Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/20/24 ve všech sekcích

  1. @bazycek Jestli jí bombarduješ každý den, tak se nedivím, že čekáš víc ze strany prodejce...protože já bych na tebe zvědavej taky nebyl. Pokud ti řekla, že víc neví, tak víc neví. Až auto přijde, tak přijde, stejně to neurychlíš. To, že jsi nedočkavej není problém prodejce. Oni se ti rádi ozvou, jakmile jim auto přijde, aby jim nezabíralo místo na parkovišti. Do té doby mají své práce dost. A stává se běžně, že auto k prodejci dorazí klidně po 1-3 týdnech od výroby. Přeci si nemyslíš, že druhý den po výrobě povezou expresně jen tvoje auto. Chce to trošku trpělivosti...
    6 bodů
  2. A tím bych tady tuhle debatu uzavřel
    3 body
  3. @bazycek Tady vůbec nejde o to, že máš "v něčem milion" a je stanoveno nějaké konkrétní datum. Můj příspěvek směřoval na to, že každodenně otravuješ prodejce a ten se právem odvděčil tím, že nemá snahu ti shánět jakékoliv informace navíc, a že by to chtělo víc trpělivosti, protože to stejně neurychlíš. A tvrzením, že víš o výrobě aut vše si mi jen dokázal, že nemá cenu dál v tomhle OT pokračovat, stejně to tu nepatří. Ono totiž debatovat s někým, který tvrdí, že ví o něčem vše, nejde.
    3 body
  4. Navic ohanet se zaplacenym milionem je dost lacine. V dnesni dobe to nic neni. A jestli mas zivot redukovany na to, ze se nemuzes dockat hromadky plechu a plastu, tak je to dost smutne.
    2 body
  5. zkus si uvedomit, ze kdyby ten prodejce vsem lidem, kteri cekaj na auto, a kazdej se jednou denne ptal na aktualni status, nedelal nic jineho, nez ze by 24x7 kontroloval aktualni stav auta. na prodejne nemaj jenom tvoje auto, maj jich tam objednany desitky/stovky a proste maj danej proces, auto prijde na obchod, zaridi jeho prihlaseni, a nekdy v tomhle procesu ti daj vedet, kdyz mu to vyjede, ze auto je ready. nemusis se bat, ze na tebe zapomenou. jediny, tak toho rpodejce nase**s.
    2 body
  6. Mě prodejce informoval hned druhej den po tom co bylo auto vyrobeno, přesně za týden pak stálo auto na parkovišti u nich. Převoz byl z BA do Prostějova
    2 body
  7. Olej+filtr do DSG 7° DQ381 jsem kupoval v autorizáku včetně oleje do diferáků + haldexu. Chtěl jsem mít jistotu. Výměnu jsem dělal doma.
    2 body
  8. Taky mi dorazily, po měsíci od objednání ale předse! Objednával jsem přes Allegro a taky smrad jak cip. Je jasné, že to vyrábějí z recyklovaného plastu. Zítra sundám kola a nahodím blatníčky. 😉 Jak píše Kromus nahoře, smysl to určitě má. Hlavně že ten největší bordel od kol tam nenapadá, když tam ty blatníky budou. 👍
    1 bod
  9. Tady musím souhlasit! Měl jsem Tiguana model 2014 a zpracování těsnění okolo dveří ve spodní části a zadních blatníků má koncern VW naprosto precízně vymyšlené a dotažené až do detailu! Proto je VW jednoduše prémiové auto a za to prémiové zpracování se zkrátka přípláci více peněz.Koupil jsem před měsícem Karoqa rok 2019 a řešení těsnění kolem zadních dveří to je teda strašný průšvih.! Toto si inženýři z Mladé Boleslavi asi za klobouk nedají! Asi jsem měl raději připlatit více peněz a zůstat u VW. Takže majitel auta si musí dokoupit plastové kryty z Číny, aby si zachránil zadní část dveří před korozí, solí a kamínky. To je švejkovina jak cip! 🙈🙈🙈🤪No nic nezbývá ani mně, buďto prodat Karoqa poslat ho dál a jít zpátky do VW, anebo koupit plastové kryty z Číny... No hold ne nadarmo se říká, že za kvalitu se připlácí! Ať se daří! Plastové kryty už jsou snad na ceste z PRC, ještě dám Karoqu šanci...
