Dnes na mňa vybehla zaujímavá hláška, s ktorou som sa ešte nestretol. Hláška sa objavila asi polhodku pred poriadnou búrkou, našťastie len prťavé krúpky, ale tej vody na cestách bolo naozaj dosť na poriadne prečistenie podvozku. Každopádne zaujímavá fičúra, ktorú som naozaj nečakal..
Díky Janu R za návod, namontováno, funguje, jen trochu problém v úzké garáži, nakonec jsem musel vyjet ven.
Scala Style 1.5, 03/23
edit: tak jsem dnes prošel návod k obsluze auta, a o schránce před spolujezdcem jen - schránka, nic o kolečku s ventilem.
Šroub M14x1,5: N0160276
Těsněni 14x20: N0138492
Výměnu musí každý zvážit sám. Já nikdy neměnil a nikdy nic neteklo. Optická kontrola těsnícího kroužku před opětovnou montáží ovšem není od věci.
a co vyzkoušet ty dva QR kódy? Mně to tedy nic neudělalo ve snaze je načíst z fotky ...
EDIT: tak jinou čtečkou mi to načetlo ten pravý a ukázalo to to číslo pod tím, tak předpokládám, že ten vlevo bude pro to číslo pod ním. Které z nich to ovšem je, by asi musel říci někdo, kdo má origo tažné a zapsané v TP
dfga od tebe bych se nebal koupit auto... Ale nevim,jestli se tohle bude libit McMatejovi,to je takovej...no,jak to napsat slušně...rozumnyho z nej nevypadne k tematu nic,ale tech negativ uz tady odklikal u prispevku,co se mu nehodi. Proste fanda do aut...to se musi nechat.
Za sebe říkám, moc hezké a povedené.
Kamarád ze škodovky mi obě auta popisoval a přesně takto jsem si je představil.
@slovacik Doporučuji ti jedno z tvých vzorů pořídit a netrápit se dál s tou hroznou Škodovkou! Napiš pak prosím kde budeš plakat potom, děkuji :-)
Carista Pro 8.0
New in v8.0:
- Carista account registration
- Customizations for certain BMW F models
- Video in Motion for certain BMW F models
- Battery Registration service tool update for BMW F models
- Trouble code (DTC) descriptions in various languages
- Service tools for various VW Group cars
- TPMS Relearn service tool for certain Nissan models
Carista Pro 8.0..apk
Vyšší spotřeba při jízdě se zapnutým tempomatem je způsobena zejména tím, že tempomat udržuje nastavenou rychlost v úzkém rozsahu (+- 2 - 5 km/h podle typu), kdežto když jedete "obyčejně", tak vám rychlost kolísá v mnohem větším rozsahu zejména k nižším rychlostem, a průměrná rychlost je tudíž nižší. Důvodů proč při jízdě ze svahu tempomat neuzavře přívod paliva je celá řada, taky mi to vadí, a v tom případě ho vypnu.