Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/14/24 ve všech sekcích

  1. Další sraz za námi, díky moc všem za účast Nesmí chybět foto jídla @wirer děkuji za zaplacení horkého jablka, jsem skleróza 😅 @VeteranChild děkuji za Caristu
    7 bodů
  2. Ještě k tomu Messenger_creation_5B95657A-6600-440C-A1C4-4976EE53AC7F.mp4
    2 body
  3. Kus svojho auta je dobré vidieť preto, lebo vodič motorky alebo cyklista sa ti môžu stratiť za vozidlom v mŕtvom uhle takým spôsobom, že ich nevidíš ani v interiérovom spätnom zrkadle a ani vo vonkajších ak nevidíš časť svojho auta. Samozrejme to netreba preháňať, ale nie je od veci vidieť kúsok C alebo D stĺpika. Ten (moto)cyklista ak sa motá niekde za autom, väčšinou sa objaví práve nad/za tým stĺpikom.
    1 bod
  4. pytlik bez roztrhnutia vybrat, G13 vypustit, G12evo napustit alebo sa riad vyrobcom a nic nerob (G13 long life, life time) a dufaj, ze sa tie gulicky z toho nevysypu a nezapchaju ti cely chladiaci system
    1 bod
  5. A výpis chyb/závad z diagnostiky máš? Projevuje se to nějak na chodu motoru? Jak chceš od někoho poradit, když nedáváš informace?
    1 bod
  6. Je pěkně naštvaný, možná proto, že mu někdo zaparkoval na jeho pavučině 😁
    1 bod
  7. Já jsem kodoval a dle změny chování rekuperace si myslím že úspěšně.
    1 bod
  8. Servisuju pravidelně 3 Fábie s motory 1.4 16V 55 kW. Naše v rodině má nové hydroštely a "jen" klepou písty. Druhá má jeden hydroštel totálně mrtvej - podle poslechu a v tahu cvaká jak vzteklá, ale jakmile povolím plyn, už to uvnitř slyšet není. No a ta třetí - ta si na volnoběh občas pocvakává a občas ne. Obě dvě co cvakají jezdí na olej 5W-40 a před každou výměnou oleje dostanou proplach na 200 km od Atomia a někdy k tomu ještě proplach těsně před vypuštěním od BG (EPR 109). A stejně to u té druhé nepomohlo a u té co cvaká sem tam na volnoběh, tak možná trochu jo, protože když se podívám nalévacím otvorem, tak je dost zakarbonovaná. Určitě by pomohl hustší olej 10W-40 nebo nějaké "aditivum", které funguje tak, že víceméně olej "zahustí" (hustší, tedy viskóznějsí olej, utěsní vůle). Otázka aditiv se řešila od nepaměti. Osobně jsem do motoru použil jednou Militec, ale do toho našeho motoru, který jsem uvnitř vyčistil kartáčkem na zuby do "zrcadlového lesku" už mám obavy použít cokoliv. Nakonec jsem se rozhodl použít aditivum Bishops original z důvodu těch klepajících pístů. Ještě jsem to tedy nepoužil, ani nekoupil. Ale od této značky jsem použil do hodně hlučné převodovky na Dusterovi a po cca 2 tisích kilometrech jsem ho projížděl a výrazně to ztichlo. Ještě jsem přemýšlel nad Nanotechem, ale tam se mi nelíbí ty pevné částice a ta masivní reklama - ikdyž věřím, že to funguje. Ten Nanotech bych možná použil do motoru, který má problém a nic se s ním nedělalo. To cvakání před tím podzimním servisem se neprojevovalo ? Co tam bylo před servisem za olej a co se dalo po servisu za olej ? Olej má na hydroštely nejzásadnějsí vliv.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...