Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/10/25 ve všech sekcích

  1. Opravdu vám tady musím dělat Google? Jste schopný tu vyplodit tuny textu a ani si ho neověřit? Dramatický propad začíná už od 3 000 km a velmi brzy má stabilitu pod 5W-30, který si ji na rozdíl od 5W40 naopak drží i po 15 000 km: Vlastnosti motorových olejů 2 - Viskozita - MotoFocus.cz Pro ty z vás, kteří neumí, nebo je vám za těžko číst, naprosto dostačí upřít zrak na zelený obrázek zhruba na začátku druhé poloviny stránky. Technicky ta generace olejů vychází z podobných specifikací a základů. Pokud neměníš olej po 5 000 km, nemá smysl uvažovat vůbec o ničem jiném než o 5W-30 se specifikací 504.00. A teď, když jsem tu do vlákna už podruhé tuto informaci dodal, bylo by od špekulantů fajn, kdyby aspoň ocenili moji snahu někomu vyvrátit ničím nepodložené spekulace, ale to bych chtěl asi příliš... Přitom by stačilo si tady to vlákno projít...
    2 body
  2. No nevím, tohle jsem nikde nevyčetl ani mezi řádky. 502.00 je normálně mezi použitými normami.
    1 bod
  3. Jak už zaznělo, jde o standardní malou (bez svítící kontrolky) regeneraci DFP filtru všech dieselových motorů. A je to jediná věc, která mi pije krev u mého 147kW EVO. Přijedu do Rakouska k jezeru a auto hučí, dojedu na jednání a auto hučí... Člověk nikdy neví kdy se to spustí ani kolik času chce do konce. Nechápu proč to nelze nějak vyvolat na displayi a případně spustit manuálně, či odložit. Prostě podle situace a nálady to můžeš buď vypnout a odejít a kašlat na to, ale ne opakovaně za sebou třeba při poskakování po městě na krátkých trasách! A nebo pokračovat v plynulé jízdě dalších cca 15 - 20 minut a nebo někde mimo obytnou zónu nechat běžet u stojícího auta, dokud proces neskončí. Ne v suché trávě u lesa!!!! Tato regenerace se snadno pozná ještě před vypnutím motoru. Stačí zařadit P a mrknout na otáčky a spotřebu. Otáčky se zvednou z cca 800/min. na 1000 a spotřeba z cca 0,5l/h na cca 1l/h.
    1 bod
  4. Tříletou zkušenost nemám 😄 Po 2,5 roce jsme jej vyměnili za nový sportline 🙂 Jinak ale maximální spokojenost. Auto původně na 17" kol Ratikon s pneu Brigestone se po výmeně za kola 18" platin P97 full black s pneu pirelli cinturato all season sf2, sklidnilo . Dle slov mé manželky to byla změna jako z loukoťových kol 🙂 A dolů šla i spotřeba (auto bylo s manuální převodovkou). Náš nový karoq má originální alu kola, na které jsme koupili ty samé pneu. A opět veliká spokojenost. Takž doporučuji 😎👍
    1 bod
  5. tak si kup v akcii 60L sud oleja a kym to predas ho minies ...
    1 bod
  6. Ak je moznost dat olej 502 tak urcite ho dat a menit skor idealne po 10t. Najlepsia lacna volba Shell Helix Ultra 5W-40. Neexistuje dovod liat tam Helix AV-L 0W-30, ten tam leju lebo je longlife, ten olej je ale v benzine po 12t na sracky a po cca 18 000 to je cista voda.
    1 bod
  7. To je normální a souvisí to se zvýšenou spotřebou energie při ohřevu interiéru. Dělá mi to taky.
    1 bod
  8. Takze zde treba diskuze o olejich do EA211 pisou pravy opak.Pri vymene do 15 000km je prave vhodnejsi ten 5w40 nez 0w30,protoze 5w40 ma vyssi TBN.Dalsi vec v diskusi se pise,ze ma mit olej ACES A3,ale nektere ty tvoje 504.00 maji C3,coz je spatne a navic ty 504 jsou zarovnej 507,coz jsou pro naftu a pdf a nejsou tedy moc vhodne pro benzin a kratke popojizdeni,takze tim zes mi poradil 504.00 jsi me poradil spatne,protoze uz jsi k tomu nedodal to podstatne,ze maji mit A3 a ne C3 a dalsi veci,co se v diskusi pisou. https://www.oleje.cz/forum/olej-do-1-2-tsi-t5040-615.html
    0 bodů
  9. Nejlepší bude prostě použít normální olej se specifikací VW 504.00, na kterou je ten motor ostatně i konstruovaný, a nepouštět se do inženýrských experimentů na koleni. Jestli ale máš přebytek volného času a chuť hrát si na olejového alchymistu, doporučuji si nejdřív nastudovat střihovou stabilitu (HTHS viskozitu) olejů 0W-40 a 5W-40 s normou VW 502.00 .Možná tě tyhle geniality přejdou hned po první tabulce technických dat. Ale kdo ví, třeba právě objevuješ nový svatý grál mazání motorů. Na tvojí poznámku, ano 502.00 lze použít, nicméně výrobce ti jasně říká který olej je ideální proč to tu má každý problém pochopit? 502 5/0W40 jsou staré oleje, které už po 3K km dramaticky mění negativně svoji stabilitu a kvalitu. Dávat to do EA211 je blbost.
    0 bodů
  10. Ja nemam problem to pochopit.Ja jsem se normalne slusne zeptal,co mam dat za olej,nikdo me neodpovedel,kzdy jsem se pokousel stahnout skodovackej manual,tak nejde stahnout,admin tvrdi,ze jde,me proste nejde a admin kdyby byl co k cemu,tak mi to pdf.posle na mejla,kdyz mi to teda nejde stahnout,ale proste nezajem.Dalsi odkaz co zde byl je nefunkcni a kdyz uz prelouskam tech nesmyslnejch 30 stranek o tom,co tam dat za olej a jsou tu dva tabory,jeden dava longlive a druhej obyc olej a jeden si podle sveho uvazeni vymeru,tak najednou strasnej problem,ze jsem si vybral obyc olej a ne longlive a dostanu zjeba od tebe,ze jsem si vybral jinej olej,nez pouzivas ty.Kdyz jsi tak chytry a vsechno vis nejlepe,tak jsi me mel uz poradit pred tim tydnem,co jesm se poprve ptal a ne az ten najednou byt strasne chytry,ze jsem si vybral spatne.Nehlee na to,ze toho tema je absolutne katastrafa,kdyby toto tema bylo co k cemu,tak hned v prvnim prispevku je dan adminek prispevek se seznamem oleju,ktere lze pouzit,jejich vyhody,nevyhody,popis k tomu a taky odkazy a soubory ke stazeni,ktere ovsem musi fungovat a ne toto.Ale ono to je vsude stejny,prijde novej,slusne se zepta,nikdo nereaguje,pak kdyz si neco vybere sam,tak dostane zjeba,ze si vybral spatne a ve vysledku Ti co nejvic jebou,tak predtim tyden mlceli,absolutne nezajem.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...