Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/05/23 ve všech sekcích

  1. Spíš jsem to myslel tak, že dobrý servis musí mít přístup do Systému škody, kvalitní nářadí atd. A když si to všechno pořídí, tak si to musí i naúčtovat a tak ve výsledku třeba není o moc levnější. V autorizáku mám jistotu, že přesně ví, co s autem mají dělat. V jiném servise netuším a kvůli pár tisícům se mi to nechce zjišťovat. Ale pokud někdo má osvědčený servis tak je to výhra... Já s nima moc štěstí neměl. Jinak faktor člověk je zas jiná kapitola... Každopádně nechci nikoho hanit, spíš je to o mé zkušenosti...
    1 bod
  2. Můj Rapid bude mít za měsíc kulatiny, deset let, najeto cca 159 tis. km a jezdím s ním celou dobu do autorizáku... Chci mít auto ve 100% stavu. Předtím jsem měl Octavii, Felicii, byl jsem mladší a měl míň peněz, tak jsem servisoval všude možně, ale vždy to stálo víceméně za starou belu. Rapid se mi odvděčil tím, že jsem zatím měl jedinou závadu - prasklou žárovku. Někdy mě překvapuje, jak někteří nadávají na drahý servis a pak mění olej 3x ročně :-) Je pravda, že na vlastním oleji jsem vždy ušetřil 2000 Kč, ale pak jej servis přestal akceptovat... Mám proměnlivé intervaly ale i tak měním každý rok, ať nemusím 2x ročně do servisu. Někdy to vyjde na 12, někdy na 17 tisíc km a zatím vše OK. Ale to, zda autorizák ano nebo ne je hlavně o financích. Pokud auto dáte ke garážistovi, je to levné, ale sám často neví co je třeba a tak. Když najdete pořádný sevis který má mít vše, tak zas o tolik levnější není, aby to stálo za to...
    1 bod
  3. Zdravim. V pondelok som vymenil predne tlmice, daval som Monroe C2516S. Rovnako tak nove horne ulozenie a dosadaciu gumu pruziny. Buchanie od prednej napravy zmizlo, auto je pri prejazde vlny daleko stabilnejsie. Investicia ca.300€, s tym ze som to menil sam, naslede sa zrobila geometria. Uvidime aku dlhu budu mat zivotnost, ale vyzeraju na vlas rovnako ako original. Prikladam foto tych starych, tie boli po smrti.
    1 bod
  4. Ok, ja pochopil, že jde o služby infotainment online, ovšem z citace nahoře jsem pochopil, že například pouze něco nefunguje. Takže nefunguje vlastně nic. Šlo mi o to, že se třeba mohlo jednat o nějaký výpadek jedné služby. Ovšem tohle je jiná. Určitě bych se nenechal odbýt tímto argumentem. Službu prodávají oni, tak snadno zákon nefunguje. Z podobné logiky věci by neměl být problém T-Mobile, když Ti doma nepojede internet, jelikož to jede na síti CETIN. Ne. Oni tu službu prodávají, oni jsou zodpovědni. S kým jsi komunikoval? Ze zkratky AS chápu, že se servisem. Určite bych tedy spíš kontaktoval Škoda Auto na zákaznické lince a situaci jim popsal. Servisy umí být velmi neochotné a rádi lidem lžou… Jinak předpokládám, že odhlásit a přihlasit účet v autě jsi již zkoušel. Přes app MyŠkoda (připadně webovou verzi Škoda Connect) vidíš pod účtem aktivované předplatné těchto služeb?
    1 bod
  5. Neni nahodou prva serviska 30k km / 2 roky a potom dalsie 30k km / 1 rok? Olej by mal byt standardne 30k km / 2 roky.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...