Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/14/25 ve všech sekcích

  1. ještě si dovolím doplnit pár rad k lepení Comfortmat Carpet Style Black a Mecatronu (Turka jsem nikdy nelepil), materiál je dost pružný, opatrně při lepení, snažte se při lepení díl nenatahovat, jinak v bude na konci přebývat, je třeba úplně volně klást, podkladový igelit (resp. voskovky papír) je jakoby tužší ale pěkné klouže, dobře se s ním pracuje , také pozor, lepidlo je hodně chytlavé, ale když jsem lepil a ujelo mi to, šlo odlepit , sice se odlepilo z toho textilu , ale na plastu drželo a nemá tendenci se odlepovat. Je třeba vždy začít nahoře a snažit se nalepit úplně na fest, bez sebemenší mezery od plastové hrany... je to drbčka, ale výsledek stojí za to... přihrádky v palubce u řidiče i spolujezdce jsem měl vydané, pak to šlo pěkně i tam... a k lepení na vodu, od jednoho, co si ode mne výplně koupil: "Já mám dobré zkušenosti s lepením na vlhko. Udělám si do rozprašovače vodu s pár kapkami jaru. Lehce navlhčím plastový podklad a i lepidlo na filcu. Hlavně si ale pořádně postříkávám ruce, aby byly furt mokré - pak k nim lepidlo nelepí. Na vlhkém plastu než to vyschne jde s filcovou šablonkou lehce posunovat a dovyrovnat ji. Pak fénem nebo možná z dálky horkovzduškou vše vysušit a lepidlo pevně přilne."
    2 body
  2. Tady nikdo nemá pocity. My normálně poznáme regeneraci, která probíhá každých cca 250-600 km cca. Podle stylu jízdy. A když to bohužel 2x do měsíce vyjde někde na parkovišti, tak to člověka vytočí. Spíš bych byl nervózní, pokud bych měl denně projevy regenerace bez regenerace. A o těch tu píšeš jen ty.
    1 bod
  3. Nepíšu, že hučí NEBO má zvýšený volnoběh a spotřebu. Má to všechno dohromady. A neznám mnoho jiných situací, kde jsou vysoké volnoběžné otáčky, vysoká spotřeba na volnoběh a k tomu hučí sahara a ještě je vysoká teplota oleje, která i při volnoběhu roste dál. Plus je to i lehce cítit nosem, když si stoupneš za auto + sálá víc tepla zespod auta. Prostě to pozná každej kdo má funkční smysly. Nebavím se o regeneraci na dálnici při rychlé jízdě, ale o regeneracích, které prudí ve městě při krátkých jízdách a nebo v cílové destinaci, kde není čas pokračovat v jízdě a nebo hučet dalších 10-15 minut na místě.
    1 bod
  4. Fungoval mi jak horní tak dolní zámek. Teda jako podle oka, celou dobu to vypadalo na vzpěry. Viz můj příspěvek někde výše. I na vcds zo ukázalo halluv snímač,ale v měřených hodnotách na konci mi to napsalo horní zámek. Na ten jsem už měl podezření, protože občas blbly světýlka v kufru, se kterýma je horní zámek propojen
    1 bod
  5. ok, jak jsem psal, stačí hledat a číst ...zkušenosti je zde na fóru dost... Ano od Turka to tlusté a hůř se s tím pracuje, proto jsem si (a nejen já) podle Turka udělal šablony, koupil mnohem lepší materiál a nalepil... obecně bych si šablony udělal i tak, kdybych něco zmršil, abych mohl lepit znovu. A aby to sedělo, jak píšeš až do drážky, je to vše o zručnosti, proto doporučuji začít u dveří spolujezdce, tam to tak nebolí a pak už ví člověk jak na to... každopádně je to dračka... jsou tací, kteří to lepili na mokro, na to bych ale nqeměl třeba já odvahu... každopádně když dobře nalepíš, výsledek je super...zkušenosti se dají najít i ve vlakne u Karoqa ...
    1 bod
  6. RencMan: Vzal jsem originální. Po tom všem jsem už nechtěl experimentovat🤣
    1 bod
  7. Nevím proč by to nemělo sedět, když to bude kvůli nějaké nedokonalosti poznat, tak z důvodu, že to špatně nalepíš... jinou možnost nevidím... a zkoušel jsi to reálně foto hledat? co se třeba podívat ke Scale, vždyť jsou to s Kamiqem sourozenci ... https://forum.skodahome.cz/topic/158539-inšpirácia-interiér/page/2/#comments
    1 bod
  8. Vem na to co největší plochy sroubovak a zatoac to přes bocni hranu. Delam to tak celou dobu a je to bez problémů okamžitě venku. Zpatky stačí zatlačit a neni nutno nic jiného.
    1 bod
  9. Tak ona ta motorizace s sebou nese i jinou převodovku, alternátor a jiné např. odhlučnění atd., což rozdíl 50000,- obhájit umí. Ale souhlas, rozhoduji se teď taky, který motor vybrat a nevím. Tím masivním zdražením 2.0 TSi 150kw mi do toho docela hodili vidle, tak zvažuji, jestli 2.0 TDi 110kw nebo 1.5 TSi 110kw. Výbavu chci Sportline + doplňky. Strop jsem si dal 1300000,- (ceníková cena)…nájezd roční okolo 20000km, převážně dálnice na trase Přerov - Brno.
    1 bod
  10. @dynobiatch Ahoj, nejlepší by za mě bylo, sundat celý tapec dveří a vycvaknout to zevnitř. Na zahraničním fóru je pěkně popsáno, jak tapec demontovat: [How to] Full Sound installation upgrade (Superb 2003 PD130) (briskoda.net).
    1 bod
  11. sundat tapec(odcvaknout krytku na madlu zavírání dveří - vyšroubovat dva šroubky - vyšroubovat dva šroubky dole na polstrování - polstr vysunount nahoru) a zezadu spínač uvolnit
    1 bod
  12. Ahoj, mám také problém. Dveře se otevřou pouze kousek. Diagnostika ukázala na vzpěru, vyměnil jsem obě, chvíli ok,pak opět problém, zkusil jsem jednotku, opět chvíli ok a pak zase neotviral úplně. Dočetl jsem se zde o svetylkach. Občas mi svítily a obcas ne,nebo blikala, to samé tlačítko v kufru a do toho se sám zaviral a otviral dotah dole. Svetylka jsem vyndal,a bylo po problému, cca měsíc a nyní opět. To se mi stalo na výletě, kde už jsem chytil rapla a s vikem skubl celkem dost nahoru🙈 Výsledkem byla asi rozbitá vzpěra a kufr se nechce zamykat tim dotahem.Tak jsem vrátil původní origa vzpěry a nový dotah,ale nic se neděje,stále se neotevre úplně a svetylka se rozsvítí tak jednou ze sta pokusů. Už vážně nevím co s tím. Zda horní zamek? Může mít vliv na spuštění svetylek nebo spodního dotahu? Ale při mačkání na klíček horní zamek funguje... Edit: Tak nakonec to byl horní zámek kufru. Na diagnostice sice byl Halluv snímač 2, ale v měřených hodnotách byla chyba zámku, ještě jsem vzal radši multimetr a zkusil piny na přívodu k zámku. Po výměně bez problémů....zatím....jen nejde udělat základní nastavení(dříve šlo)
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...