Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/06/24 ve všech sekcích

  1. @hamoun ja mam oboje na jednou 10m a na druhem 1minutu ( dataset je volne ke stazeni snad na vcp datech ) a mezi minutou a 10 nepoznam rozdil ani jedno na me uz nepiplo na druhou stranku ten assisent pak uz neni to k cemu byl urcen ( at je to jak je to ) https://mibsolution.one/#/1/9/Datasets/MQB/A5/60+ Mod Je tam i dataset na 2q kameru
    2 body
  2. Popisované chování není S/S, ale režim plachtění. A podle toho, že píšeš, že to motor vypne odhaduji, že máš eTSI motor.
    2 body
  3. @roubic nejde o to, nesahat na volant. ja bych bral i tech 10 min, kdyby nekdo umel a nebyl na druhem konci republiky. jde o to, ze bych s tim na dovolenou klidne jel. Nepoustim nikdy volant. Ale nemam kapacitni a staci jet chvili v optimalni stope a ono to porad pipa at hybu volantem. uplne k nicemu. @ExecutedDonut neumis nahodou? jakekoliv prodlouzeni? (kdyby nahodou, pak se domluvime u domluveneho, DEKUJI)
    1 bod
  4. tej reťazi vadí skôr podtáčanie a nízke otáčky , tí čo to točia nemajú problém ... inak tie ceny sú trochu mimo , už som dlhšie nerobil ale ak rátam z origo dielov tak rozvod+reťaz čerpadla + gufero + tmel , tesnenia na držiak alternátora , plus olej a filter a kopa čističov sú do 300eur a robotu som robil za 200 tak je to prestrel riadny ... odmerať to nie je problém ale zistíš nejakú hodnotu ktorá bude blízko k výmene skoro vždy a môžeš to rovno meniť ... ten komu som menil som nikdy meranie reťaze nerátal ... a potom je ešte otázka aký stav je plochý remeň a jeho kladky, či netečie vodná pumpa čo je časté , a ďalšia vec 99% je komplet zanesený odlučovač oleja , hádže to bordel na klapku a padá to do núdzáku takže plus aj ten vymeniť alebo pretmeliť ak sa podarí ho dať dole bez poškodenia čo je 50:50 dnes som akurát jeden robil , vrátane vyčistenia klapky a dvoch hadíc hore zožratých od kuny ... odlučovač komplet zapchatý , plno karbonu v motore a prakticky to auto nešlo a padalo do núzáku len kvôli tomuto pre predstavu
    1 bod
  5. Což je správně, lumen je jednotka světelného toku. Je to světelný tok který je vyzářen bodovým zdrojem o svítivosti 1 kandela (ve všech směrech) do prostorového úhlu 1 steradián. Pokud má zdroj světelný tok 2000lm, pak je jedno, co je to za zdroj (led, xeon, žárovka, svíčka). Kdyby to bylo udáváno ve watech, tedy jednotce výkonu (v případě světelných zdrojů se tím mysli většinou ještě k tomu příkon), bylo by třeba vše definovat zvlášť pro různé zdroje. Ona totiž 25W LED, má vyšší světelný tok než třeba 25W halogenová žárovka.
    1 bod
  6. A nemá faceliftový Superb už náhodou 2q0 kameru? To co tu všechno dáváte je fajn ale myslím, že vám to v tomhle případě bude trochu k ničemu. A jestli si Ferda účtuje 4k za nahrání parametrizace, která je na internetu k dispozici, tak nevím co si o tom myslet... Asi bych měl taky zvednout ceny
    1 bod
  7. Ahoj Luke95, proběhly už 4 pokusy- 2 od pána z Prostějova, kterej je v širokém okolí brán jako machr na kódování, ale nepovedlo se, vzdal to. Pak to zkoušel ještě jeden borec na dílně také bez úspěchu, pořád to hazelo trvalou hlášku lane assist a front assist nedostupný. Pak jsem to zkoušel sám podle návodu na YouTube - podle návodu JiriVRS Posun je pouze v tom, ze hláška o nedostupnem lane assist a front assist, nesvítí stale po ujetí cca 500metru od nastartování, nesvítí žlutý trojúhelník s vykřičníkem, ale jen problikne pri pokusu o aktivaci lane asist v menu asistentů řidiče přes ovládání na volantu, v infotaimentu nabídka pro ovládání lane assist je, ale samozřejmě neaktivní. Děkuji za veškeré rady a tipy.
    1 bod
  8. Ahoj, dořešil jsi to prosím nějak? Já teď v lednu 2024 koupil Kamiqa Monte Carlo, uveden do provozu 2020 - dal jsem tu i příspěvek (prosím podívej se)... nemůžu přijít na to, kde se dá aktivovat zobrazovaní dopravních značek na kokpitu za volantem... nemůžu zakliknout v nastavení asistentů - viz obrázky... Prosím o radu...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...