Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/03/23 ve všech sekcích

  1. aj toto info dost pomoze ked tam pojdem zas buduci tyzden. ja som tiez hned siel za nimi ze nejdem este nic platit ze podme najprv vyskusat-akurat ze v mojom servise nevedeli nic a vsetko som si to musel skusat sam. aspon si teda potvrdil ze skutocne tam ten WLAN musel nabehnut tak ako som predpokladal. inak restart infotainmentu som robil X KRAT...proste mam smolu. DIK inak
    1 bod
  2. Tak na dnes objednaná aktivace bezdrátového Smartlinku proběhla za cca 20 minut, následné párování s telefonem asi 10 minut (Apple šel rychle, Android trochu stávkoval). Cena 1839Kč (e-shop) + 328Kč (diagnostika) = 2167Kč. Za mě spokojenost 😉.
    1 bod
  3. Já bych se těmi cenami tolik nevzrušoval, jen to media zbytečně rozmazávají. Při zdražování a inflaci všeho tak pořád z historického hlediska v průměrném příjmů domácností budou PHM levné i kdyby stáli jednou tolik.
    1 bod
  4. Je to změna, už nejde specifický klíč napárovat na uživatele. Automatické párování znamená, že když zamkneš vůz klíčkem, tak na ten klíček se uloží nastavení posledního uživatele - tj. řídíš, vystoupíš a zamkneš a když znovu otevřeš řidičovy dveře s tímto klíčkem v kapse provede se tvoje nastavení. Pokud ale řídí někdo jiný a ty pak zamnkneš auto svým klíčkem, uloží se na něj profil toho, kdo řídil a při otevření řidičových dveří s tvým klíčkem to pak provede nastavení daného člověka, což je trochu nešikovné a je škoda, že to fixní nastavení klíčků odebrali.
    1 bod
  5. 81A407183 AUDI diel existuje aj čisto plná varianta ale je to tvrdé a hrkoce to ... toto je fajn , aj komfort ok aj pevny volant
    1 bod
  6. Z tiskové zprávy: Škoda Scala a Škoda Kamiq: Rozsáhlá modernizace úspěšných kompaktních vozů - Škoda Storyboard (skoda-storyboard.com) Škoda Auto opět zvýšila podíl udržitelných materiálů v modelech Scala a Kamiq vyráběných v hlavním závodě v Mladé Boleslavi. Například odtokové kanály pod čelním sklem a obložení podběhů kol jsou vyrobeny z recyklovaných plastů. V interiéru jsou v obložení dveří a ve struktuře střešního obložení použita přírodní rostlinná vlákna z konopí a kenafu. Pro čalounění, podlahu a koberce byly použity recyklované látky. Nabídka motorů zahrnuje tři moderní jednotky TSI z vysoce účinné generace evo2. Základním motorem je tříválec 1,0 TSI o výkonu 70 kW (95 k) s manuální pětistupňovou převodovkou. Motor 1,0 TSI o výkonu 85 kW (115 k) je k dispozici s manuální šestistupňovou převodovkou nebo sedmistupňovou automatickou převodovkou DSG. Stejnou kombinaci převodovek nabízí také vrcholný čtyřválec 1,5 TSI o výkonu 110 kW (150 k). Ten je vybaven systémem automatického odpojování válců ACT, který automaticky vypíná dva vnitřní válce, pokud není jejich výkon potřeba. Řidič to v praxi nepostřehne a snižuje se tím spotřeba. Kromě standardních tlumičů je pro oba modely na přání k dispozici paket pro špatné cesty se zvýšenou světlou výškou u modelu Scala o 15 mm. Pro verzi Monte Carlo je k dispozici Sport Chassis Control s možností volby dvou nastavení tlumičů pérování s podvozkem sníženým u modelu Scala o 15 mm a u modelu Kamiq o 10 mm.
    1 bod
  7. No myslím, že to může přetáhnout nějaké zákazníky od Fabie a zároveň od Octavie. Octavia už není zrovna levné auto a pokud nutně nepotřebujete velký kufr, můžete si pořídit plnohodnotně vybavenou ale finančně rozumnou Scalu... Ale uvidíme... U nás je Scala stále ve hře, tak jsem rád za pozitivní změny - protože jsem ještě neviděl ceník 🙂
    1 bod
  8. ty 1.2 TSI 81kW továrně jedou hodně dobře, pokud nechceš tak tě 2.0 TDI 103 kW ve dvojkové ovci není schopná v akceleraci předjet, jede to naprosto stejně... Asi proto tyto jednotky zařízli a tříválec v poslední verzi přidusily, až příliš konkurovali 1.5 TSi... Myslím si že 1.2 TSi 81kW je asi jeden z nejlepších koncernových dostupných motorů, povedl jsem jim, nemá žádné slabé stránky, nebo známé problémy. Lepší je snad jen 103 kw 1.4 TSi ale ty si lidi drží a v bazaru když jsou tak předražené...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...