Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/07/24 ve všech sekcích

  1. Jenže peníze vybrané z emisních povolenek nelze volně použít a utrácet jak se státu zamane. Než tady zase budeš spřádat zběsilé teorie, tak si o tom něco zjisti. Do konce loňského roku mohlo být maximálně 50% vybraných peněz využito "volně" pro potřeby státního rozpoču. Od letošního roku je to 0%. Veškeré výnosy z prodeje emisních povolenek, kterými členské státy EU disponují, musí být využity pouze pro účely spojené s ochranou klimatu (klimaticky prospěšná opatření).
    4 body
  2. Jen by jsem si dovolil podotknout, že elektrický proud je fyzikální veličina udávána v jednotkách A (ampér).
    2 body
  3. Nemá ten klíč vepředu žárovičku?
    1 bod
  4. @Petr Svetr ako som písal vyššie tak mám objednaný FE plus.
    1 bod
  5. @Petr Svetr stačí si přečíst jen asi 3 příspěvky výše, kde to píše..má verzi First Edition Plus, tedy žádná holota a má už ho vyrobeného stejně jako ty od začázku února jako nekomplet..
    1 bod
  6. Když se dívám na silnice o víkendu, tak si nemyslím že je to problém, aspoň se "nenásilně" naplní státní pokladna. Ten kdo utrácí peníze za benzín ve volný čas určitě netrpí finanční nouzí.
    1 bod
  7. 1 bod
  8. Na předek můžeš výměnou držáku třmenu dostat 312mm kotouče (teď tam máš 288) destičky jsou stejné. Cokoli většího vyžaduje zásadnější úpravy.
    1 bod
  9. Čau chlapáci. Pokud mám Oktavii 3 4x4 po fcl s originálními koly 225/40/18 ET51, mohl by někdo poradit, jaké tam dát podložky, aby to vypadalo dobře a když budu naložený, tak aby jsem neškrtal o pneu. Přemýšlel jsem dát na předek 1-1.5 cm a na zadek 2-2.5 cm. Díkes za rady 🙂
    1 bod
  10. To podle mě vůbec nehraje roli, pokud řešíš rozdíl ceny prémiového a klasického paliva tak nejsi člověk na kterého čerpací stanice ten to produkt cílí. Průměrný pracující s průměrným nebo podprůměrným platem stejně obvykle nebude tankovat prémiová paliva ty prachy v 99 ze 100 případu utratí na něco potřebnějšího. Prémiová paliva jsou cílena čerpacími stanicemi na majitele luxusních nebo sportovních vozů (ne octavia s 2.0 TSi není sportovní vůz), pro které není podstatné, zda cena za litr paliva je 39 nebo 45 Kč. Většinou toto palivo účtují na firmu prostřednictvím CCS karet, takže cena paliva je vlastně vůbec nezajímá. Znám člověka, který přestal kupovat prémiové sportovní pneumatiky (za cca 40 tisíc Kč za kus) po tom, co výrobce snížil jejich cenu na polovinu. Kupující byl přesvědčen, že za sníženou cenu nemůže výrobce udržet kvalitu a určitě přešel na méně kvalitní výrobní proces. Cena prémiového produktu často nehraje roli, protože zákazníci očekávají určitou úroveň kvality a prestiže. @Dodi 15 Samozřejmě bych neměl nic proti, kdyby litr pohonných hmot stál korunu, ale chci poukázat na to, že většina lidí si nemyslí, že by cena byla přehnaně vysoká. Pokud by to tak bylo, omezili by svůj nepotřebný provoz. Přestože lidé nad cenami občas brblají, od poslední ekonomické krize v letech 2008 a 2009 se provoz na silnicích každoročně zvyšuje, a to zejména o svátcích a víkendech, kdy je zřejmé, že jde o cestování za účelem volnočasových aktivit. Samozřejmě to nikomu nevyčítám; každý má právo dělat, co chce. Ale je zřejmé, že i když cena pohonných hmot dosáhla 50 Kč, na provozu to nebylo poznat, možná s výjimkou zvýšeného počtu hlemýždích řidičů. Osobně si myslím, že cena pohonných hmot, která by řidiče skutečně donutila omezit nepotřebné cestování, by se pohybovala okolo 80 Kč (to je hranice kde bych začal jezdit víc na spotřebu. Hranice kde bych začal omezovat volnočasové cesty je asi překonání 100 Kč.
    0 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...