Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/21/18 ve všech sekcích

  1. Vidis leda tak prd. Pri 130 ujedes tech 30 mezru za mene, nez jednu sekundu. kdyz vemes v uvahu reakcni dobu cloveka, a ten pred tebou zacne z nejakeho duvodu brzdit... tak jsi skoncil. A s prominutim - vidis prd. Sice vidis i kus pres auto pred sebou, ale ani zdaleka nevidis a nemuzes videt vse, co vidi to auto pred sebou. uprimne doufam, ze Te na silnici nikdy nepotkam. Takovato hovada nemaji na silnici co delat.
    5 bodů
  2. @PistaTT Prosim neber to ofenzivne, len sa ti snazim(e) vysvetlit par veci, skus sa nad nymi zamysliet konstrutivne . Nikto tu netvrdi, ze nevyjazdeny vodic je lepsi ako vyjazdeny. S tymi 5 bodmi sa neda nic ine ako len suhlasit, no ber to z pohladu inych na teba ako sofera. Skusenosti a najazdene km su sanozrejme na nezaplatenie. Ale ak prezentujes styl jazdy, ze sa povedzme na dialnici na niekoho doslova lepis, sam popieras to, co pises (ze si vyjazdeny). Samozreme predvidavost je potrebna, su veci, ktore skusenostami zlepsis, eliminujes, znizis riziko, ale su veci, ktore nemas ako ovplyvnit a uz vobec nie predvidat, lebo su plne mimo tvoj vplyv. To su napriklad soferi v inych autach a ich skusenosti, prekazky na ceste, ktore nevidno, tych veci je vela. Naopak, tvojim stylom jazdy len zvysujes riziko - ked uz nicim inym tak tym, ze znervoznujes soferov pred tebou, ktory maju mensie skusenosti a zbytocne ich vystavujes psychickemu tlaku (v ich podvedomi). Nemas ako vediet, ci v aute pred tebou sedi pretekar F1 alebo clovek, ktory jazdi autom na mlieko do tesca a prave v ten den ide na navstevu za rodinou do ineho mesta. Myslis, ze aj to vies predvidat? Nikto netvrdi, ze mas jazdit jak dochodca 110 na dialnici, ale prave tym, ze mas vela najazdene a nic sa ti nestalo hodne posuva hranicu vnimavosti a primeranej opatrnosti. Ked sa sofer uci jazdit, je zvycajne prehnane oparny, no casom sa to prehupne ho stavu "mne sa nic nemoze stat, lebo predvidam a som vyjazdeny". Ano, defekt na dialnici sa nestava kazdy den, ale vysvetli to tym 2 mrtvym (minutu pred tym som tym usekom prechadzal, cesta cista, proste taka pekna nedela vecer). Mozno mali najazdene to co ty a skusenosti mraky. To su veci, ked ti ani 1000 rocne skusenosti nepomozu. Riziko tu je vzdy a netvrdim, ze sa vzdy musi nieco stat, ale prave takym stylom jazdy, aky obhajujes, ho zbytocne zvysujes a nic tym nedosiahnes. Co clovek ziska tym, ze si nedrdzi odstup povedzme 50m, ale len 10? Z toho co pises vsade tvrdis, ze proste dokazes kontrolovat vsetko okolo teba, vidiet, co sa deje pred tebou atd, reagovat dostatocne rychlo a v podstate sa tym padom nema co stat. No vskutku vies kontrolovat maximalne svoje auto (do urcitej miery) a uz vobec nemas vplyv na dianie okolo. Tym, ze predvidas samozrejme znizis riziko oproti niekomu, kto to nerobi a je menej skuseny, no stale je to iba v ramci teba, tvojich reakci a tvojho auta a nie toho, co sa deje mimo neho. Inak by platilo, ze nehody sa stavaju len mladym vodicom, ktori nieu vyjazdeni a nepredvidaju. A vsetci vieme ze to tak nieje. A zial, ked stane nehoda, casto su jej ucastnikmi aj ludia, ktori zato fakt nemohli a boli len v zly cas na zlom mieste. Viem, ze tato diskusia je hlavne o AT, ale naozaj nemam rad takyto styl jazdy. Nemam rad, ak sa mi niekto lepi na zada (najazdim cca 30t rocne a tiez niesom uplny novacik) a ma pocit, ze mu patri cela cesta a ma vsetko pod kontrolou. Nezabudaj, ze na ceste to niesi len ty, tvoje skusenosti, odjazdene km, auto a predvidavost, ale okrem teba aj dalsi ucastnici premavky a to nemas ako kontrolovat a predvidat
    3 body
  3. Ve vsi ucte... podle toho co pises, pusibis jako nekdo, kdo dostal ridicak pred mesicem a zatim nebyl autem dal, nez na navsi za kaplickou. Takovito chytrolini a sebevedomi sikulove jsou ti nejnebezpecnejsi. Co je smutne, ze se tim jeste chlubis, a nejsi schopny pochopit nebezpecnost sveho chovani. ale to je fuk, to uz neni tak uplne tema acc.
