Teď už přijde to hlavní - úprava palubních přístrojů. Ta vychází z vymyšleného schématu v 1. příspěvku, do kterého jsem v závorkách popsal i barvy použitých vodičů. Jsou to vodiče FBK, a dají se koupit kdekoli v obchodech s elektrosoučástkama...
Dále jsem doplňoval:
- diody VD5 - VD7, to jsou 1N4148 SMD (malé signálové diody 150mA/100V v pouzdru SOD-80)
- odpory R4, R5, to jsou 1K8 SMD0805 (0.1W)
- tranzistor VT1 - to je BC817-40 v pouzdru SOT-23 (jakýkoli bipolární NPN, 200mA/50V a více)
Signalizační diody NL1 - NL3 jsem měl v pal. přístrojích osazeny z výroby, stejně tak i předřadné odpory R1 - R3
Výkonové diody VD3 a VD4 jsou v budíkách standardně osazeny (ve všech verzích) - starají se o napájení budíků.
Většinu propojovacích vodičů se mi podařilo naletovat na měřící body na budíkách, takže nebylo potřeba seškrabovat nepájivou masku.
Docela choulostivé místo bylo zapojení diod VD6 a VD7, pro které jsem musel najít vhodné části spojů, kde by byly spojeny katody, ale zároveň spoje už nikam dál nevedly. To se mi nakonec podařilo, takže jsem mohl použít SMD diody. (není potřeba ještě nějak mechanicky jistit nebo upevňovat)
Přerušení cest na desce plošného spoje jsem provedl vrtákem o průměru cca 1 mm. Plánované místo jsem si před tím napíchl měřící špičkou, (špendlíkem) aby se mi vrták při začátku vrtání nevysmekl.