Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/17/22 ve všech sekcích

  1. CZ&SK&PL vánoční sraz za námi, účast tradičně výborná!👍😁 Tak zase příští rok😊
    3 body
  2. Od cca celozavodni dovolené v létě se vyrábí Modelový rok všech modelů 2023. Je to něco jiného než rok výroby 🙂
    3 body
  3. @TommasCZ Přesně tak. BRISKODA a toto fórum jsou mé hlavní zdroje. Ještě jednou díky za pomoc. Je to jak říkáš manuál je nepoužitelný. Bude to stejný případ jelikož Octavia a Golf mají až na vzhled UI naprosto stejný infotainment. Dokonce i ty položky se jmenují úplně stejně. Jen tam mám ještě navíc možnost vypnout upozornění při vystupování. To ale nechám zapnuté, bude to hádám dobré na naše dvoukolé kamarády :))
    1 bod
  4. @bouchy update map je ke stažení zde https://updateportal.skoda-auto.com/cs-cz/ (poslední update map je z listopadu)
    1 bod
  5. Díky za pozvání, ale jsem v práci a nevím, jestli bych tam stihnul dorazit. Každopádně přeji příjemnou zabavu a dobrou chuť.
    1 bod
  6. Z Nebor od školy na Guty to je krásně odhrnuté a posypané, přímo u Bašty nevím, ale jezdí tam bus, tak by to mělo být OK.
    1 bod
  7. S tím rozhodně nesouhlasím, za posledních 25 let jsem jiná auta než na LPG neměl a žádné se takto nechovalo
    1 bod
  8. Tož si to tam chlapci v Gutech užijte, my relaxujeme a budu na vás myslet
    1 bod
  9. Skúšal som to dnes, mal som na 60% nabitý telefón a keď som ho zapojil na kábel , mobil to nevie nabíjať ani rýchlým nabíjaním cez QuickCharge, hlásilo to 50 min do plna. Ďalšia nepodarená vec je bezdrótové nabíjanie telefónu, nabíja ho to ukrutne pomaly a dosť sa hreje. Tretie mínus je, že keď máte v aute hudbu na USB tak ako ja, tak je to celkom prúser, pretože na hudbu sa dajú použiť len dve USB C vpredu pod displayom, zadné 2 sú len nabíjacie a to horné USB C, ktoré je nad spätným zrkadlom je tiež len nabíjacie. Takže keď chcete mať hudbu z USB, tak máte razom na nabíjanie vpredu len 1 USB C port, ktorý navyše nenabíja nejak rýchlo. Súhlasím že je to mínus, 12V zásuvka vpredu fakt chýba.
    1 bod
  10. Odpoledne jsem najezdil asi 30 km po okolí a zkoušel různé varianty. Netopí to stejně na volnoběh na LPG i na benzin. Diagnostika ukazovala, že si motor drží teplotu chladící kapaliny mezi 85 a 99 stupni Celsia. Termostat to asi nebude. Takže zní logicky, že by to mohl dělat ten reduktor v sérii. Zítra zavolám do firmy, která dělala přestavbu, a domluvím se s nimi. Ač jsou pro mne trochu z ruky, tak to zkusím uplatnit na záruku (kvůli platné záruce s tím zatím nechci jet k jinému plynaři). Ale předpokládám, že případné předělání nebude na počkání, takže to asi budu muset přes Vánoce vydržet. Snad už nebude tolik mrznout 🙂 Ještě jednou díky a určitě napíšu, jak to dopadlo.
    1 bod
  11. Asi to nekdo spocital ze to staci tak nevim proc vymejslet vetsi proud nerikaj ze to spatne ale nevidim v tom prinos dam baterku funguju odejde koupim novou a takhle furt dokola a jestli ma takovej nebo makovej proud mi je jedno pokud startuje pokud tam nekdo napali 100 a vejde se to tam z dlouhodobeho hlediska to je fajn pokud to nekdo vyuzije
    1 bod
  12. Před 2 měsíci jsem obměnil OiV za OIII. Za mě jsou mouchy už vychytané. Na druhé stránce jsou tam kroky zpět proti OIII. A ty se měnit nebudou. Namátkou nestmívané pravé boční zrcátko, absence šuplíků pod předními sedadly, ovládání klimatizace ale i nezávislého topení přes infotainment, stejně jako vypínání Start-Stopu .... Na druhé straně LED Matrix, celkem spolehlivé hlasové ovládání, asistovaná jízda TOP .... Každý má jiné potřeby. Pro mě u OIV výhody nad OIII převažují. Obě auta jsem měl/mám skoro v plné palbě.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...