    3 body
  4. Jak říká nekrofilní pedofil se smyslem pro humor mrtvému dítěti bez levé ruky a nohy? To pravé potěšení. Paralympionik bez ručiček a nožiček leží v Sydney na pláži. Jde okolo krásná žena, začne ho litovat a ptá se: "Chceš pusinku?" On: "Ano." Dostane pusinku a ona se ptá: "Chceš pohladit po kulkách?" On: "Ano." Pohladí ho po kulkách, až se mu postaví a ptá se ho: "A v piči si už byl?" On: "Ne, nebyl." Ona na to: " .... tak... za chvilku budeš, začíná příliv.”
    2 body
  5. Pista: ty jsi fakt blb. sice tady pindáš, jak más najezdeno bambilion kilometru, ale zjevne ti do dneška nedošlo, ze ono nejde jen o pevnou překážku - ono na silnici může být hromada dalších prekazek, který jako "lepič" proste neuvidíš, a pak uz budes jenom koukat, co se před tebou deje. před rokem na D11 jsem ve 140 proletel hejnem nejakych chrobáků - muzi ti rict, ze jsem prakticky zastavil na míste, protože několik stovek blize neurcenych brouku se mi rozplaclo přes sklo tak, ze jsem nevidel vůbec nic. kdyby nejaky hovado jelo za menou i třeba na 2 sekundovy rozestup, tak ho mam v zadku. jako lepič by jsi videl kulové, a osobne bych pak s tebou vytřel vozovku. teda, pokud by z tebe něco zbylo. jsi opravdu neskutecne naivní a hloupý, když si myslis, ze z pozice druhého más prehled o tom, co se deje před tebou, a ještě tim takto argumentujes. opakuji znova - doufam, ze te na silnici nepoznam. jsi nebezpečný. ten kurz bezpecne jizdy by jsi v první rade mel absolvovat ty. a odpověď na tvou otázku - ne, nejde to.
    2 body
  6. Az do prvej nehody, ktora moze byt aj posledna (pre teba, spolujazdca, alebo tych v inych autach)... fyziku neoklames, ale reakcie cloveka ano ? Priemerna reackna doba u skuseneho vodica je jedna sekunda (zahrna zachytenie vnemu mozgom az po okamih, kedy sa pritlaci brzdova platnicka o kotuc). Pri realnej 130 km/h za 1 sekundu auto prejde 36 metrov. A to neratame brzdnu drahu. Takze pri krasnych 10 metroch odstupu tvoj mozog akurat stihne precitnut, ze si v ***. Odporucam naucit sa predvidat aj defekt auta pred tebou , tak ako sa to ped 3 meiacmi stalo pri Vysolajoch. V plnej premavke v nedelu vecer smer Bratislava. A uz vbec nechapem, ako moze mat sofer lepsi prehlad ako auto pred nim. A tiez odporucam pozriet par videi z dianicnych kamier... zial clovek sa uci, az ked je neskoro, dovtedy si mysli, ze jemu sa nic stat nemoze, lebo "predvida"...
