Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/16/21 ve všech sekcích

  1. Objel jsem v Praze všechny myčky a vytvořil databázi samoobslužných myček v Praze včetně mapy, tak si dovolím k tomu mytí na myčkách něco napsat. 1. Aktivní pěna je super věc na instagram a všeobecně PŘI focení, každopádně účinek od toho nečekejte. Bavil jsem se s člověkem, který má firmu na čištění letadel a říkal mi, že aby ta aktivní pěna fungovala tak, jak by měla, tak by stála strašnou raketu a žádné myčce by se to nevyplatilo. Nejlepší je vzít fakt špinavé, třeba 2 měsíce nemyté auto, auto umýt na jakékoli myčce s aktivní pěnou a pak vzít bílý kapesník. Nikdy nebude čistý. 2. Hodně lidí kritizuje myčky a přitom neumí ani pořádně umýt auto. Vystříkají 150 korun na aktivní pěně, pak to vezmou oplachem, odjedou a píší recenze, jak jsou na myčce fleky. Aby na autě nezůstaly fleky, musí se použít změkčená voda a fakt důkladně tu pěnu, mycí prášek, potažmo i vodu z oplachu smýt z auta. Ideální je mít v autě ručník (na auto, ne na sebe) a zbavit se zbytku vody. Současně chápu radost z "ofuků vody", ale platit za něco, co udělám ručníkem a výsledek bude mnohem lepší a je to za jednorázovou investici do ručníku. 3. Houba/mycí rukavice alespoň 1x za měsíc - na zašlou špínu, která drží jako lepidlo nepomůže na samoobslužných myčkách nic, než fyzické narušení = máte možnost, vzít si kartáč, kterým si Pepa z venkova umýval špinavý bagr a lak si poškodíte nebo vytáhnete z kufru mycí rukavici a ten povrch jednoduše namočíte. Tady zase nastává otázka zákazu ze strany myček. Nedivte se jim, mají to jako podnikání a nechtějí, aby si Lojza jezdil 10 minut houbou peníze v boxu, který má generovat peníze a na ulici je fronta aut. Stačí přemýšlet a vybrat si myčku, kde je více boxů a především pak čas, ve kterém moc lidí neumývá a proto nebudete blokovat během těch 5 minut (jde to i za 2 minuty), co obejdete auto. Já jezdím brzy ráno nebo dopoledne, kdy jsou všichni v práci a případně kdy není úplně krásné počasí, protože nejvíce se umývá, když je venku azuro. Jinak co se kvality myček v Praze, rozdělil bych je na: - katastrofa (žádný tlak, žádný mycí prášek,....) - předražené (nesmyslně málo času na mytí) - kvalitní (všechno je fajn, ale majitelé tomu nedávají žádnou přidanou hodnotu) - suprové - kvalita na vysoké úrovni a majitelé se snaží nabídnout lidem nadstandardní služby, mají příjemný personál, apod. To jen osobní názor k bezkontaktním myčkám :)
    2 body
  2. Já před časem koupil A119 V3 v sadě s kartou a polarizačním filtrem, jen se nějak ještě nenašel čas na instalaci. Taky to přenechám odborníkovi, aby to trochu vypadalo, i když chci jen jednoduché zapojení se zapnutým klíčkem... Ještě zmíním, že Viofo jsem vybral i proto, že má místo baterie kondenzátor. Baterka teplem a opakovaným připojováním k proudu/nabíjením trpí, proto mi kondenzátor přijde lepší řešení.
    2 body
  3. Ohledně seznamu myček v Pardubicích, tak chystám (už mám rozpsacovaný) projekt na databázi všech samoobslužných myček v Česku. Přidávat je bude moct kdokoli. Jak to bude, určitě to sem dám. Budu rád, když lidi pomohou, protože celou republiku fakt neobjedu. Ohledně mytí rukavicí nebo houbou, nepopsal jsem to úplně dokonale, takže ještě doplním. 1. Přijedu na myčku, auto odmočím studenou vodou (program oplach), abych sundal největší bordel a současně jsem odmočil to, co na autě zůstane. Na toto mi stačí 1 minuta. 2. Mytí práškem - aneb důkladněji přejedu celé auto práškem, který odstraní další zbytky špíny a opět odmočí bordel, který ještě na autě zůstane. Na to stačí 2-3 minuty. 3. Oplach studenou vodou = sundám z toho ve třetím kroku odmočený bordel, který ještě zůstal.. Opět stačí 1 minuta. 4. Na autě zůstane v podstatě jenom mastnota, která stačí narušit. Auto pokropím mycím práškem, aby rukavice lépe klouzala po autě a nebylo to "na sucho". Samozřejmě vždy myju vypranou rukavicí (po každém mytí peru spolu s ručníkem a dalšími utěrkami), kterou v případě potřeba podržím na čelním skle a pomocí pistole na myčce vypláchnu bordel. Octavii v kombíku obejdu za 2-3 minuty, víc času fakt nepotřebuji. 5. Auto opláchnu studenou vodou, abych smyl pěnu a narušenou špínu - 1 minuta 6. Auto pořádně opláchnu závěrečným oplachem změkčenou vodou - 2 minuty 7. Z auta odstraním velké množství vody stěrkou a zbytek utřu do sucha ručníkem. 8. Na auto nanesu detailer, který stojí pár korun a vytvoří mi "mini vrstvu ochrany", hezky leskne, nedrží se na tom tolik voda a trvá delší dobu, než se na lak zase nanese mastnota... Tohle udělám jednou za měsíc a mezitím jezdím na myčku, kde mi stačí mytí práškem, oplach a oplach změkčenou vodou za stovku. Mohl bych to popsat detailněji, ale to budu dělat na tom webu toho projektu :)
    1 bod
  4. Značím si do kalendáře, mám večer dělat rozvoz na svatbě, ale to snad všechno časově vyjde :)
    1 bod
  5. Tak nám zaměstnancům už zrušili objednávky na Karoq v zaměstnaneckém operativním leasingu.
    1 bod
  6. Nájezd u mé OIII 1.6 TDI 77 kW (2015) se přehoupl přes 209 000 km, tak nastal čas na výměnu rozvodů. Nechal jsem rovnou udělat i vodní pumpu, když do toho lezli, i když nejevila žádné známky opotřebení nebo nefunkčnosti. Nechal jsem udělat v autorizáku Verold Benešov a maximální spokojenost od rychlosti objednání a opravy, přes perfektní komunikaci a ochotu až po cenu. Na autě se dělalo víc věcí plus jsem tam přivezl i další auto na servis, tak byli vstřícní s cenou. Rozvody, vodní pumpa, chladící kapalina, režije: 9 400 Kč Práce: 2 800 Kč Celkem: 12 200 Kč
    1 bod
  7. Takže vyřešeno. Byl vadný panel ovládání klimy. Auto proto z bezpečnostních důvodů pustilo saharu naplno. Proč, to nevím, možná se v jednotce vyhodnocují informace o teplotách a ty pak řídí výkon sahary. Cena originálního dílu 17 000 Kč :-(. Ale servis sám nabídnul, že spolupracují s bazarem, kde díl mají. Takže ve výsledku 2500 Kč a měsíční záruka na vyzkoušení. Vše funguje, za mne spokojenost.
    1 bod
  8. Namontováno z autoclony. Drží na magnetech
    1 bod
  9. Zatím jsem si alespoň za sebe nevšiml, že by se tu obecně nějak neférově hanila Škodovka všeobecně. Nese se tu ze všech stran kritika na O IV, protože prostě bohužel je hodně co kritizovat. U O III žádné takhle rozsáhlé problémy nebyly.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...