Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/27/22 ve všech sekcích

  1. 2 body
  2. A proč si myslíš že si tu havarijku každý u nového auta nevezme, já ji mám pořád u 7 let starého auta. Kdybych měl peníze na novou fabku tak bych určitě šel do lepších světel jednoduše proto, že se mi osobně mnohem víc líbí a co se týče dalších serepetiček, to že se ti někdy něco vysype to je prostě cena za to, že nechce člověk jezdit v holobytu... Takže když to shrnu sto lidí, sto chutí.
    2 body
  3. Mělo by to jít. Mě to zafungovalo i na jedničkové Fábii. viz příloha Kodování a přizpůsobení jednotek Fábia.pdf
    1 bod
  4. 1 bod
  5. To živější po dobití není blbost ale skutečnost, to je ta slavná rekuperace a odpojený alternátor a hned je pár koníků navíc, protože baterku nenabíjí ale čerpá. V létě bude mít nad 55 stupňů i baterie v kabině, možná kufr ale tam ji dávají protože se už do motorového prostoru nevejde. A vysoké teploty znamenají smrt pro většinu typů baterii. A jinak na té stránce baneru je 90% popisu jak se musí kódovat a pak v odstavci opět s kodováím se najednou zjeví samo učísise systém bez odkazu které že auto to má když předtím jsou výrobci uváděni. A když už baterka umírá tak elektronika pere do baterky co může protože ví že se baterka rychleji vybíjí. A to je pak ten problém proč je nejvýše vhodné systém v autě resetovat aby se začal znovu učit.
    1 bod
  6. @OpelInsiMyslím že Jirik to veľmi pekne zhrnul. To čo som popísal je môj spôsob používania auta a takto mi to vyhovuje. Bavíme sa v tejto téme predsa o USB nie o "veciach na bezpečné jazdenie". Konektivita a nabíjanie sú súčasť auta, síce nie tak dôležitý ako napr. asistenčné systémy ale stále to v tom aute je a je to tam na to, aby to cestujúcim uľahčilo život počas jazdy. Škoda si to nepochybne premietla do finálnej ceny auta, tak prečo zatvárať oči pred tým, čo ostalo nedomyslené? Koniec koncov si za to zaplatil tak či tak. Presne tak isto, ako ma Phone Box stál 300 EUR len preto, aby som ho nepoužíval, lebo prehrieva telefón. Tu nejde o žiadne hry na telefóne, bol to len príklad, ako Škoda osekala USB-C na úroveň Micro USB. Ako iste vieš, kvalitné USB-C káble, ktoré nebudú brzdiť maximálny prúd a púšťajú 5A sú obvykle kratšie. Preto, keď budem ťahať kábel zozadu, jednak hrozí vylomenie konektora a za druhé je to s krátkym káblom dosť obmedzujúce a o to viac hrozí to vylomenie konektora. Tvoj argument štýlu, radšej komunikuj s rodinou ako rieš nedomyslenú konektivitu v aute je úplne mimo.
    1 bod
  7. Ahoj, pokud bych se vrátil k tématu - automatická světla jsem měl už na O3, tam byl v návodu o dost detailnější popis jak fungují. A jelikož to tak bylo, tak jsem celkem přestal hledat kontrolku a u O4 mi neschází (popis zahrnoval třeba ty zmíněné stěrače, ale i rychlostní tabulky pro různé režimy a jejich vlastnosti). Co mi ale vadí je ovládání mlhovek. U staré O3 člověk po hmatu poznal, jestli zatáhne o jednu a nebo o dvě, tady je řada tlačítek, která jsou po hmatu stejná a rozhodně nepoznám, jestli jsem rozsvítil přední, nebo zadní mlhovku, nebo dokonce přepnul světla potkávací. Musím se u toho koukat na budíky a dost pracně číst celej ten text. To je za mlhy docela zážitek. Rozhodně negativně hodnotím změny v kufru. Je to soustava drobností, které zásadně otravují život. Ve staré O3 byly cargo elementy na straně "do kufru", v nové O4 jsou na straně "do přihrádky". To je opravdu špatné místo. Vzhledem k tomu, že je člověk používá v době, kdy má prázdný kufr, tak nikdy nebyl problém je vyndat. V nové verzi to problém je, protože přihrádka je plná drobností. Ale mnohem větší problém je je tam vrátit. Drobnosti se nasypou na místo elementů a člověk musí vyklidit celou přihrádku, než najde ten poslední zbloudilej kousek, kterej brání vrácení. U staré O3 jsem měl v kufru pod deklem "vanu" (nevím jak se to jmenuje, prostě plastová vana tak 10 cm hluboká, 20cm široká). Za den jsem do ní házel drobné nákupy a večer jí doma vyložil celou a vyprázdnil. U nové O4 je kus stanové celty, u které jsem nepřišel na to, k čemu se hodí. Když tam dám nákup, tak vypadne do boků, když tam dám mokrou bundu, začne plesnivět. Nosit domů se to nedá a pro rozložení potřebuji obě ruce, takže to nelze s nákupem. Velmi smutné je předstartovávání start-stopu. Ve většině případů v koloně jedu za nějakým nervózou, který se posunuje po 10cm a zastavuje na přechodech, takže mi auto neustále startuje. To, že nejde vypnout automatické zamykání, které je v návodu označené jako teoretické riziko, to je hodně dobrý úlet. A že se nezobrazuje zařazená rychlost, to je smutné. Chápu to tak, že auto je introvert a snaží se mi o sobě říci co nejméně, zatímco se snaží o mně zjistit co nejvíce a poslat to na server do cloudu. To je dnes moderní. ... je to dlouhé, tak to asi nikdo nebude číst.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...