Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/06/24 ve všech sekcích

  1. Je třeba čekat, ŠA bude posílat dopis s výzvou k návštěvě servisu. Kdy? To nikdo neví. ŠA se chce vyhnout výměně hw, proto hledá sw řešení. Od léta mají nová auta virtual z výroby aktivní, ale mají jiný hw. Pro původní hw zatím není spolehlivá verze sw k dispozici.
    2 body
  2. ano , klasika , od 2018 hore vzdy skoncia takto , nikdy ich neurve tam kde má ... som sa toho namenil stovky , denne sa to rieši ... dáš tam pekné audi polotvrdé , ide to super , volant sa nekyve v rukach , nevrze to , za mna odskusane riesenie uz som to tu stokrat spominal ... menim vzdy aj predne , mazem ich origo tukom , jazdia mi tie auta super , cim vecsie kolesa tym skor tie audi pomozu ... na OIV sa to meni ako na pase , skodovka to uz platit nechce tak dala TPI ze odlepenie krajov lozka od kovu nie je na zavadu , defakto asi vyreklamujes len take co su von z ramena
    1 bod
  3. Presne takto som kupoval predchodcu, prakticky za cenu 110 kW TDI bolo 140 kW TSI. Ak niekto nejazdí obrovskú porciu kilometrov aby sa mu oplatilo zobrať naftu, tak je ten motor taká zlatá stredná cesta. Samozrejme aj ja som slintal po 206 kW TSI, ale tam bol výrazný cenový skok (vyššia cena auta, vysoká registračná daň, vyššie servisné náklady a samozrejme aj spotreba niečo pridá do súčtu). Ak by som bral nového Superba, a financie by to dovolili, tak pravdepodobne by som znovu išiel do tohto motora.
    1 bod
  4. Mne sa tiez paci ten motor, parametre uz mas 150kW a 320Nm od 1500ot. To je za mna slusne. 100vka za 7,4s combi. Kto nechce naftu alebo IV a nestaci mu 1.5 tsi a 2.0 195 kW je vela/drahe a nechce 4*4 tak tomu rozumiem. Oproti 1.5 pojde lepsie a spotreba nebude az taky rozdiel a za mna je tam velke plus ze ma mokre dsg. Ked nechces nevyuzijes 195kW a 4*4 tak za mna super volba ktora bude jazdit o 1,5-2 l menej ako silnejsi 2.0tsi. Bral by som kombi sportline.
    1 bod
  5. Nechápu co mi tím chceš říct? Já píšu o 150kw benzínu, který byl představen ceníkově teprve před pár dny...
    1 bod
  6. Nie, restart auta nic. Ale…spravil som restart infotaimentu cez 10s podrzanie gombika a auto tacalo kurit. Nezda sa mi ze je to uplne na 100% ale vzduch bol teply na pocit. Predtym chladny. V sobotu ide na diagnostiku. Zajtra to kurenie odsledujem ci uz ide ci zase nie
    1 bod
  7. U TFSI tohle určitě úplně normální není. Při - 20 sem měl ohřáto po nějakých 8-9 km na 90 a topí to tak po dvou kilometrech. Když už se to ohřeje tak za jízdy, nebo na volnoběh mi teplota nikdy z 90 nespadla. Takže taky hádám termostat.
    1 bod
  8. TSI/195 kW stálo stejně jako TDI/142 kW. Ale má jiné brzdy!
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...