    2 body
  7. Po výměně chromatického Swingu za novější Swing II s dotykovým displejem 5" je po uvedení do provozu nefunkční externí USB. Pro jeho zprovoznění je nutné zakoupit nový USB port s označením 5Q0 035 726 N, cena cca 900,- a tento vyměnit. Pro výměnu USB portu se musí vyjmout autoradio, panel climatronicu a nakonec plastový nosič USB a AUX portu. Pro zprovoznění je nutné ještě vyměnit propojovací kabel, protože stávající do USB portu nepasuje a schází mu napájení 5V. Jelikož propojovací kabel ve Škodovce stojí cca 2000,- Kč, tak jsem se to rozhodl řešit jinak a levněji V prvním kroku je třeba upravit stávající konektor na propojovacím kabelu, kde je nutné odříznout jeden plastový výčnělek a pak už konektor lze zasunout do nového USB portu. Dalším krokem je přivedení scházejícího napájení, které přivedeme ze zeleného konektoru piny 3, 4 kde pin 3 je minus a pin 4 plus (na fotkách je plus bílý vodič). Jako propojovací kabel jsem použil propojovací vodiče ze starého PC, kde jsou vodiče již osazeny potřebnými konektory. Pokuď možno, tak volty ty vodiče, které mají větší průřez. Já jsem použil dva vodiče, které měly konektor již v plastovém pouzdru a do nového USB portu pasovaly bez dalších úprav. Z druhého konce je nutné vyjmout piny, které pak přijdou nasunout do zeleného konektoru autoradia. Pro vyjmutí pinů je nejlepší plastové pouzdro rozříznout lámacím nožem a piny bez poškození vyjmout. Piny je třeba pak správně otočit, aby do zelené plastové patice řádně zapadly a nešly rukou vytáhnout. Je třeba taky samozřejmě dodržet polaritu. Pak už zbývá jen vše zapojit a poskládat. Výsledkem je pak funkční USB port a ušetřené 2000,- za originál propojovací kabel
    1 bod
  8. originaly ve sleve: https://www.obautodily.cz/skoda-fabia-iii-dekorativni-kryty-prahu-fabia-celokov-original-4-ks-6218cz977/ kolik si asi tak servis uctuje za lepeni? na tohle jsem levy jak savle
    1 bod
  9. Tady se to nějak rozjelo, toto je ovšem technická sekce, takže debata a kritika jízdního stylu někoho, koho vůbec neznáte a už vůbec ne označování jiných za ......, sem nepatří a dotyčný bude v případě pokračování patřičně odměněn.
    1 bod
  10. @Twisted Škoda pekného Rapidu :/. Ale aspoň, že sa ti nič nestalo. Tú kameru si musím aj ja kúpiť konečne. Pekne si mal záznam a polícia nemohla spochybniť to ako to naozaj bolo.
    1 bod
  11. Ahoj, ano, aspoň přene tak se to projevovalo u mě. (Škoda Octavia Combi 2 FL 2.0 TDI CR,ve 140 tis. km) Pokud můžum doporučit, nejezdi s tím, může ti vybrousit díru do obalu převodovky... Přítlačák + lamelu mi vyměnili v autorizáku na kulanci, zaplatil jsem si jenom ložisko spojky.
    1 bod
  12. Vcera som bol s tym v servise, ale neprejavilo sa to tam, resp. nebolo to pocut, nakolko pri vonkajsej teplote 30°C hucala sahara ako besna a prehucala ten kompresor Idem tam opat v piatok rano, kedy by malo byt zhruba do 20°C, tak uvidim.
    1 bod
  13. Já bych u adapt.tempomatu udělal i adapt.vzdálenos::.při malých rychlostech aby držel menší rozestup .I mě se stává,že se přede mě někdo vecpe,protože se mu zdá,že tam mám velkou díru.Při vyšších rychlostech bych to nechal tak
    1 bod
  14. Polovicni vzdalenost nez je ta nejkratsi? uz ti nekdo rekl, ze jsi lepič? Ale vazne.... to nemyslis vazne... vzdyt by to odporovalo fyzikalnim zakonum. Na takovou vzdalenost by to auto nezabrzdilo.
