Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/18/21 ve všech sekcích

  1. VID-20210718-WA0000.mp4 VID-20210718-WA0000.mp4 VID-20210718-WA0000.mp4
    2 body
  2. WhatsApp Video 2021-07-10 at 07.53.05.mp4
    2 body
  3. Tak jsem se znovu rukou zavrtal v palubce a úplně dole jsem na nejakem lepivem molitatu cosi nahmatal, odloupnul a ejhle 😃, konektor v ruce. Vse je jiz ok a motorky vrní 😊😊... Dokonce i pri vypnutych svetlech... (wirer), Vsem moc diky za rady 👍
    1 bod
  4. Ak je tam ovladac, musi byt aj konektor. Aj to som uz riesil, auto po navrate z autorizaku a sklon nefunkcny. Zabudli zapojit konektor, neviem co tam stvarali Hnedy konektor, fotene na F3
    1 bod
  5. Baterie dobíjením v autě nikdy nedosáhne "znaky plného nabití". To je že články plynují a napětí je 2,6 až 2,8 V na článek = až 16,8 V.
    1 bod
  6. Já před časem koupil A119 V3 v sadě s kartou a polarizačním filtrem, jen se nějak ještě nenašel čas na instalaci. Taky to přenechám odborníkovi, aby to trochu vypadalo, i když chci jen jednoduché zapojení se zapnutým klíčkem... Ještě zmíním, že Viofo jsem vybral i proto, že má místo baterie kondenzátor. Baterka teplem a opakovaným připojováním k proudu/nabíjením trpí, proto mi kondenzátor přijde lepší řešení.
    1 bod
  7. @_Denis_To jak zdražuje koncern, tak zdražují všichni. Rozdíl mezi prémií a třeba právě Škodou ve srovnatelných výbavách bude vždycky a nebude to "pár peněz", jak píšeš. To bychom v těch prémiích jinak jezdili všichni, ne? Doporučuji každému věnovat 3 minuty Vašeho času mrknout na https://youtu.be/66Sfm9tKas8?t=1863 Zejména v části, kde srovnává ceny: čas 31:03. Komentuje přesně názor lidí, co tvrdí milion za Superba, milion za Passata, to bych nikdy nedal, za ty peníze mám prémii ve stejné výbavě. No nemáš, fakt ne...
    1 bod
  8. @Kubo22 Pokud ta fotka není nijak "dophotoshopovaná", tak ty kotouče vypadají jako gramofonová deska s pořádnýma drážkama.... Já s brzdama problém nemám, resp. to neřeším. Přední jsou krásně lesklé, zadní mi přijdou v pohodě až na otisky od destiček. V garáži ručku nepoužívám, přesto lehká vlhkost např. po jízdě v dešti stačí k tomu, aby se tam vytvořila lehká povrchová koroze, která se následně pomalu obrousí. Taky je občas po výjezdu v tichu garáže slyšet "drhnutí" kdy deska vždy projede kolem toho "zkorodovaného místa". Stačí párkrát šlápnout na brzdu a je to pryč. Otisk na zadku je vidět tady: Btw. tady ještě materiál k "vadám" kotoučů - třeba to někomu pomůže v tom, aby věděl, co je příčinou a co se s tím dá/nedá dělat:
    1 bod
  9. Ještě jsem se tam nedostal, konec roku = moc práce tak to nechám na leden.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...