doufám/ Bořek nemůže, ale ono se to prostě hodí.1 bod
-
1 bod
-
Proto je dobre vozit pro pripad potreby neustale jednu litrovku v kufru.1 bod
-
Objednával sem z Alíka, výrobce MJJC, cena do 500,- . Kupoval jsem pro Karcher na základě tohoto1 bod
-
Nejvetsi pruser je, kdyz zacnou komentovat lide, kteri sami nalevaji “software” a APR je tedy jejich velka konkurence. To se pak clovek dozvi veci... Rada pro tazatele: neptej se nikdy v podobnych forech, kde se pouze hadaji “prodavacky” vcetne motorpowera. To, co odepsali z Reva je pekna blbost. Typoval bych to na Tresnaka nebo nekoho podobneho z hardcore haters. Tam jsem se take dozvedel plno neskutecnych zvastu na APR. A je to celkem skoda, Revo i APR jsou oba dost kvalitni a pomerne srovnatelne produkty. Jen nektere ceske prodavacky holt delaji ostudu. Nebal bych se ani jednoho produktu. Jen u Reva bych se bal ceskeho dealera (RSR-Performance). Pro Revo bych sel radeji do zahranici, u RSR strasne lzou a neustale se venuji pouze boji proti APR, misto aby se venovali tomu, ukazat kvality Reva. Ja osobne Ti mohu doporucit APR z pohledu pouheho zakaznika. Software byl take vyvijeny nekolik mesicu (az rok), nez se dostal do prodeje (kolikrat si az rikam, ze APR fakt trva, nez produkt pusti zakaznikum). Byl testovany po celem svete (hlavne v USA) na vozech vlastnenych primo APR (pripadne partnery). Az byl otestovan, tak se dostal do prodeje. Zadne testovani na zakaznicich. Software je neustale updatovan a pokud vyjde nova verze, tak mas narok na update zdarma. Takze to neni uplne pravda, co pisi (asi) z RSR (nechci rikat Reva, protoze jsou to pouhe prodavacky). Nicmene verim, ze u Reva to bylo s vyvojem podobne. U APR vidim hlavni vyhodu skrz doplnky, ktere na miru pro jejich software a dany motor nabizi (od sani, pres intercooler az treba po prvni cast vyfuku). Je toho ale samozrejme daleko vic. Revo nema tolik doplnku a proto si majitele jejich sw uprav kupuji od Forge, VW Racing a ruzne to skladaji. Spatne to asi neni, nicmene ja jsem zastance toho, mit jak softwarovou upravu, tak “hardwarovou” od jednoho vyrobce. Jelikoz vse bylo vyvijeno a testovano dohromady. Idealni je si APR i Revo vyzkouset. U techto velkych firem se clovek moc nema ceho bat. Je to overeno zakazniky po celem svete. Kdyby meli spatne upravy, tak dnes nejsou tam, kde jsou. Ani s nejlepsim marketingem (ktery jim pak stejne nici jednotlive prodavacky). Skrz APR Ti poradim Aldu Alessiho z Brna (hppower.cz). Nic proti Borkovi, on je solidni, nicmene obcas se taky nechava vtahnout do boje ze strany Tresnaka a dalsich z RSR (“Reva”) a to je skoda. PS: s tim rozdilem 60ps od APR jsem se vazne zasmal. Pripadne sem prosim hod konkretni, podlozeny priklad kdy APR dealer neco presterelil oproti samotnemu APR. Dealeri (aspon v CR) uvadi naprosto stejne hodnoty, je to pouhy (kolikrat az strojovy) preklad primo ze stranek APR, LLC. A kdo setri za zkusebnu? Treba Alda (jihomoravsky dealer APR) ji ma [emoji4] Nicmene s tom logovanim kvality benzinu mas pravdu, to jsem se zasmal jeste vic.1 bod
-
Já ano, i když se jedná se o nalití jako u APR, necpou aspoň nesmyslné tlaky, které stejně předokolky nepřenesou. Takže REVO je rozhodně lépe. Co se týká měření, tak obě firmy uvádějí nesmyslné hodnoty. APR dealer přesahuje až o 60PS i to co uvádí sámotné APR, a REVO dealer CZ používá zcela nepřesnou technologii měření, jejich grafy neodpovídají ani sérii, jak hodnotami, tak především průběhem. Měřit na silnici je také pěkný nesmysl, ale kluci jsou obchodníci a chtěli ušetřit za zkušebnu. U REVO softwarů je největší výhodou velká podpora pro Evropský trh, všechny softwary se vyvíjí a testují přes rok. Po každé úpravě auto logujeme a kontrolujem všechny hodnoty a kvalitu benzínu. To APR dealery nedělají.¨ Tohle je google překlad marketingových žvástů. Zajímalo by mě jak se loguje kvalita benzínu. Maximálně mohu z diagnostiky dle adaptace lambdy poznat /přibližně / oct číslo. Pokud jde o úpravu Fabie co máš v popisku, napiš např. uživateli lumpo a zeptej se jak funguje. Pokud bude číst Bořek, bylo by dobré aby si některé auto přijel osobně odměřit a zjistil kde je pravda. Nemám problém ani s tím, že bude za volantem.1 bod
-
1 bod
-
565071490 HZ9 - platina matná 565071490A FL8 - černá broušená 565071490B HA7 - antracit1 bod
-
muzes si auto olepit folii http://www.autoforum.cz/zajimavosti/jak-uchranit-auto-pred-zlodeji-folie-z-nej-udela-rezivy-vrak/1 bod
-
Tak je jasne, ze radio by timto osetrit neslo Ale rozhodne bych jezdil radeji se svym VIN cislem na kapote nez z ryhou po klici Navic idea byla takova, ze dil bude zpetne dohledatelny a priraditelny k nejakemu autu a majiteli. To by jaksi z ryhy po klici nebylo mozne1 bod
-
Nastavil mně ještě sklápění zrcátek na krátký stisk při zamykání auta, denní svícení společně s xenony, XDS systém. Ovládaní světel (vnitřní osvětlení a denní svícení) přes Maxidot. Nastavil mně i osvětlení SPZ s LED, ale to teprve budu montovat (neměl jsem to s sebou). Zavírání pátých dveří přes tlačítko a DO už jsem měl nastaveno dříve, ale taky to umí zprovoznit. Snad jsem na nic nezapoměl..:-)1 bod
-
tak tohle je kod ovladacu: 5E0 919 719 F.. ferda mi rikal ze na konci musi bejt to pismeno F pokud tam je A musis do skodovky a koupit tyhle tlacitka s tim cislem a pismenem F1 bod