Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/07/25 ve všech sekcích

  1. Myšlenka rotujících míst srazů s "lokálním" organizátorem se mi líbí 👌. Otevře se tím myslím účast pro širší spektrum členů, protože některý z termínů budou mít poblíž. Tím budou srazy pestřejší. Jsem za sebe pro zorganizovat výroční podzimní svatováclavský sraz na Vysočině 🙂. Termín přesně na sv. Václava není úplně dogma, stejně jako Hotel Farma u Pelhřimova. Případné návrhy ocením. času do podzima máme dost 😊
    4 body
  2. Podle aktualniho PDF prislusenstvi, tak origo s sedym napisem: 5E4 061 500 resp. 5E4 061 500A | pro vozy s mild-hybridním pohonem tyto pak jsou s cervenym napisem ale nejsou pro MHEV 5E4 061 500B
    2 body
  3. Mám liftback, jazdíme 2 dospelý + 2 deti + batožina pre rodinu, spotrebu na dialnici mám niečo cez 6 l, jazdím cca 140 km/h. Na letných to je asi o trochu lepšie. Osobne mi to auto na dialnici vyhovuje najviac, neprijde mi, že by malo málo výkonu. Ochotne akceleruje aj vo vyšších rýchlostiach, asi aj díky dobrej aerodynamike. Ale keď chceš výkon musíš mu dupnúť na krk to zas áno, s automatom to je bez problému, dáš podlahu a auto sa postará Samozrejme ale záleží aj na tom čo si mal predtým, na čo si bol zvyknutý, ja som mal predtým diesel s rovnakým výkonom tak mi to lenivé neprijde.
    2 body
  4. 2 měsíce je podle mě úplně v pohodě. Nějaký rok zpět byli zvyklí, že lidi berou salony útokem a chtějí vše. Ale cash dochází a pro někoho dát 650k za 2 1/4 roky staré auto je nic moc. iV není pro každého, když nemáš wallbox a solár/levný tarif. Jinak náklady budou na auto i dle toho, jak se k tomu kdo choval předtím a v průběhu času. Já mám 07/20 - 135tis km a vše OK (ťuk ťuk). Dokonce i komplet brzdy jsou původní. Měnila se jen bezdrát nabíječka - záruka. Samozřejmě časem - co v autě není se nepokazí. Takže fabka 1,4 se švihadly😄
    2 body
  5. Ahoj, u Passata se to chova uplne stejne, takze to vypada na vlastnost.
    1 bod
  6. 5579,- za podobnou cenu je mel i eshop skoda, ale nez jsem objednal bylo po akci. tam kde jsem kupoval uz to je taky za 7k da se ted kopit kolem 6k5, dej si vyhledat cislo dilu 3P0071151, nebo pockat jestli eshop neudela nejakou akci zase
    1 bod
  7. Ano před nějakou dobou objednat šlo ale v klasickém konfigurátoru pro zákazníky ještě Sportline verze nebyla. Šlo objednat jen přes systém Škody, který mají dealeři. Pak motor 2.0 TSI 150kw pro Sportline zmizel a není v konfigurátoru. Dle informace od Škody by tam měl být do pár týdnů...
    1 bod
  8. AQM7_btsttdD5X-7ZN0IPF6T0AB5HeuZyS9IEIRVtx6NaUfRiMh1po6Qezk6YrGfDzuoUkoL68dJOaNx-J0qcAkG.mp4
    1 bod
  9. Ještě k tomu něco přihodím: Před FL jsou varianty: 1) Základní, který nemá mlhové světlo 2) Lepší, který má mlhové světlo v té spodní půlce toho světlometu Po FL má teď Kamiq přední mlhový světlomet již ze základu, je umístěn dole v nárazníku. Jediný rozdíl je pak že buď umí nebo neumí corner.
    1 bod
  10. Tak a teď se vrátíme k původnímu zadání tématu. A to o výběru motoru do S4. Takže tvůj komentář o výbavě, světlech, tažném apod jsou zcela mimo.
    1 bod
  11. rada bude rozhodne iná ako kolega vyššie najhoršia vec na 1.5TSI s ktorou mám teraz 120tkm u O4 je jazda na 2 válce. Bohužiaľ moje auto je z roku 2022 už s ochranou proti zásahom/chipovaniu takže žiadna firma nevie túto fičúru odstrániť. Vibrácie, ktoré spôsobuje jazda napríklad 50kmh v obci na 4 a prenášajú sa nepríjemne do celého auta verím že dávajú ložiskám kľukovky, ojniciam a piestom riadny záhul. Jazdím tak, že neustále brnkám do plynu aby som sa vyhol 2-valcovému chodu. tým pádom sa len ťažko dá jazdiť na tempomat. Dlhé roky som jazdil s naftami a ťažký predok mi vždy vyhovoval. Práve na okreskách a hlavne keď fúka bočný vietor je to s O4 ľahkým predkom ako na plachetnici. Prečo mám teda benzín? A/ v čase kúpy to bol jediný motor v ponuke okrem 1.0TSI. Ale bol som s 1.5TSI aj tak uzrozumený pretože B/ B/ urobil som to, čo píše kolega vyššie, namiesto do TDI a do eTSI s DSG som investoval do M6 a do výbavy auta. (vo firme máme finančný limit, takže buď jedno alebo druhé). Vozil som sa neskôr s 2.0TDI 85kW - papierovo hodne nižší výkon, ale prekvapivo svižne a potichu. Myslím, že som ti neporadil. Je to len o osobnej preferencii, Toto totiž za teba nemôže nikto rozhodnúť. tu môžeš dostať len informácie čo kto považuje za dobré alebo menej podarené na tom ktorom motore či výbave. Treba to radšej vyskúšať a pokiaľ S4 ešte nie je na skúšanie k dispozícii, kľudne by som si to skúsil na prvé rozhodnutie v O4.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...