Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/12/24 ve všech sekcích

  1. Motorový olej je ale přece sám o sobě hořlavá látka. Přítomnost většího množství benzínu by měla být cítit, jak popisuje @Pheorinos. Tipoval bych to na častý provoz se studeným motorem, kdy se benzín ze stěn válců nestíhá odpařovat a smývá se do oleje. Pokud už je v oleji benzínu hodně, vyměnil bych ho a pak se snažil omezit extrémně krátké trasy, aby měl motor šanci se ohřát. U hybridu se to asi snadněji řekne, než udělá. Teoreticky by ale při nabití měl na krátké trasy fungovat jen na elektřinu. Není to teda výsledek častého připojování spalovacího motoru při městském nebo podobném provozu? K tomu asi může docházet, když člověk hodně prošlápne plyn na semaforu a kvůli potřebě výkonu se připojí i spalovák.
    2 body
  2. ten na fotce vypadá spíš jako ty
    1 bod
  3. Skús spraviť niečo s tým, ako prevádzkuješ spaľovací motor, lebo benzínom nariedený olej ti môže spôsobiť veľa problémov. Jednoducho buď jazdi čisto na elektriku, alebo potom tak, aby sa benzínový motor nevypínal. S iV som bol iba raz na skúšobnej jazde, ale jazda spaľovacím motorom sa dá vynútiť zapnutím dobíjania batérie zo spaľovacieho motora. Ak náhodou nemáš možnosť hneď vymeniť olej, môžeš skúsiť vybehnúť na nejaký obchvat/diaľnicu a pri dlhšej jazde so spaľovacím motorom by sa mal benzín z oleja vypariť/vypáliť. Problémom je ale to, že kým sa ten benzín nedostane z oleja von, motor nebude mať dobré mazanie, čo môže spôsobiť permanentné poškodenie krúžkov, resp. steny valcov a následne zase môžeš mať problém so zvýšenou spotrebou oleja. Takže radšej ten olej čo najskôr vymeniť a dovtedy jazdiť čisto na elektrický režim. Čo sa týka výberu oleja, drž sa výhradne predpísanej špecifikácie VW. Ak je to VW 504.00, tak vybrať olej s viskozitou 0W-30, ak už VW 508.00, tak tam už na výber nemáš, len 0W-20-ku.
    1 bod
  4. videonavod konfiguracie klapiek na youtube. sucasne stlacis tlacidlo menu a tlacidlo uzavrete okruhu pri zapnutom zapalovani, aby bolo v elektrike. zacne ti blikat zlta kontrolka na climatronicu cca po dobu 30s a postupne budes aj citit, ze nastavuje jednotlive klapky ked zhasne, kalibracia by mala byt ukoncena pridal som pdf. neviem ci to bude identicke s benzinom, lebo ja mam vo vybave TDI pridavne topne teleso kurenie_scala.pdf
    1 bod
  5. Mám je na autě a nevidím rozdíl.
    1 bod
  6. OT: Boucháním/bubnováním od podvozku nejsou postiženy jen nové Superby či Kodiaky, je to koncernový problém VW, bouchají i nové Tiguany 3 s dvouventilovými DCC. V tomto směru byl Superb 3 mnohem klidnější. Snad to koncern vyřeší.
    1 bod
  7. Od doby, co na autech používám tekuté stěrače, tak stěrače dobře a hlavně TIŠE stírají. Jen nekupujte ty ve velkém rozprašovači za pár korun například v Kaufu apod. Fungují, ale jen týden, maximálně dva. Skvěle mi fungoval METABOND Clear, teď používám K2 Vizio PRO. Metabond je na jednorázové použití, K2 se nanáší rozprašovačem, takže je na více použití - tedy výrazně levnější. Vydrží míň, ale i tak je to několik měsíců.
    1 bod
  8. Zkus test akcnich clenu ve VAGu, pak se ti rozsviti vsechny kontrolky - ty, ktere se rozsviti, muzes dodatecne aktivovat aty, ktere se nerozsviti, nezaktivujes.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...