Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/03/23 ve všech sekcích

  1. Tak už som oficiálne majiteľom aj ja. Držím palce všetkým, ktorí stále čakate 👍 a pevné nervy 😄
    5 bodů
  2. Taky nevim, kdyz se kouknu na prodlouzeni na Scalu, tak 999 Kc, kdyz dam Kamiqa, u ktereho to nemam, tak 1549 Kc. Nerozumim cenove Skoda politice🤣
    1 bod
  3. Problém 312mm brzd může být tak maximálně že je při intenzivním brždění přehřeješ. Jestli od toho očekáváš že ti to bude intenzivněji brzdit do křižovatky, tak budeš zklamán. Na to totiž stačí upravit nastavení jednotky aby ty 312 brzdy měli agresivnější nástup brzdného účinku. Představa, že reálně přehřeješ 312mm brzdy u klasického trojkového superbu je úsměvná, musel bys jezdit jak prase v kopcovitém terénu. 312 bez problému brzdí kodiaqa, není reálné že je i svižnou jízdou přehřeješ, bržděním do křižovatky je sotva zahřeješ a jak už jsem psal, nástup účinku je otázka SW.
    1 bod
  4. To atlan: Nevím přesně, jaká je specifikace LL olejů pro tenhle motor, ale jelikož může mít i proměnlivý interval, nějaké tam určo půjdou. A co jsem se díval na viskozitu 0... a 5w40, při 40 st. je prakticky stejná a při 100 také, takže jde především o to, že ta nula dokáže motor promazat při studeným startu dřív. Mluvím o té viskozitě. Jestli se pletu, někdo mě opravte. A filtr dávám origo, rozdíl 30 kč neřeším. Jinak jako alternativa pro mě určitě Bosch nebo Mann.
    1 bod
  5. nakoniec číslo BCM jednotky som nezohnal, tak sme to riskli ? predstavujem snáď prvú predfacelift Fabiu 3 s FLA kamerou...bohužiaľ, tentokrát to nie je moja ani brrrrm-ova FLA - Front Light Assist - asistent diaľkových svetiel FLA je celkom zaujímavý a nápomocný asistent. V skratke ide o automatické prepínanie medzi diaľkovými a stretávacími svetlami. Kedysi výsada drahších modelov značky, dnes dostupné už aj pri facelift verzii Fabia III. FLA pre túto triedu áut je údajne relatívne “hlúpy”, vyššia a lepšia forma by bolo DLA (Dynamic Light Assist). FLA prepína medzi stretávacími a diaľkovými svetlami v noci, pri rýchlosti nad 58-60 km/h. Potrebný materiál: 1x – 3G0 857 511 AE 9B9 – elektrochromatické zrkadlo s funkciou FLA 1x – 6V0 858 548 A – predná časť krytu zrkadla (kryt kamery) 2x – 000 979 034 E (A 021 545 01 26) – pin do konektora zrkadla 2x – 000 979 009 E (N 907 647 01) – pin pre BCM jednotku 2x – 000 979 012 E – pin pre protikus BCM jednotky 1x – 4E0 972 575 – konektor 1x – 4B0 971 832 – konektor 2x – vodič – 2,5 m (napríklad 000 979 987 – FLRy 0,35mm CAN BUS) textilná izolačná páska Postup v skratke: - demontovat plastove kryty zrkadla - demontovat zrkadlo - demontovat A-stĺpik - namontovať nové zrkadlo - vybrať pin 3 z konektora, namiesto neho natiahnúť 2 nové vodiče - zapojiť do BCM jednotky - nakódovať Celý postup vrátane viacerých fotiek je na https://wirer.sk/f3-fla/ . Video na
    1 bod
  6. Zde je návod, vzniklý při výměně výbojek u mého auta. Nářadí: malá gola, redukce na bit, torx T??, krátký a středně dlouhý nástavec (vhodný je použít magnetický), delší pinzeta na manipulaci se šrouby a konektorem, ploché kleště. Pro líné: výbojky lze vyměnit i bez sundavání kol ani plastového podběhu, pokud má člověk normálně veliké ruce a je zručný na manipulaci ve ztížených prostorech. Ti, co mají lopaty, si kolo a podběh raději sundají. U motoru TSI 63/77kW se ani nemusí demontovat akumulátor a to ani pokud máte větší aku než standardní mikroaku 36Ah. Přístup ke světlu je tam tak akorát. 1. Kolo vytočit směrem ven. 2. Vytrhnout krytku v plastovém podběhu - použít drátek z výbavy vozidla nebo jakékoliv ploché kleště. 3. Vyšroubovat torx směrem do motorového prostoru - gola + redukce na bit. 4. Vyšroubovat dolní šroub a šroub u blatníku - gola + redukce na bit + krátký a středně dlouhý nástavcec. 5. Víko světla vyjmout směrem do motorového prostoru. 6. Vytočit kolo směrem dovnitř pro lepší přístup skrz otvor v plastovém podběhu. 7. Plastovou páčku aretace výbojky, která je vpravo od tělesa výbojky, přesunout směrem nahoru. POZOR, hned vedle je plechová páčka clony pro pravostranný provoz, správná poloha pro nás je v dolní poloze. Mě se podařilo tuto páčku nechtíc přesunout nahoru společně s plastovou páčkou zajištění výbojky a parprsek světla nové výbojky pak byl oříznutý a s dvěma zuby na hraně a nevěděl jsem, čím to je. Ono totiž s tou clonou nejde moc pohnout zpět, pokud tam výbojka není. 8. Výbojku vysunout dozadu a sklopit o 90°, baňka míří nahoru. Je tam málo místa, svazek světla je krátký, je to obouruční práce, přístup je lepší otvorem v plastovém podběhu, druhá ruka shora spíš pomáhá fixovat polohu výbojky vůči dílům blatníku. 9. Zmáčknout pojistku na konektoru směrem ke konektoru (na obr. ve směru šipky) a pinzetou konektor vysunout z výbojky. Přístup je shora mezi blatníkem a černým plechem nad světlem. 10. Výbojku opatrně vyjmout skrz otvor v plastovém podběhu. Je to trochu jako ježek v kleci, ale jde to. 11. Novou výbojku vsunout dovnitř světla stejnou cestou a montáž provést v obráceném pořadí. Doporučuju před zpětným namontováním víka světla vyzkoušet rozsvícení výbojky, zda je vše OK. 12. V servisu nechat seřídit světla.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...