Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/26/23 ve všech sekcích

  1. Octavia RS, 7 DSG, 2.0 TSI -8.3.2023 zaplacena zaloha / zadani do vyroby; -26.5.2023 prevzeti auta (kdyby nebylo vady na laku, tak by prevzeti probehlo o necely tyden drive); -kazdopadne prodejce mel auto "bookovano" u vyrobce, proto to slo tak rychle.
    2 body
  2. tady pod odkazem jsou foto baterií našich motorů 1,0tsi s Janem R. -on tažné já ne..., webasto jsem myslel samozřejmě jako volitelnou dokoupenou výbavu hned při konfiguraci nového vozu-standardně asi nemá žádná výbava ? U 1,0tsi máme standardně elektrické přídavné topení, ale větrání v app. nemám.
    2 body
  3. Nie som profík z branže ale meniť svetlomet, kameru, jednotku volantu "si myslím si" (ako hovorí starý Hossa) sú absolútne blbosti. Svetlomet svieti tam, kam mu dá informáciu RJ. Svietia všetky segmenty? svietia. tak chyba nemôže byť v svetlomete Kamera "číta" obraz. Nemôže čítať napoly. Buď funguje alebo nefunguje. Stlmujú svetlá a vyrezávajú segmenty? áno. Tak kamera za to nemôže. Kalibrácia kamery - to je vlastne zosúladenie toho, čo vidí kamera a kam svietia segmenty. Vyrezáva matrix protiidúce autá? Vyrezáva. Takže kalibrácia je OK. jednotka pod volantom číta natočenie volantu a podľa toho rozsvecuje segmenty do zákruty. Keď v garáži pri pomalej jazde točíš volantom vidno, že segmenty sa posúvajú vpravo-vľavo? posúvajú. tak jednotka je OK takže čo je vlastne nohovno? software, ktorý riadi segmenty - systém robí to, že vedie vo výreze auto ktoré by svetlá mohli oslniť. V momente, keď sa auto stratí z kamery (A POZOR!!! Je to jedno či sa jedná o protidúcce auto alebo auto, ktoré predbiehate) tak SW príde do polohy, kedy nemá zrazu čo vystrihovať. Programátor urobí skok na začiatok programu, ktorý začína vždy zo stretávacích svetiel takže "blikne/zhasne" diaľkové a to nielen pravého svetlometu a potom sa to rozsvieti nazad podľa novo načítanej informácie z kamery. Možno toto riadenie nie je v sľučke ako priemyselné automaty ale takto nejak sa to správa. Dobre si všimnite pri predbiehaní na diaľnici že svetlomet bliká rovnako ako pri oprotiidúcom aute. On vyrezáva auto pred vami, potom ste pri ňom a v tomto momente svetlá bliknú stretávačky-matrix. Dtto pri predbiehaní - na predošlom aute hneď ako som prešiel pri predbiehaní na normálnej ceste na ľavú stranu vozovky ľavý svetlomet napálil plné diaľkové aby som videl prípadného chodca na krajnici alebo cyklistu v protismere. O4 urobí čo? Rozsvieti ľavý svetlomet a pri míňaní predbiehaného vozidla zhasne ľavú stranu - v diaľke chvíľa tmy - a zase rozsvieti. S týmto žiadny servis nič nenarobí okrem toho, že rozdrbe čo fungovalo. Podľa mňa je to jasná chyba vývojára SW. Nevenujem sa tomu. ďalšie auto bude určite iné tak ako mi v inom vlákne doporučil kolega :) No, ale na druhej strane - s bežnými svetlami by som nemal blikanie vpravo, ale ani by som nemal osvetlenú časť mimo cesty a jelene alebo medvede by som videl až na kapote, však? Dtto pri predbiehaní s klasickými svetlami si diaľkové môžem dať až som na úrovni predbiehaného auta. Ak tam bol chodec v čiernom alebo cyklista bez svetla tak je to ťažký problém. Takže na druhej strane vďaka za Matrixy, stále majú 1000 výhod než klasické svetlomety. Toť môj laický pohľad na vec za 11 mesiacov a 65000km používania O4 vo veľkej miere a veľmi často v noci.
    2 body
  4. Tak už mně volal dealer, že je auto na saloně. Čekal jsem necelých 8 měsíců. Kolega objednával ve stejný den jako já u stejného prodejce a ten už 2 měsíce jezdí. Počítal jsem s dodáním nejdříve po roce jak je zde celkem běžné, ale chyba lávky. Každopádně jsem rád.
    2 body
  5. Já mám bezramečkové držáky.
    1 bod
  6. @NemesiSK Úplně tu samou.
    1 bod
  7. Jasný, tady dva rychlocvaky:) za mě dobrý
    1 bod
  8. Ještě doplním....on krátkou a já dlouhou. Oba 1,5 manuál s různou výbavou.
    1 bod
  9. Mám též rámeček Altigiri a též mohu doporučit.
    1 bod
  10. Mám sice Scalu, ale tohle je univerzální záležitost... Já jsem teďka objevil od Cebie aplikaci Carolina. https://play.google.com/store/apps/details?id=cz.carolina Asi to není kompletní výpis, ale když si v ní dáte VIN, tak Vám zdarma vyjede ta apka výpis výbavy. Standardně Vám Cebie vyjede výpis až po zaplacení 499,- nebo 599,- v rámci prověření. Adblue to tam taky ukazuje. Moje výbava:
    1 bod
  11. Ahoj, zdravím Vás, chci se podělit o neuvěřitelnou zkušenost , která mi zabrala bezmála měsíc intenzivního hledání příčiny vrzání. Vlastním SIII 2018 2.0TSi 162kw a poslední dobou jsem slyšel ze strany spolujezdce nepříjemné vibrace hlavně na volnoběh při otáčkách 1800 až 2100,ale někdy i za jízdy. Hledal jsem intenzivně, pořád se mi zdálo že se jedná o dveře spolujezdce nebo B sloupek. Vše jsem měl 2x rozebrané , vše jsem vytlumil a vytunil, dělalo to pořád dál. Následovalo rozrbrání prostoru pod kastlikem ale pořád nic. Začala převládat zoufalost, nikdo nepomohl ani neporadil, na forech jsem se taky nic nedočetl. Po čase stresu a nervů jsem přišel na to, že ty vibrace možná nejdou ze dvěří ani ze sloupku B, ale nejspíš z podlahy u spolujezdce, ikdyž se ten zvuk přenášel tak že by to nikdo nehádal. Zjistil jsem že vibrace vytvářejí palivové trubky umístěné v nostníku karoserie pod spolujezdcovou sedačkou (přístup z venku zespoda), od výroby jsou tam navolno, je to problém ne jen SIII ale i jiných koncernových aut. Neskutečné zklamaní, jak to mohl někdo dopustit. Do otvorů v nostníku jsem dal kusy molitanů a ne že nic nevrže, nevibruje, ale celkově auto je enormě tiché i přes díry, jízda po dlažebních kostkách je pohádkou. Konečně je auto bezvadně tiché a žádné rušivé zvuky. Má někdo stejný problém? věřím že tento příspěvěk může mít pro někoho cenu zlata :-)
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...