Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/16/25 ve všech sekcích

  1. Daj tie s mensimi dierami z Audi. @suri. to tu viac krat pisal
    1 bod
  2. Pred par dny jsem delal 120k na DGEB (hybrid benzin). V priloze faktura. Nedelal se olej a kabinak. Cena prekvapive docela nizka.
    1 bod
  3. 1 bod
  4. odpoviem si sam a pokojne sa moze vlakno premenovat na "Prerabka nabijania z predFL na FL" alebo nieco podobne Konkretne treba menit 3 veci: USBC jednotka nabijania vpredu 45W: OEM cislo je 657035700 priamo zo skodovky za 50 EUR, lacnejsie sa najst zatial neda. treba len prepinovat resp zamenit pozicie 2 vodicov a jemne zbrusit vycnelky na konektore pripadne si zaobstarat z ALI novy konektor. Tych 45W skutocne podporuje samozrejme na telefone netreba cakat taketo hodnoty lebo je to vsetko o komunikacii/protokoloch medzi jednotkou a telefonom kazdopadne da sa nabijat aj laptop. USBC jednotka nabijania vzadu 45W: OEM cislo je 3G5035718A kupovane z ALi za cca 13 EUR. Tiez bolo treba prepinovat konektor a samizda spravit este dodatocny jumper wire ktory by sa mal inak tahat z predu ale da sa to spravit aj inak. Taktiez zadne USBC nenabija stale tak ako predne cize pokial by to niekomu vadilo musel by tahat novy kabel od predu. Samozrejme tiez sa da nabijat laptop. Jednotka bezdrotoveho nabijania 15W s ventilatorom: OEM je 6VA035502 CN (aliexpress): 5CG980611 Cena OEM je momentalne okolo 170 a viac EUR a to sa bavime o bazarovom diely. Aliexpress verzia vyzera inak, zrejme dobija trochu pomalsie zas ale cena je 80-90 EUR. Co sa tyka zapojenia nepreraba sa nic je to prakticky plug and play. Jedine treba urezat kusok plastu kvoli ventilatoru ale to je robota na 5 minut cize predpokladam ze v stredovom tunely musi mat FL scala/kamiq plast trochu iny. Na golfe co som pozeral sa nemusi robit vobec nic a na Leone treba este vacsie upravy ako na scale. Treba si aj zaobstarat novu vložku pre chladenie od ventilatora 655858169C 9B9. Co sa tyka rychlosti nabijania je to rychlejsie ako stara 5W jednotka ale u mna na motorole s podporou 15W sa to pohybuje skor tak okolo 8W+. resp da sa urcite ratat ze 20min jazdy 10% nabitie. Telefon je samozrejme podstatne chladnejsi. Vetrak pocas jazdy nepocut. Inak pridete o antenu ktora z nejakeho zazracneho dovodu na tejto novej jednotke nie je aj ked miesto tam na to je. KAbel s antenou teda treba zaizolovat. Co sa tyka zhorsenia signalu je uplne minimalny, testoval som aj GPS aj 4G/5G aj rychlost stahovania a minimalne rozdiely, mozno ma ta antena vacsi vyznam v husto osidlenych mestach s vyskovymi budovami. Suma sumarum do 250 EUR sa da prerobit komplet nabijanie na FL verziu, Ak by nad tym niekto uvazoval, piste spravu, pomozem. nahodne fotky z dorabky:
    1 bod
  5. celkom normálna cena ak je to urobené poriadne náboje dočista a detto dosadačky
    1 bod
  6. Recenziu a dojmy urcite dam. Ved mozem zacat hned teraz. Momentalne si predne kotuce uz celkom sadli brzdia celou plochou. Zadne som menil az o 2 tyzdne neskor takze tie si este nesadli. Jedine co ma trosku trapi je hluk. Zatial su tie brzdy dost hlucne, ale aj EBC ma o tom clanok na svojom webe, kde vysvetluju, ze brake in USR kotucov s ich platnickami trva aj 2 3 tisic km. Takze uvidime. Este jedna vec. Kto bude objednavat na 206 kw tak v katalogu EBC zvolte golf mk7r lebo vam to ponukne zly rozmer kotucov na zadnu napravu. Maju chybny udaj v katalogu.
    1 bod
  7. Mne to již také potkalo a přidal jsem se k místní skupině EBC. Zatím čekám, až si to sedne, po necelých 50 km se ten ochranný černý nátěr “sjel” pouze na jednom kotouči, zbylé mají ještě stopy. Já měnil za hranicemi v autorizovaném servisu. Sám jsem zvědav, jak budu spokojený a kolik toho snesou/vydrží.
    1 bod
  8. Tak prispejem aj ja. 40 tisíc km auto má 3 roky. Predné OK, zadné KO. Keďže som sa rozhodol pre EBC slotted kotúče tak som vymenil všetky 4 aby to nevyzeralo divne. Tie zadné boli naozaj po smrti, extrémny pitting a hlučnosť pri brzdení. Na EBC ma nahovoril dobrý kamarát, ktorý ich má tiež a je spokojný. Avšak nemá ich na Supe tak neviem ako sa zachovajú vzadu. V popise majú uvedené vyššiu prímes uhlíka tak snáď to bude lepšie ako origo. EDIT: Plánujem ich sledovať a pravidelne fotiť, či už pri zábehu a aj po. Hlavne som zvedavý ako zvládnu zimu. Keď budem mať nejaké lepšie poznatky tak sem hodím koláž s komentom. Zopár Foto pred a po výmene.
    1 bod
  9. Dal jsem tam kotouče Zimmermann a desky Textar.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...