Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/17/20 ve všech sekcích

  1. Videl som uz desiatky testov ORS, ale este ani v jedinom nezaznela pochvala na ten umely zvuk. Smutna doba, ze si niekto v automobilke toto presadi ako ziaduce pre zakaznikov...
    3 body
  2. Přesně jak psal @guest100, taková kalkulace je jen pro větší zisk a nižší náklady pro koncern. Vzhledem k prodejům S3 a čekačce na ně nemá VW a Škoda žádný zájem na jejich nižší prodejní ceně. Nikdy v minulosti se nic takového neudálo, tím myslím, že by taková "škatulata hejbejte se" vedla k nějakým bonusům pro zákazníky, myslím, že je to zcela iluzorní představa...
    1 bod
  3. Tak velký kryt už mám na své 1.4 16V CGGB... Za jízdy otestuji až zítra, nicméně co to obnášelo: sehnat kryt z benzínového Rapida 6R0825235A (pasuje přesně bez úprav), tři matice N10327101, které se nacvaknou do děr v nápravnici, 3 šrouby do plechu 4.8x16, které tam jsou potřeba navíc oproti malému krytu. No a to je vše přátelé... Ještě doplním info o tom krytu - z diskuse na FB ve skupině Škoda Fabia Club mi vyplynulo, že na benzínovou F2/Roomster se velký kryt s největší pravděpodobností nikdy nedával a to ani na modely Scout, ani v rámci paketu pro špatné cesty... Nicméně na úplně první benzínové Rapidy (1.2 TSI 8V a 1.2 MPI, tj. cca do MR 2014) mohly mít tento kryt 6R0825235A (pozdější modely už mají trochu jiný). Indicií, proč by tento kryt měl na F2 pasovat, mi bylo zjištění, že F2/Roomster 1.6 TDI a Rapid 1.6 TDI mají spodní kryt stejný, z čehož mi vyplynulo, že i benzínový kryt z Rapida by měl minimálně tvarem a pozicí děr na F2 pasovat též... A pasuje, i kolem výfuku je v tom výřezu dostačný prostor, tak snad to bude i za jízdy všechno fungovat bez problémů...
    1 bod
  4. Vsetko pod 18 pre Superb fakt male🙂🙂
    1 bod
  5. tak to je všeobecným problém všech parkovacích senzorů. Já budu radši, když mě auto párkrát vyleká, než aby to nefungovalo vůbec.
    1 bod
  6. Jen pro korektnost, buďme fér a zbytečně tady neoslavujme trhy a nákupy s naplněnou výrobní kapacitou, kde hraje významnou roli "dotace". V Německu je dotace více než velká, u nás se podnikatel či stát také dostanou k přijatelné ceně, když se využije dotace. Konkurence schopný výrobek by se však měl posuzovat bez toho, aby se daňoví poplatníci někomu skládali na to, že si to ten dotyčný může koupit. Pokud je to ale někomu jedno a hodlá oslavovat a obdivovat celou tuhle dotační zvrácenost, prosím... Jen se zamysleme, komu to ve finále vlastně pomůže - dle mého, přírodě sotva a ty peníze k podpoře prodejů by posloužily lépe třeba hasičům či záchranné službě na novou techniku. Jinak pro toho, kdo nečetl mé předchozí příspěvky, sám do toho auta klidně za 5 let půjdu (tj. až budu měnit auto a nejspíše už budu mít i vlastní dům, tj. místo, kde budu auto v pohodě dobíjet), nicméně aktuálně mi to přijde kvalitativně, tj. zpracováním interiéru apod. horší, než nová Octavia - myšleno vzhledem k ceně. Co se týče Schäfera, já tomu pánovi prostě nějak nevěřím....ale to je jen můj pohled, rád se budu plést.
    1 bod
  7. Pro inspiraci posílám moje nové zimaky. Vegy mám na léto, Cratery se mi nelíbí, tak jsem zvolil Dotz Misano a nevypadají zle.