    1 bod
  15. Tak název RUM nám EU zakázala, pomazánkovému máslu také nesmíme říkat máslo, ale že Starobrnu se říká pivo to jim nevadí
    1 bod
  16. Zdravím, dnes som so svojou Octaviou prišiel z práce, zaparkoval a po otočení kľúčom a zhasnutí motora bolo počuť rachot a cítil som, ako som s celým autom upadol smerom dolu. Po skontrolovaní bolo jasne poznať, že karoséria nad predným ľavým kolesom bola úplne padnutá až na kolese. Čo v aute prasklo a koľko môže stáť výmena? Ďakujem za rady.
    1 bod
  17. Jestli teda řešíme cenu přestavby (cca 45tis Kč), tak je to fakt, že to stojí o polovinu víc než "standartní přestavba" třeba na Mazdu 3, 2.0, 110kW (150HP), která stála "jen" 27tis Kč. Ale byli lidi, co tvrdí, že i tohle je moc. A že plyn patří jen do sporáku a podobné žvásty. Sadu umí vyrobit pouze 1 firma na světě, které to funguje jak má a každá přestavba se vyrábí namíru podle označení motoru ve velkém TP, de se bavíme o gadgetech jako výhřev a samočištění vstřiků, tak každá sranda něco stojí. A jestli řešíme cenu provozu, tak to je asi jiný příběh. Ale pokud má 3.6l FSI, 191kW (260HP), 4x4, s DSG převodovkou, kombi nějaké jízdní vlastnosti a k nim i adekvátní spotřebu danou výrobcem, konstrukcí a váhou vozidla, tak proč náklady nesnížit na polovinu nebo ještě míň. Protože pokud tady píše někdo, kdo jezdí s Rapidem 1.0 motorem a 60 koňmy pod 5l na 100km, tak srovnáváme nesrovnatelné. To už se můžeme bavit o tom, že si koupíme Dáčii nebo jetého Favorita a ušetříme za pořizovací náklady. Divil byste se, kolik je přestavěných Hamrů, Porsche Cayenne, BMW, Mercedesů a Audi vyšších tříd. Jen to není vidět. Možná právě proto mají tito lidé takové vozi, protože na ně a s nimi umí šetřit. Pro ekologii si to pravděpodobně nikdo nepořizuje. A pokud někdo najezdí 5000km ročně a nevyplatí se mu to, tak koho to zajímá? Nebo pokud má rád někdo diesel, proč né, já to nikomu neberu. Já vycházím podle názvu fóra, kde se píše Superb II, motor 3.6 FSI a zkušenosti s LPG. Pro ověření koukněte na topic nahoru. Já jsem to sem napsal, protože jsem sám hledal na různých fórech zkušenosti, nápady a připomínky a moc se mi nedařilo. Zkušenosti byly diametrálně odlišné. Někomu to fungovalo bez problémů, někdo soudně řešil vrácení kupní ceny a uvedení vozidla do původního stavu. Obvolával jsem servisy po celé republice, ptal se na názory a zkušenosti a bohužel musím říct, že po přestavbě si každý vyfotí naleštěné vozidlo s nálepkou LPG jako referenci, ale to, že se s ním majitel soudil už pod fotku nedopíše. A kontakty na nespokojené majitele vám samozřejmě nedají. A když vidím, kolik lidí mi píše soukromé zprávy (už přestavění s problémy, nebo ještě nepřestavění, co váhají, ale nemají důvěru), tak jsem to hodil na sklo, aby třeba za půl roku nebo za rok někdo mohl porovnat nebo se mě zeptat na zkušenosti, aby jim pomohly se rozhodnout. To je celé.
