Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/22/24 ve všech sekcích

  1. Měl jsem něco podobného na OII, topilo jak chtělo, nakonec jsme zjistili že komprese šla do vody a zavzdušňoval se výměník topení, jak se to ochladilo, tak to fouklo zpět, chladící kapalina ztrácela minimálně, kouř za autem nebyl, nakonec výměna těsnění pod hlavou a přebroušení hlavy, auto tenkrát mělo cca150tkm, bylo to poznat tak že vyrovnávací nádržka se víc tlakovala a po otevření šel do ní vzduch z hadice. Servis taky nejdřív myslel na klapky. Ještě jsem si vzpomněl, když jsem jel do strmého kopce, auto topilo normálně, z kopce a na rovině to zase přestalo topit.
    1 bod
  2. Dnes som rozhodil palubnu s cielom kontrala klapky tepla. Po prve, hadica privodu vzduch do odkladacej schranky pricvaknut z vyroby, oska ventilatira vuduchu v privode hrdzava na vrchu-menil som aj pelovy. A vysledok, klapka tepla sa toci. Osku krasne tocil motorcek ako som menil teplotu. Ani cez manualne otvorenu klapku ziadne teplo. Radiator odvod studeny, privod horuci. Rano bol este vlazny. Takze radiator je v prdeli. Ved preco by to bola klapka za 60 eur co vymenim doma, ked to moze byt radiator co musi na preplach systemu aj, plus samotny radiator 230 eur a praca k tomu. Ach jo…cele zle to auto.
    1 bod
  3. Petr Lacina: Jenže my se tady bavíme o přestavbách přimovstřikových motoru Tsi,která mají přece jen svá jista specifika.Stačí když je tam malý přivstřik benzínu na "chlazení" benzinových vstřikovačů při provozu na Lpg a ty se nasledně "připečou". U Prinse,Brc-maestro je to nastaveno uplně debilně,malý přivstřik benzínu při provozu na Lpg a ještě je to "zamkle" z výroby takže tam nejde ani přidat větši přivstřik benzínu.Ja toho deb..ního Prinse mám a co cca 40 tis km benzinové KO. A to nejsem sám ,vím o dalších 2 autech a ten samý problém,takže to už asi nebude náhoda že???? A plynaři to vesele montujou a dělaji jakože nic....Škoda mluvit.Proto se tady ptáme jaky ma kdo systém a jak funguje,protože jen od uživatelu jsou věrohodné reference a ne od těch co to jen prodavají a montují,protože kdyby se provalilo že to ne úplně dobře funguje tak co by pak asi montážnici dělali když jse dnes přimovstřikových motoru většina.Takže ja jsem určitě za toto forum rád a hlavně je fajn si přečíst recenze uživatelů.
    1 bod
  4. a proto takový nesmysl na novém autě v žádném případě nechci
    1 bod
  5. příčina chyby je zvířecího původu 😡
    1 bod
  6. Tak treba si koupis stekr do diag. zasuvky. Na mobil si nainstalujes VAG DPF a hlidas si to. To neni zadna veda.
    1 bod
  7. mno, tu temu koncim. to kurenie neviem nejak nasimulovat, aby islo ci neslo. uz je to len vo hviezdach. vcera cestou domou sauna. v poslednej dedine pred prichodom domov vyplo a zacalo fukat studeny. ako keby cidlo teploty dalo impulz ze je prekurene.darmo som vetral stiahol teplotu uz to nenabehlo. dnes rano teplomer v aute cez noc. teplota pri starte 3,1C v aute. po prichode do práce-1h cesty vid foto. a to posledne 2km nabehol vlazny vzduch, inak by to bolo niekde okolo 10-11C. Takze teplovzdusny ohrievac objednany, pozriem podla schemy tie dve hadice privod a odvod a to k comu sa dostanem len demontazou par krytiek okolo volantu dole. opravu ako som pisal odmietam platit z principu
    1 bod
  8. Skús spraviť niečo s tým, ako prevádzkuješ spaľovací motor, lebo benzínom nariedený olej ti môže spôsobiť veľa problémov. Jednoducho buď jazdi čisto na elektriku, alebo potom tak, aby sa benzínový motor nevypínal. S iV som bol iba raz na skúšobnej jazde, ale jazda spaľovacím motorom sa dá vynútiť zapnutím dobíjania batérie zo spaľovacieho motora. Ak náhodou nemáš možnosť hneď vymeniť olej, môžeš skúsiť vybehnúť na nejaký obchvat/diaľnicu a pri dlhšej jazde so spaľovacím motorom by sa mal benzín z oleja vypariť/vypáliť. Problémom je ale to, že kým sa ten benzín nedostane z oleja von, motor nebude mať dobré mazanie, čo môže spôsobiť permanentné poškodenie krúžkov, resp. steny valcov a následne zase môžeš mať problém so zvýšenou spotrebou oleja. Takže radšej ten olej čo najskôr vymeniť a dovtedy jazdiť čisto na elektrický režim. Čo sa týka výberu oleja, drž sa výhradne predpísanej špecifikácie VW. Ak je to VW 504.00, tak vybrať olej s viskozitou 0W-30, ak už VW 508.00, tak tam už na výber nemáš, len 0W-20-ku.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...