Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/04/22 ve všech sekcích

  1. 1 bod
  2. Schránky na místě, na 10 min. Matice sejen nasunou, Torx 30. Komplet 2440,-
    1 bod
  3. Kam se hrabe chlast na mobily ...........delší video, ale stojí za zhlédnutí. :-) Kam se hrabe chlast na mobily__ !!!.mp4
    1 bod
  4. Ahoj, pokud bych znovu kupoval Škodovku, tak naprosto jistě bych do toho šel znovu. Podívej - když si koupíš auto za jeden a čtvrt milionu, tak je prostě k vzteku, že je uvnitř kravál od kol, jak na horské dráze. Jenže s tím jak bestiálně Škodovka zdražuje svoje auta (a žádné vylepšení se u nich neděje), tak mnohem raději ty samé peníze dám za rok starou Audi, Volvo apod. a mám ihned pocit prémiového auta aniž bych to musel dohánět odhlučněním, doděláváním stmívání na zpětné zrcátko spolujezdce, vylepšováním audiosystému který slušně hraje jen v konfigurátoru, aplikací v mobilu, která funguje jen někdy a spousty dalších drobností, který mě u auta za takové peníze fakt moc štvou. A to nemluvím o přístupu většiny pracovníků autorizovaných servisů. Tedy - mám skvělé zkušenosti s prací a jednáním přijímacích techniků, ale to co potom dokážou předvést mechanici, to je něco neskutečného..... sorry že tak žehrám, ale prostě škodovku už příště asi ne..... a to jsem měl superby posledních 15 let.....
    1 bod
  5. V Scale je len DSG DQ200 suchá 7st, nemá predpísaný interval, odporúča sa aspoň po 100tis vymenit. Ďalej existujú este: 1. DQ250 6st mokrá 60tis interval cca do 2017 2. DQ381 náhrada DQ250 7st mokrá, interval 120tis 3. DQ400 elektro 4. DQ500 len pre silné motory TDI a veľké auta, mokrá 7st 60tis (Kodiaq, Tiguan, Passat bitdi, Superb nemal) Vo všeobecnosti platí aktuálne, že pri slabých TDI a TSI pod 2litre sú tam suché DQ200 7st, silnejšie majú DQ381. DQ381 nahrádza DQ250 aj DQ500, bitdi sa nevyrába (mal len Passat, Tiguan a Kodiaq) nie je už potrebná veľká prevodovka, Kodiaq aj Tiguan majú uz vždy DQ381.
    1 bod
  6. Ano, olej u DQ200 samozřejmě na spojky vliv nemá, no na životnost převodovky jako takové ano.
    1 bod
  7. ja som počul inakšiu verziu....týka sa to materiálu,z ktorého sa vyrábajú ojničné ložiská,ktoré sa potom buď pretočia alebo zadrú na kľuke (následkom toho sa zlomí ojnica)...a teraz nech si človek vyberie
    1 bod
  8. Nesmysl, to už ti pak nic nepomůže. Podle tvé montáže tady jen fabuluješ a radíš a nevíš sám o čem.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...