Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/12/25 ve všech sekcích

  1. Mňa zaujala táto veta. Ak ideš do kopca, tak motor je pod väčšou záťažou, to logicky by sa mal viac zohrievať a pri klesaní naopak. Budem teraz strielať od pása, ale ja by som sa na začiatku zameral asi na olejové čerpadlo. Nemá tento motor podobnú funkciu ako motorizácie s vyšším objemom, že pri nižšej záťaži dávajú nižší tlak oleja? Možno pri slabej záťaži to čerpadlo už nejako drhne a keď sa roztočí viac, tak ešte zvláda svoju úlohu.
    1 bod
  2. a s prepacenim na keru pi*u sa vypytujes ked ti poviem realne skusenosti a aj tak si to vyriesis po svojom ... poznam xyz aut , scaly , oct4 ktore sa hriali ako besne a po vymene chladicov ok ... stare auta mali tieto problemy len okrajove , zrejme mali lepsiu dimenzaciu chladicov ... je tam milion plastovych sani , kokotne mriezky masky , vsetko co tam vleti tam ostane ... ked menim klima chladic na mqb aute ze ma 6+ rokov a dam ho dole tak je tam bordel jak svina pod nim , rebierka polamane zabite , polovicka vzduchu ide mimo ... ja vydavky takto neratam lebo ratat co som mohol a neurobil inak akosi nema zmysel , najlepsie nedat ani korunu a neriesit kym to ide, takym ludom to vydrzi najlepsie ... mna zivot naucil ze ak daco chcem musim si to kupit a nelamentujem nad tym ... a bud chcem a potrebujem alebo je to rozmach
    1 bod
  3. ak mi ostane niečo ako tie vlákna tak použijem vzduchový sprej a vyfúkam to a je to ok. Následne po čistení auta ako palubovky, dverí a podobne zoberiem vysávač a všetko povysávam dôkladne , nádstavce mám k vysávaču ako kefu a predĺžený používam pomedzi dverami aby som sa vedel dostať všade. Niečo s tej kefky môže odpadnúť samozrejme ale netreba moc tlačiť na to, alebo si dokúpte nejaký štetec z mikrovlákien a použite ten pokiaľ Vám moc vypadávajú vlákna s toho v tej sade.
    1 bod
  4. Já jsem pondělí úterý Stodůlky.
    1 bod
  5. Zdravím mám nezávislé topení a prý jde dokodovat aby fungovalo s tímto panelem climatronic uměl by někdo poradit díky
    1 bod
  6. Když automobilky v poslední době oznamují velké investice, tyto peníze obvykle jdou na elektrifikaci. Ale ne teď. Společnost General Motors investuje 888 milionů dolarů ve svém závodě Tonawanda v Buffalu ve státě New York do vývoje motoru V-8 šesté generace. Jde o největší jednotlivou investici, jakou kdy společnost do závodu na výrobu motorů provedla, což je výrazný odklon od automobilového průmyslu, který se jinak zaměřuje na elektromobily. Na oplátku za tuto investici nabídne New York daňové úlevy až do výše 16,96 milionu dolarů. Vyšší výkon, který nebude na úkor účinnosti Společnost GM plánuje nasadit nový motor do velkých pick-upů a […] Článek GM udržuje motor V-8 při životě masivní investicí se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...