Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/12/25 ve všech sekcích

  1. Tady je to nafocení ale nechtělo se mi vyjíždět z garáže tak je to nasvícený baterkou. Krycí fólii jsem ještě nesundal a senzor je přelepený aby to nesvítilo. Ale ono to samo po chvíli zhasne.
    1 bod
  2. Octavia IV - bazar.pdf
    1 bod
  3. sundat tapec(odcvaknout krytku na madlu zavírání dveří - vyšroubovat dva šroubky - vyšroubovat dva šroubky dole na polstrování - polstr vysunount nahoru) a zezadu spínač uvolnit
    1 bod
  4. Jak psal @Patrik1971 aktuálně nejde kvůli SFD2 měnit nic. Sice někdo psal na OBD11 fóru, že se mu podařilo vypnout asistent rychlosti, ale auto bylo tuším pro Australský trh a tam to může být malinko jinak, byť SFD2 je ochrana tuším celosvětová. @Hamman: Tady není žádné řešení offline. Zkoušel jsem na své FL změnu grafiky budíků a bez úspěchu (šel jsem stejnou cestou jako u před FL). Jakákoliv změna nyní potřebuje kontrolní součet, který se ověří online na serverech VW. Osobně si myslím, že to tedy bude skutečně pro jakoukoliv změnu (tj. např. odemčení litrů na dotankování), která se dřív zapsala do jednotky v řádu vteřin.
    1 bod
  5. Ahojte, Diki za nazory, zelený Cosmic uz je doma Bola pravda, ze asi sa potreboval trochu "prebudit" kedze podla Cebie za posledny rok najazdil celych 1100km. Ako pise @Shpoony je to uplne ina liga (teraz, ked som s nim urobil 1000km za 4 dni), ticho, zatah, obstojny zvuk pri zrychleni. Z coho som ale sklamany je naladenie DSG, v default nastaveni prevodovka neskutocne degraduje pouzitelnost tohto motoru. "D" je pouzitelne tak do mesta a na dochodcovske jazdenie po okreskach (je schopne zaradit a drzat 6 pri 52km/h), "E" nechapem ako niekto mohol vymysliet a dat do takehoto auta, chvilami som mal pocit, ze motor zhasne, radi to asi pri 1900 otackach,zubami-nechtami drzi zaradenu rychlost do 1100 otacok kym podradi. Jedine "S" je pouzitelne. Cize motor super, ale prevodovka celkom hroza...
    1 bod
  6. kamoš mal podobny problém že trasenie pri určitej rýchlosti. 100-140km/h výsledok pátrania našiel zadrhavajuci kameň vo vnútornom homokinetickom kĺbe na lavej poloosy. po rozobrani a vyčistení sa jeden kameň zadrhával v jednom mieste. výmena a odvtedy klud.
    1 bod
  7. nemám scalu (ale auto se stejnou BCM, která řeší ovládání světel) takže tohle bude hodně teoretické... světlovod v dekoru nemá žádnou barvu, ta se odvíjí od zdroje světla k němu napojeného a podle schémat pokud je více než jednobarevný tak je řízení přes Lin sběrnici tzn. že ani zdroj světla pravděpodobně nebude pouze dvoubarevný ale bude posílat barvu podle toho co mu pošle BCM přes LIN sběrnici. Bohužel naše BCM neumožňuje konfiguraci barev jako je tomu třeba u oktávek nebo superbů ale má předdefinovaný pevný počet barev, který jde kódováním rozšířit až na tuším 8 barev (hádám že kvůli marketingu je to u scaly omezené pouze na 2 barvy) (Grafika je rozbitá, pořád ještě work in progress 😀) ale ještě jsem nikde nenarazil na to, že by se tím někdo na internetu chlubil, takže to pořád nechávám v teoretické rovině
    1 bod
  8. Nejlepší bude prostě použít normální olej se specifikací VW 504.00, na kterou je ten motor ostatně i konstruovaný, a nepouštět se do inženýrských experimentů na koleni. Jestli ale máš přebytek volného času a chuť hrát si na olejového alchymistu, doporučuji si nejdřív nastudovat střihovou stabilitu (HTHS viskozitu) olejů 0W-40 a 5W-40 s normou VW 502.00 .Možná tě tyhle geniality přejdou hned po první tabulce technických dat. Ale kdo ví, třeba právě objevuješ nový svatý grál mazání motorů. Na tvojí poznámku, ano 502.00 lze použít, nicméně výrobce ti jasně říká který olej je ideální proč to tu má každý problém pochopit? 502 5/0W40 jsou staré oleje, které už po 3K km dramaticky mění negativně svoji stabilitu a kvalitu. Dávat to do EA211 je blbost.
    1 bod
  9. Tlačítko na displeji parkovací kamery mají jen vozy bez zadního stěrače (a tedy bez páčky s pozicí ovládající zadní stěrač/ostřikovač).
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...