    1 bod
  18. ja som ACC nechcel, neobjednal a napriek tomu som ho (zadarmo) dostal... (viac vo vlakne k mojmu autu). ak by ten zazrak dokazal fungovat na polovicnu vzdialenost (voci aktualne najkratsej), tak by to bolo dobre pouzitelne. takto je to pouzitelne ale prilis casto mu musim pomahat (plynom), aby som eliminoval popisovane neziaduce spravanie... a to potom prichadza clovek ao primarnu funkciu tempomatu... najde sa tu niekto, kto dokaze zmenit ACC na obycajny tempomat?
    -1 bodů
  19. hosi, aka prva buracka a ake straty na zivotoch? nemam 20 rokov s 200-konovym prvym autom... moje prve auto bola Fabia HTP a predtym som sa ucil na 105ke, Favorite aj Felicii... je jasne, ze za sekundu pri 130ke prejde auto 36 m. matematika nepusti. a ani reakcnu dobu min. 1 sekunda nerozporujem. na druhej strane brzdna draha zo 130ky je zhruba 65 m, takze ak by som aj zbadal 200 - 300 m predomnou staticku prekazku, tak bezpecne zastavim (bez ohladu na to, ci je 30 m predomnou nejake auto). samozrejme, ak nemam dostatocny vyhlad (predomnou je dodavka) a ani ho nedokazem ziskat (povedzme jazdou blizsie k lavej ciare), tak sa na to auto predomnou netlacim, zabit sa nechcem. tym, ze vnimam situaciu, tak sa mi nemoze stat, ze predomnou zrazu stoji auto. vnimam situaciu niekolko sto metrov predomnou, casto som ja ten prvy, kto na dialnici vidi stat kolonu a uz zvolnuje a dava vystrazne blinkre, hoci 5 aut predomnou este stale stoji na plyne a potom prudko dobrzduje do kolony... sanitke v kolone sa vyhybam zarovno s autom, ktore je za mnou 10te v poradi... rocne spravim 40 - 50 tisic km bez nehody... niekolko krat rocne sa nehode vyslovene vyhnem (lebo su ludia, co nepouzivaju spatne zrkadla, nedavaju prednost, su schopni zastat v pripajacom pruhu, ist v protismere na dialnici, smskuju za volantom...) a 7 z 10 inych vodicov by sa nehode nezvladlo vyhnut (lebo nedokazu vnimat celkovu situaciu alebo len nie su dostatocne pozorni). ak aj auto predomnou dostane defekt, tak nezastavi na fleku. jedina vec, ktorej sa neda realne vyhnut a ani ju predvidat, je ze do mna vleti auto z protismeru. vacsina jazdiacich ludi ani len netusi, co je to krizove brzdenie, nepredvida, nevytvori rezervu pre ine auto, nedokaze zareagovat na nestandardnu situaciu, anilen netusi co vsetko ich auto zvladne... odporucam kazdemu absolvovat kurz bezpecnej jazdy, kde si moze bezpecne vyskusat ako sa auto sprava v krizovej situacii. ovela radsej vidim na cestach soferov, co su vyjazdeni, predvidaju a su ohladuplni, hoci aj idu rychlo... ako tych, ktori striktne dodrziavaju predpisanu rychlost (dupnu na brzdu len co zbadaju znacku pri ceste) ale nevnimaju viac ako zadny naraznik auta pred nimi. vratme sa k teme - da sa nejako dokodovat obycajny tempomat namiesto ACC?
    -1 bodů
  20. Na českých diaľniciach je situácia ešte horšia ako na SK. Lepenie? 25-30 m pri 130-je by som lepením nenazýval. Ale áno. Nemám psychický problém s “lepením” sa na auto predomnou. Bez problémov 10 m za nárazník. Vidím totiž ďalej ako po prvé auto. Sledujem celkovú situáciu a predvídam. Fyziku neoklameš, to je fakt. No radšej by som ACC pomohol raz za čas s brzdením ako mu nonstop pomáhať s plynom. A už sa prosím vykašlime na túto diskusiu. Môj spôsob jazdenia sa nezmení. A skúsme nájsť odpoveď na položenú otázku. Ďakujem za porozumenie.
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...