Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/03/24 ve všech sekcích

  1. Ahoj , tak 200 zobrazení , žádná reakce 😀. Nosič jsem koupil , Thule VeloCompact 926 Vše funguje jak má . Zatím zkoušeno se dvěma koly . Auto stabilní i při 130km/h . Přikkládám obrázky .
    4 body
  2. Tohle je téma o F3. Číslo je v podobném tématu v sekci Rapid. https://forum.skodahome.cz/topic/155886-tlumici-tesnici-pena-v-blatniku/
    1 bod
  3. Tak zapojeno, už "jen" dokódovat😀 což bude asi to nejhorší😀
    1 bod
  4. Tak pomalu začínám být i já postižený tlumením.... Na řadě byla kapota, jakožto nejsnazší část auta. První vrstva https://www.ahifi.cz/comfortmat-d2.html Druhá vrstva https://www.ahifi.cz/comfortmat-vision-xl.html Relativně snadno se dají přes novinový papír vytvořit papírové šablony, vyzkoušet, upravit, obtáhnout fixem na materiál, nástříhat, přiložit, upravit, odmastit plochy, nalepit, přitlačit, kousky ze zbytků dolepit kouty. Na kapotu stačí fakt jeden plát 700x500mm. Skutečný finální tvar v podobě strhnutých podkladových papírů mám schované, mohu naskenovat pro další zájemce o tlumení. Protihlukovou vrstvu jsem nalepil na tlumící koberec, jak doporučují na ahifi. Musí se jen oříznout asi 4 cm od okraje, jinak nebudou fungovat původní plastové příchytky. A pak čtverec o straně asi 5,5cm okolo vnitřních otvorů. Zatím mám za sebou asi 1100km s touto úpravou. Zdá se mi, že vpředu motor fakt ztichl, vzadu ale pocitově trochu zvuk zhrubl, ale ne nic obtěžujícího. Možná ale je tam vliv zaplněného kufru, který utlumí zvuk od tlumiče výfuku a to, že vzadu nesedávám. Co je ale super je zvuk zaklapnutí kapoty! Nové silnější plynové vzpěry taky kapotu v pohodě unesou.
    1 bod
  5. Nebo zde https://www.sbazar.cz/adimoto2/detail/140060845-zadni-naraznik-skoda-kamiq Na sbazaru je toho docela dost
    1 bod
  6. https://www.sbazar.cz/nahradnidilylouny/detail/205449627-skoda-kamiq-zadni-naraznik
    1 bod
  7. stit netreba dole davat , kompresor davam dole ...
    1 bod
  8. zdar tady je ten postup. Odpoj baterku sundej zespoda plastovej kryt motoru schod drážkovej řemen odšroubuj klima kompresor odpoj konektor nech ho viset na hadicích demontuj držák kompresoru s napínací kladkou 3 šrouby sundej vodící kladku a sundej altík odpoj od el. Ted budes muset odšroubovat plechovej kryt kolem výfuku je pod ním jeden šroub. Odpoj konektor lambda sondy (vrchní) a vyšroubuj jí ted mužeš dat pryč ten plech já ho dal jen na stranu, odšroubuj držák altíku a už jsi u držáku filtru odpoj trubku mazání turba (ja koupil novej šroub s těsněníma ) dale odpoj hadici od chladiče oleje (vyteče trochu chladící kapaliny tak je dobrý tam dát nějakou nádobu na zachycení ) a ted už mužes odšroubovat držák filtru, sundej to celí i s filtrem. Vyteče cca 1,5 l chladící kapaliny a trochu oleje ja tam nacpal hadr aby to tak neteklo všechno pořadně vyčisti a odmasti vymen těsnění ( 03F 903 575 C ) a kup taky pouzdro pro držák olejového filtru a alternátoru ( 03F 121 215 ) to se při demontáži úplně rozpadlo taky jsem rovnou koupil novej drážkovej řemen . A máš hotovo ted to všechno slož zpátky nezapomen dolejt chladící kapalinu a zkoukni olej. Já to dělal na jámě cca 3 hodky
    1 bod
  9. V první řadě je potřeba si ujasnit, jak se o auto chceš nebo nechceš starat, abys nevyhazoval zbytečně peníze z okna. Pokud máš v plánu i nadále jezdit do kartáčů, tak se obávám, že cokoli dělat z lakem jsou pouze vyhozené peníze. Rotující kartáče jsou zkrátka velmi abrazivní metodou mytí (už z principu jejich funkce), která na laku zanechá vždy stopy. A na tmavých lacích je to bohužel nejvíce viditelné. Pokud na laku již stopy od mytí kartáči máš, ručně to nevyleštíš. Ručně to lze zamaskovat kvalitní leštěnkou, která obsahuje výplňové pryskyřice (škrábance vyplní, ale není to trvalé řešení). Při ručním mytí šetrným šamponem to pak nějakou dobu vydrží. Pokud mytí v kartáčích oželíš a budeš to chtít mít pěkné, pak je nejlepší lak strojně vyleštit a následně mýt ručně šetrnými prostředky.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...