Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/27/24 ve všech sekcích

  1. Není to žádná novější technologie, je to klasická léty ověřená technologie olověná, jen má poctivější desky a proto je dražší a těžší. (aby pobrala ty napěťové a proudové rázy díky rekuperačnímu dobíjení) Za mě vyhozené peníze. Klima s tím nemá nic společného, kompresor je hnán řemenicí (motorem). Je třeba koupit akumulátor u solidního prodejce který má od výroby napětí 12,6 V. To je základ. Spousta baterek díky nevhodnému skladování na prodejně má toto napětí nižší a již v prodejně dochází k sulfataci. A samozřejmě mít v pořádku elektriku na autě. Ale klidně si ji pro dobrý pocit zkus a vyzkoušej. Naštěstí baterky nejsou zas tak drahé, doporučuji Exide- cena /výkon.
    1 bod
  2. Perfektně napsané.Nechápu,jak každý chce u mokré DSG proplach,přitom VW to přímo zakazuje-asi ví proč,že. Takže jak je napsáno výše-výměna oleje dle DP,pouze originál olej,žádný Febi a podobně co se dnes prodává.
    1 bod
  3. @hamoun ja mam oboje na jednou 10m a na druhem 1minutu ( dataset je volne ke stazeni snad na vcp datech ) a mezi minutou a 10 nepoznam rozdil ani jedno na me uz nepiplo na druhou stranku ten assisent pak uz neni to k cemu byl urcen ( at je to jak je to ) https://mibsolution.one/#/1/9/Datasets/MQB/A5/60+ Mod Je tam i dataset na 2q kameru
    1 bod
  4. A nemá faceliftový Superb už náhodou 2q0 kameru? To co tu všechno dáváte je fajn ale myslím, že vám to v tomhle případě bude trochu k ničemu. A jestli si Ferda účtuje 4k za nahrání parametrizace, která je na internetu k dispozici, tak nevím co si o tom myslet... Asi bych měl taky zvednout ceny
    1 bod
  5. Jako sorry "že existují důvody proč náhražky u převodovek nepoužívat" to je jak z reklamy. Jaké důvody? Má originální olej něco co jiný mít nemůže? Máme normy a pokud jiný olej odpovídá normě tak kde přesně je problém? Proč neřekne nikdo konkrétní důvod? Další "je náplň doživotní". Opět jako z reklamy. Co to přesně je? Proč neřeknou například 200000 km nebo jiný nájezd? A argument že dnešní auta stejně nevydrží více jak 250000 km je taky naprosto mimo. "je to tak zanedbatelné potenciálně prodané množství, že se mu to sotva vyplatí vyrábět" - a proto je na trhu vícero olejů různých značek, které splňují různé normy. Tak proč by jako nemohly splňovat to co potřebují převodovky VW? "různé verze, revize a modifikace" - jaké verze, revize a modifikace? Nemělo by to být přesně podchyceno parametry a právě normou? Nakonec řeknu že pitomosti nekupuji a pokud budu mít jistotu že olej za 300 Kč mně nezničí převodovku (od toho by měly být zase ty normy) tak ho použiji klidně na 100000 km a pak ho vyměním.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...