    1 bod
  10. Ahoj. Včera jsem se pustil do výměny zaneseného radiátoru na Škodě Superb combi 2 rok 2010 motor BMP. Dohnalo mě k tomu nefunkční pravá strana, která netopila. Byly dvě možnosti příčiny: 1 - vadná klapka, ale to jsem prověřil jak diagnostikou, tak rozebráním pravé strany u noh a optickou kontrolou funkčnosti klapky. 2 - ucpaný radiátor, který se mi potvrdil. Z diskuzí jsem něco málo vyčetl, ale návod nikde, tak jsem něco zkusil vymyslet. Pár postřehů: Nechte na podlaze originální gumový kobereček, protože vám něco málo chladící kapaliny uteče a z toho gumového to jde oproti koberci vylít. Radiátor jsem zvolil značky Denso. Stál mě v Kellyně cca 1100,- Kč. Pohrával jsem si s myšlenkou dát tam nějaký bazarový, ale byla by to chyba!!!! Chce to dát nový!!! Demontáží elektrického předehřevu si nikterak nepomůžete s místem pro odpojení trubiček, zkoušel jsem to Po celou dobu nezapínám zapalování, aby mi jednotky neukázaly chybu airbagu či nějaký jiný problém! Soupiska nářadí je na fotce: SIKO Kleště na vytržení hadice ze spoje, TORX šroubováky, štípací kleště na zdrhovací pásku, plochý šroubovák, 10 ořech na malé ráčně, desítka ráčnový klíč, a pinzeta. S tímto jsem si vystačil. Demontáž: Začal jsem demontáží čalounění u noh z levé strany středového tunelu. Je to jen nasazené na sponkách, tak jen zabrat směrem k pedálům a vyskočí ven. Dalším krokem bylo vyndat přihrádku pod zapínáním světel. Ta se demontuje tak, že se otevře, vyhne se doleva a sklopí se dolů. Jakmile se uvolní, jde sklopit směrem dolů a vysune se z plastových hřídelí. Po sundání této přihrádky jsou vidět relátka. Dalším krokem byla demontáž plastového čalounění kolem této přihrádky pro lepší přístup ke kolennímu airbagu. Tento plast jsem sundal tak, že jsem odšrouboval 4 viditelné torx vruty a jeden větší torx šroubek, který je vidět zespodu z pod přístrojovky a celý plast šel sundat. Následně jsem z něj odpojil diagnostickou zásuvku a konektor k osvětlení nohou. Poté jsem z pod přístrojovky ještě sundal dva větší torx šrouby, aby byl lepší přístup a uvolnil se velký plast kolem volantu. Konečně jsem se dostal ke kolennímu airbagu, který drží na čtyřech matičkách na 10 klíč a mají žluté označení. Dva jsou celkem hezky vidět. První přední č. 1 jsem sundal ráčnovým klíčem a zadní č.2 jsem sundal malou ráčnou s 10 ořechem, jelikož je tam na stranový klíč špatný přístup. Další dvě matky č. 3 a 4 jsou zezadu vodorovně k podlaze, nahmatal jsem je prsty a demontoval jsem je opět ráčnovým stranovým 10 klíčem. Poté airbag jde vytáhnout směrem k sedačce z dvou trnů a směrem dolů a zůstane viset na kabelu. Štípačkami jsem uskřípl zdrhovací pásku, abych si přitáhl konektor dolů k podlaze a mohl ho rozpojit. Konektor se rozpojí zatažením za černý plast na konektoru a rozpojí se na dvě části. Další je potřeba sundat plast rozvodu vzduchu pro nohy, který drží jeden torx vrut a na fotce je žlutě označen. Po odšroubování jde vytáhnout směrem dolů k podlaze. Poté je třeba sundat plast, který překrývá samotný radiátor. Ten trží tři torx/klíč vruty. Dva jsou hezky vidět, ale třetí je schovaný za elektrickým svazkem pro přídavný předehřev vzduchu. Je pak samostatně vyfocen. Po demontáži jsme už na trubkách radiátoru. Ty jsou spojeny dvěma hadicovými sponami. Povolit šroubky a sundat spony jistě každý zvládne. Největší problém je rozpojit trubky. Já jsem to musel vyřešit SIKO kleštěmi a zničením trubek, jelikož od sebe nikterak nešly a hlavně tam není prostor na lehké odsunutí trubek od sebe. Při tom mi začala vytékat chladící kapalina a tu jsem z větší části pochytal do malého kyblíku. Po vytečení kapaliny a rozdělení trubiček jde radiátor vysunout do strany k pedálům. Po vyndání jsme si pinzetou sundal o-kroužky a nasadil je na nový radiátor. Vazelínou jsme je namazal a namazal jsem i obě hrdla trubiček pro lepší montáž. Montáž zpět: Zasunul jsem radiátor do otvoru. Byl trochu problém spojit trubičky k sobě, ale po chvíli se mi to povedlo spojit tak na těsno, aby se spona chytila a stáhla je k sobě. Toto bych možná po druhé zkusil vyřešit tak, že bych na každou stranu dal obyčejnou hadicovou sponu a kleštěmi bych si je k sobě přitáhl, ale je to jen moje úvaha. Po spojení se nasadí krycí plast a zašroubují se tři torx/klíč vruty. Pak se nasadí plastová rozvodka vzduchu na čtverhranný otvor a zajistí se jedním vrutem v levé části - žlutý kružek na fotce. Připojím si Airbag na konektor a na dva vrchní šrouby si na dvě až tři otáčky našroubuji matičky. Vezmu airbag a zasunu ho dvěma šroubovými výstupky nejdřív do zadních děr viz obrázek matka č.3 a č.4 a pak i s 2 matkami ho nadzvednu a zasunu do zářezů pro šroub u matky č.1 a č.2. Když je na místě všechny matky dotáhnu. Dále zasunu konektor do diagnostické zásuvky a konektor osvětlení nohou a připevním plast pod volantem, který drží čtyři torx vruty a jeden torx šroub. Nasadím na plastové hřídelky schránku a zasunu ji do své pozice. Chce to trochu tlaku, aby se přetlačila zajišťovací západka. Nakonec vezmu krycí část na středový tunel s kobercem a na třech místech ji spojím se středovým tunelem. A je hotovo. Závěrem: Není to nic nemožného, ale také nic úplně lehkého. Chce to trochu šikovnosti a cviku, ale možné to je. Mě práce trvala cca 3 hodiny a to jsem nevěděl, jak přesně na to. Chce to dělat v teplé dílně a není třeba zvedák. A hlavně to chce mít v pořádku záda, neb je kolikrát třeba se zkroutit obráceně na podlahu pod volant. Snad to někomu pomůže. Hezký den všem a funkčnímu topení zdar!!!
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...