Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/14/24 ve všech sekcích

  1. @bouchy01 S tím první případem se taky potýkám (respektive se to pojí i s Vaším druhým případem). Plynule se dá úkon udělat se sakra dlouhým pouštěním spojky. Byť plynulé přeřazení/podřazení, spojce tento pomalý interval nedělá dobře. U jiných značek (slabších/silnějších) jsem mohl řadit na hulváta jak se mi zachtělo a přesto to necukalo.
    1 bod
  2. Jak jsem kdysi s podobnou Fabií neuměl plynule podřadit na 1 a pustit bez škubnutí spojku, tak teď v OIII nějak neumím rychle odpálit zařazením dvojky - škube. První případ byl spíš vzácný, holt někdy padne zelená tak, že dvojka to nepobere (nebo přechody, přednosti a nevím co). Teď u OIII mi to teda vadí víc, to je snad pokaždé. Od 3 nahoru je to ok, ten motor tu spojku už nepřerve. Znamená to tedy důchodcovský rozjezd a dlouho povolovat spojku, což jí jistě dělá moc dobře. Tady to snad pořeší jen víc plynu a víc vytočit. Většinou se řídím tachometrem.... dvojku ne pod 20 km/h a až do 40. Jestli spojka zabírá dost nahoře, bude opotřebovaná, event. zavzdušněná. A "starší auta" trochu škubou, když se prudce pustím plyn v zařazeném rychlostním stupni.
    1 bod
  3. No, cukat by to nemělo. Takže buď spojka, nebo i nějaká závada na motoru (dost často třeba problémy se zapalovacími kabely). Anebo chybná práce s pedály.
    1 bod
  4. Je to přeplňovaný motor, do určitých otáček tam prostě nemáš pořádný tlak vzduchu, turbo totiž nemá dostatečné otáčky, tak netlačí. Není to atmosféricky plněný motor. Já s tímto konkrétním motorem mám nalítáno minimálně 150 000 km v několika FII, a nikdy nebyl problém s rychlým rozjezdem. Musíš si to prostě osahat a zvyknout na charakteristiku toho motoru.
    1 bod
  5. Kilometry na ojetou spojku to tak nějak má. Nicméně, pokud ti spadnou otáčky na 1000, tak se nediv, že to na dvojku nejede. To prostě nemůže jet. Na rychlý odpal potřebuješ holt vyšší otáčky. To pak nemůžeš řadit už v 2000 dvojku. Vytoč to víc, dej tam za dvě a plný plyn. To je u mě hbytější rozjezd. Já s rozjezdem nemám žádné problémy, navíc na mokru to běžně hrabe.
    1 bod
  6. Nebude to len vlastnosť "prelievania" studeného/teplého vzduchu v kabíne? Hlavne ten studený vzduch sa drží dole pri nohách. Ťažko je to popísať, ale stretol som sa s tým podobne aj pri iných autách v zime. Osobne si nemyslím že by tam mal byť problém so samotným kúrením.
    1 bod
  7. Dílenská příručka, učební pomůcky, schémata, TPI Dielenská príručka, učebné pomôcky, schémy, TPI Sťahujte, používajte, ďakovanie poteší. Upload radšej šírte len môj, aj keď tomu nezabránim....kto chce prispieť, tak správa. Keďže obľúbené uloz.to ukončilo verejné zdieľanie súborov medzi používateľmi, toto mi prišlo ako vhodná náhrada. Pokiaľ ma nenapadne niečo lepšie. V prípade potreby sa stačí ozvať a skúsim urobiť reupload aj inde... https://mega.nz/folder/w3kXQATI#3fFlArLP-BgVPPUDSr_E2w
    1 bod
  8. Dílenská příručka, učební pomůcky, schémata, TPI Dielenská príručka, učebné pomôcky, schémy, TPI Sťahujte, používajte, ďakovanie poteší. Upload radšej šírte len môj, aj keď tomu nezabránim....kto chce prispieť, tak správa. Keďže obľúbené uloz.to ukončilo verejné zdieľanie súborov medzi používateľmi, toto mi prišlo ako vhodná náhrada. Pokiaľ ma nenapadne niečo lepšie. V prípade potreby sa stačí ozvať a skúsim urobiť reupload aj inde... https://mega.nz/folder/06UUABzb#Iw-obeBV8Wlf1Dz33NJcxQ
    1 bod
  9. Žeby nový projekt od @VeteranChild?
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...