Asi Vás nepotěším, je to velmi komplikované. Mohu to potvrdit vlastní zkušeností, neb jsem se u přestavby z manuálu na Climatic nezastavil a minulý víkend auto přestavěl na Climatronic. Musel byste vyměnit buď celý blok topení/klimatizace, což obnáší vypustit topení a klimu, případně přehodit dva díly toho bloku za díly z auta s manuální klimou (tahání ježka z klece s nejistým výsledkem) a pořešit elektroinstalaci:
Střední díl bloku, kde máte servomotory a potřebujete tam dostat manuální mechanismy. Tyto bloky nejsou vzájemně kompatibilní, na ten z Climatronicu nelze přidělat manuální mechanismus pro ovládání klapek a naopak.
Vrchní díl, ve kterém je regulace větráku. U Climatronicu je tam ŘJ, u manuálu/Climaticu odporový regulátor. Každý díl má jiný tvar otvoru pro řídící prvek, do toho z Climatronicu nedostanete odporovou regulaci a naopak.
Oba systémy mají komplet odlišnou elektroinstalaci, pro manuál byste ji musel udělat celou znovu a roztahat po autě kabely na příslušná místa, drátků, které jsou společné, není mnoho...
Já bych to na Vašem místě opravil, přestavba na manuál nedává ekonomický smysl, musel byste sehnat komplet topení z auta s manuálem + panel a pak strávil dva dny práce výměnou - za předpokladu, že víte, co děláte...
Raději bych doporučil mrknout, co je s tím špatně, začal bych u pojistek a pokračoval u panelu (sehnal jsem ho asi za 1500) a pak ty servomotorky (řádově stokoruny na vrakovišti), zde bohužel musí přístrojovka dolů... Ideálně bych úplně prvně prověřit přes diagnostiku, co přesně to hází za chyby...