Na druhou stranu (pokud se jedná o ten první zásah), auto nemá důvod neodjet po svých po roce. I já jsem po víc jak roce nastartoval. Nádrž plná, start bez záváhání. Akorát jsem musel koupit drahou vodu do ostřikovače. A to jsem se vydal na 90 km výlet bez přípravy (ani kabely jsem neměl). Aby i B bylo řečeno, auto mělo najeto 6tkm. Zde v každém případě autorka udělala správně, že to odvezla do servisu. Akorát nevědomky asi do špatného. Na tohle bych asi fakt (tehdy) zavolal AS (jen odtah by něco stál), nemít nezávislý servis. (U něj mám jistotu, že když řeknu origo, bude origo a nemám potřebu se handrkovat o ceně).
O samovybíjení akumulátoru bych se nebál, sice tu někdo psal, že 1Ah denně, po 45 dnech tedy nemá auto nastartovat. Tak to jsem mnohokrát vyvrátil. Je třeba autobaterii neničit častými starty, dodělávanými alarmy aj. (takže držet se výrobku (auta), jak byl vyroben), krátkými jízdami atd. Když je starost/pochyba, baterku dobít. Intelygentní nedobíjení se v tomto modelu nekoná. A občas ji preventivně vyměnit, nečekat. Uznávám, jsem trochu pacient (v autě běží jen 4 el. spotřebiče, které běžet musí (popravdě, neomezuji se, ono co taky v "mechanické" fabii bez klimy atd. může dál běžet... nabíječka 5/12V.)), ale na druhou stranu mě naučila jedna komická scéna (už jsem to sem někam psal) - dvěma dámám nestačilo ani 6 startů(!) pomocného vozidla na parkovišti na spojení s mrtvým vozidlem :D Dáma č.1 měla mrtvé auto a kabely, dáma č.2 startovala 7x, než došlo k zážehu vozidla dámy č.1, přitom startovat nemusela ani jednou, přijížděla na místo, když byla oslovena :) Stačilo přistavit a otevřít kapotu :) No, pak se divíme, že přijde zima a nákupní taška, co jezdí 5km, nestartuje (moje FII ale není nic jiného - ale občas ji někam vytáhnu). V návody Škody 100 se jasně píše - v případě vybitého nebo nenaformátovaného akumulátoru (prodávaného jako nezalitý) proveďte pětihodinovou jízdu :D :D A tehdy bez světel (~120W), zato s 30A dynamem :) Taky tehdy měli nabíječku úplně všichni, nebylo třeba chodit do fitka.
Bohužel, sám neumím rozklíčovat, jaký servis je dobrý/špatný. Podle reklamy, čistoty monterek, náborových akcí, "návalu",...?