Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/27/23 ve všech sekcích

  1. Asi Vás nepotěším, je to velmi komplikované. Mohu to potvrdit vlastní zkušeností, neb jsem se u přestavby z manuálu na Climatic nezastavil a minulý víkend auto přestavěl na Climatronic. Musel byste vyměnit buď celý blok topení/klimatizace, což obnáší vypustit topení a klimu, případně přehodit dva díly toho bloku za díly z auta s manuální klimou (tahání ježka z klece s nejistým výsledkem) a pořešit elektroinstalaci: Střední díl bloku, kde máte servomotory a potřebujete tam dostat manuální mechanismy. Tyto bloky nejsou vzájemně kompatibilní, na ten z Climatronicu nelze přidělat manuální mechanismus pro ovládání klapek a naopak. Vrchní díl, ve kterém je regulace větráku. U Climatronicu je tam ŘJ, u manuálu/Climaticu odporový regulátor. Každý díl má jiný tvar otvoru pro řídící prvek, do toho z Climatronicu nedostanete odporovou regulaci a naopak. Oba systémy mají komplet odlišnou elektroinstalaci, pro manuál byste ji musel udělat celou znovu a roztahat po autě kabely na příslušná místa, drátků, které jsou společné, není mnoho... Já bych to na Vašem místě opravil, přestavba na manuál nedává ekonomický smysl, musel byste sehnat komplet topení z auta s manuálem + panel a pak strávil dva dny práce výměnou - za předpokladu, že víte, co děláte... Raději bych doporučil mrknout, co je s tím špatně, začal bych u pojistek a pokračoval u panelu (sehnal jsem ho asi za 1500) a pak ty servomotorky (řádově stokoruny na vrakovišti), zde bohužel musí přístrojovka dolů... Ideálně bych úplně prvně prověřit přes diagnostiku, co přesně to hází za chyby...
    1 bod
  2. Ovalitu může mít pouze buben, myšlena je asi boční házivost. Důsledkem je kopáni popř. vibrace brzd. Výměně kotouče a desek se nevyhneš. Před montáží nových kotoučů by bylo ideální úchylkoměrem zkontrolovat házivost náboje viz. scheibenbremsenposter-kotoucove-cz-a1-2018.pdf (skoleniaabosch.cz) body 5 a 9.
    1 bod
  3. prohlidka na den presne 5 let od koupe se zastavila na 80141 Km. Hodne tomu letos pomohlo 7500km po Skandinavii. Ale zas to dorovnalo covid rok, kde bylo jen 12KKm.
    1 bod
  4. Auto už mám od pondělí u dealera, nyní se bude čekat 14dni na leasingovou než to přihlásí apod., to je natahování pánové.
    1 bod
  5. U Skandinávského svícení jen pozor na to, ze svítí komplet interiér, osvětlení SPZ a pod. Nevím zda to tam mají vyloženě jako volbu, ale lepší je aktivovat pouze zadní světla a zbytek nechat vypnutý (Ten Skandinávský mód děla to, že spolu s DLR aktivuje i parkovací světla).
    1 bod
  6. Pro zajímavost. Originál baterka (Moll 59Ah, 640A, EFB), mi v autě vydržela 8 let. 6 let s odpojeným konektorem. Měla hroznej režim, auto třeba měsíc stálo, atp. Ale zase jsem jí doléval a pravidelně nabíjel. Nicméně 8 let považuji za úspěch. Koupil jsem VARTA Blue dynamic EFB 60Ah, 640A, EFB.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...