Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/10/25 ve všech sekcích

  1. Zdravím, mám O4, 1.5TSI, 110kW, manuál. Pripájam fotku spotreby z mojej jazdy do HR. Priemerná spotreba bola 4,8l/100km. Priemerná rýchlosť bola 89km/hod kvôli dlhému úseku, kedy husto pršalo. Keďže väčšinou jazdím okresky, tak mám dlhodobo spotrebu 5,2l/100km. So spotrebou som veľmi spokojný.
    1 bod
  2. jj..musí to být ve složce Events...a zamyká se právě vrchním (šipka nahoru)...alespoň podle displeje ve Video menu je zámeček nahoře...
    1 bod
  3. Můžu potvrdit, že i bílá Candy má na sobě vrstvu bezbarvého laku (možná bude tenčí než u metalízy). Bílá Candy má mít takový teplý nádech v porovnání s ostatními bílými barvami, takže těžko říct. 🤔 Pokud je tohle stav laku, tak bych řekl, že to auto má za sebou něco nepěkného s nic moc opravou.
    1 bod
  4. @marskama Jen bacha, pokud máš vypnutý displej (spořič) a budeš chtít uzamknout záběr. Musíš min. 3x za sebou za jízdy dát to vrchní tlačítko. Protože po prvním rozsvítíš ten displej, druhým stisknutím se to tak nějak vzpamatuje a teprv třetí stisknutí to uzamkne.😃 Dával jsem to předtím jen jednou nebo dvakrát a pak když mrknu na SD kartu, tak tam ty události vůbec nebyly...
    1 bod
  5. Mne to vypnulo parkovaci asistent a kvuli tomu jsem si odrel predni naraznik. Od te doby davam odmitnout. Je to otravne
    1 bod
  6. Mně se to taky děje bez ohledu na cokoliv zmíněné. Je to dost otravné, není zřejmé, co to vlastně mění, a nejde to odmítnout. Taky mi to už rozhodilo nastavení a pořád mi to vypíná auto hold. Naposledy mi to vyresetovalo nastavený ekvalizér.
    1 bod
  7. Petr Svetr> to by sis musel pustit vyhřívání sedadel. Napětí sleduji přes jednoduchý V-metr do zapalovače za pár korun
    1 bod
  8. Když to nabiješ, tak hned první, druhou jízdou tu baterii auto vybije zpátky na úroveň kolem 12V. Někdo dobíjí co týden, někdo na to sere a někdo vypojí malý káblík u baterie, tím se zbaví start stop + int. dobíjení a má klid...
    1 bod
  9. Já myju auto doma na dvoře hadicí. Vždy otevřu boční dveře a opatrně volným proudem bez nějakého zvláštního tlaku ten spoj spodku blatníku propláchnu a to samé občas udělám i shora po otevření kapoty. S tím zabalováním molitanu do čehosi, nevím no. Jednal asi nepůjde o nic estetického, navíc jediná netěsnost té folie bude znamenat průnik vlhkosti dovnitř molitanu a nemožnost vysychání. Prostě to může být taky pytlík plný vody. Já vždy preferuji možnost okamžité vizuální kontroly, vzdušnosti a možnosti toho co zvlhne, aby mohlo zas vyschnout. I když mi ten molitan třeba při mytí zvlhne, tak dole je v prahu otvor a nahoře u kapoty taky, takže to může prosychat a když je to chvíli vlhké, tak v tom mokru není hlavně naložený ten krytický styk prahu s blatníkem. Všechny ostatní plochy, kde je molitan ve styku s plechem jsem pořádně vystříkal voskem na dutiny. EDIT: Ono obdobný molitan je i nad vrcholem podběhu a jeho cíp zabíhá až k vnějšímu pertlu blatníku. Zde se taky celkem drží špína vlhkost a pár koncernových aut co to mají podobně už jsem s vykvetlými blatníky viděl. I zde jsem ten cíp molitanu u pertlu prostě kousek odřízl a vše vystříkal voskem. Aby toho nebylo málo, jsou další molitany kdesi v předních nosnících, už si nepamatuji přesně kde, ale vím, že prstem jsem jej nějakou dírou jednou taky nahmatal a suchý jsem jej neměl 🤨
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...