    1 bod
  8. Dost zajímavý článek https://www.google.com/amp/s/autoroad.cz/amp/eko/99897-vyplati-se-jet-po-dalnici-za-kamionem-pokus-cislo-2
    1 bod
  9. Přidám ještě svojí zkušenost a vlastně taky hlavní důvod, proč jsem psal, že nedočkavě čekám na Enyaq. Mám za sebou před cca dvěma lety půl roční zkušenost s Teslou S. A to, co většina lidí vyčítá elektro autům, jsou většinou nesmysly, které plynou z toho, že se na ně dívají optikou normálního auta a způsobu, jak se spalovací auto užívá. Elektromobil se prostě používá jinak, ale není to omezeních, jen o jiných návycích. Pro rozumné vlastnictví elektra jsou nutné podmínky: 1) možnost vlastního nabíjení (doma nebo práce) 2) absence častých cest +500 km. Jakmile jsou tyhle dvě podmínky splněny, tak život s elektromobilem je příjemný a pohodový. Hlavní věc, na kterou většina lidí - logicky - posuzuje špatně je doba nabíjení. Berou to jako alternativu k tankování, tedy od rezervy do plna. Elektroauto se ale takhle nepoužívá (nebo správně nemělo by). Dám příklad. Byl jsem s Teslou v jižní Francii, tedy cca 1200 km. Dával jsem si každé dvě a půl hodiny přestávku (to by bylo i normálně, pauza na kafe, protáhnutí a záchod). Vždy jsem volil zastávku s nabíječkou (i před dvěma lety v Evropě bez problémů a navigace s tím pomohla). Za 20 minutovou pauzu se mi auto vždy nabilo na cca 180 km dojezd. Takhle se auto udržuje neustále dostatenčně nabité na dlouhé cesty. Kdybych jel benzíňákem, tak stavím stejně, na obdobně dlouhou dobu, ale tankoval bych jen jednou do plna. Ale že by to mělo vliv na pohodlí? Ne. Co mě ale na Tesle štvalo a proč jsem se jí vlastně zbavil je hlavně její šílené zpracování. Kupoval jsem zánovní kus s cca 4000km a při nájezdu lehce přes 10 000km to uvnitř vrzalo jak na staré půdě. Dále mě šíleně štvalo, že auto se nechová konzistentně. Tedy při šlápnutí na plyn nebo brzdu nezrychlovalo nebo nebrzdilo vždy stejně. Záleželo na teplotě baterie, stupni jejího dobití a asi i na postavení měsíce, protože se to nedalo dopředu odhadovat. A poslední věc byla spolehlivost a servis. Při čtvrté závadě a čtvrté šílené zkušenosti se servisem, jsem nad značkou zlomil hůl a auta se zbavil - překvapivě s téměř nulovou ztrátou. Pak jsem měl dvouleté období, kdy jsem auto nepotřeboval a před půl rokem jsem si koupil Karoq na popojíždění po městě. Je to fajn autíčko, ale pokud Enyaqu nadělila škodovka obdobné vlastnosti jako má e-tron (hlavně tedy chování normálního auta, na rozdíl od Tesly), tak v kombinaci s dobrou cenou a silným servisním zázemím, už teď vím, že do něj na 99% půjdu a Karoqa vyměním. Jasně, pro člověka, který si kupuje auto na 5 a více let, to je risk, protože provoz elektromobilu je (při domácím nabíjení) levný a pohodlný teď. Ale během příštích tří let si nemyslím, že by na dobíjecí proud padla spotřební daň a fronty u veřejných nabíječek na cestách taky ještě nebudou tak hrozné. Každému doporučuji se nějakým elektromobilem projet. Ta dynamika, absence vibrací a ticho jsou zkrátka návykové.
    1 bod
  10. Jsem po výměně FullLED 14 dní (viz předchozí příspěvky), od té doby se nezamlžil ani centimetr čtvereční (o nějakých kapkách vody ani nemluvě !). Druhý reflektor byl naprosto v pořádku již výroby, a ani po roce v provozu nic... Takže nyní moc nevěřím na to manuálové "...mlžení je vlastnost..."
    1 bod
  11. Takže lampa komplet vyměněna, asi 4 hodiny, s FullLED to dělali poprvé, a je to nejen práce s lampou (nárazník dolů), ale i kódováni a halda administrace. Zakázkový list zní na "Mlžení světlometu, zákazník požaduje opravu - výměnu". Musel jsem s nimi vyplnit i speciální dotazník od Š. k TPI (viz dále), kde byly i debilní otázky, jestli jsem měnil již nějaké žárovky (!), to i přesto, že bylo jasně od začátku řešeno , že se jedná o FullLED, jestli jsem světlo neměl vyndané, nevrtal do něj, a podobné stupidity. Jedna ta lampa stojí něco kolem 15-17 kKč, lidé, kteří to budou řešit v budoucnu po záruce se z toho asi po.erou, pokud na to Š. nepřizná kulanci …? Je na to kupodivu TPI, které se doteď poměrně úspěšně utajovalo (i asi díky tomu slavnému výroku z manuálu, že se "jedná o vlastnost)", a které podle úrovně mlžení (mě v tom i stékaly kapky vody, viz foto nahoře) řeší různé úrovně opravy až po úplnou výměnu. Nejen pro FullLED, což je překvapení, protože to vyvrací domněnky o řešení/neřešení vnitřního vytápění světelným zdrojem - servis tvrdí, že takové časté kompletní výměny se týkají právě i ne-LED reflektorů O3. Ještě technik poznamenal, že se dle lidí z automobilky očekává speciální TPI k FulLED reflektorům, protože to začíná být nějaký velký průser. Lidé z Š.A. nepokrytě přiznávají, že nějaké to euro ušetřené za případné řešení vyhřívání prý koncernu za to stojí, a že raději občas vymění celý reflektor, když na tom zákazník bude trvat (!). Dost mě to připomíná obdobné výroky, které jsem o podobných lidí ze ŠA slyšel před časem, když jsem řešil podpálený ventil v 1.8TSI (CDDA) u O2FL...
    1 bod
  12. Sice to nebylo úplně "bez řečí" (musela to schválit továrna ), ale servis byl celkem ochotný k reklamaci, ještě jednou tedy díky za pošťouchnutí k jejímu uplatnění, já bych se na to asi vykašlal...
    1 bod
  13. Dělá mi to taky, v návodu je napsáno, že to není na závadu :-).
    1 bod
  14. Všichni chtějí full led mega light studené světlo a to je důsledek, žádná láska (rozuměj žárovka) ty světla nehřeje :-D :-D
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...