Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. z.docekal

    z.docekal

    Uživatel


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      329


  2. Ekkar_z_Bastlírny

    Ekkar_z_Bastlírny

    Roomster Club


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      7 407


  3. Misiak

    Misiak

    Uživatel


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      72


  4. Artigas

    Artigas

    Uživatel


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      1 505


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 4.6.2011 ve všech sekcích

  1. Změň servis. Tohle je totiž blábol. Buď ta škrticí klapka propouští více vzduchu, než by měla - a v tom případě máš v ŘJ špatný soft nebo je špatné servo, co klapku řídí, takže se otevírá víc, než jí "velíš" sešlápnutím plynu - a žádný nájezd dalších 1000km na tom faktu nic nezmění, nebo si ti "mechanici" nevidí do huby - případně se Tě snaží oblbnout a dostat Tě do situace, kdy by Ti mohli říct: "Jo, milej pane, s tím jste měl přijít hned, teď už je pozdě, na tohle vám reklamaci neuznáme, protože i když vám to hlásilo poruchu a požadovalo okamžitou návštěvu servisu, tak jste s tím dál jezdil!" Podle Občanského zákoníku, paragrafu o reklamacích totiž ztrácíš nárok na záruční opravu, pokud zakoupený předmět se závadou v záruční době používáš tak, že závada se může dále zhoršovat - a myslím, že na Slovači to znění nebude příliš odlišné. Buď ať Ti takovou "instrukci" dají písemně a s razítkem autorizovaného servisu (v případném soudním sporu už by se z toho nevykroutili), nebo JE SEŘVI JAK MALÝ FAKANY AŤ KU.RVA DĚLAJÍ CO MAJÍ A TO ZKU.RVENÝ AUTO OKAMŽITĚ OPRAVÍ!!!! Naprosto normálně jim pohroz, že pokud se ta samá závada opakuje potřetí za sebou, máš nárok na okamžitou výměnu za jiný kus totožného typu nebo vrácení plné kupní ceny vozu! (Norma o ochraně zákazníka s celoevropskou platností) A pokud budou říkat, že není důvod k reklamaci, přece auto jezdí, tak klidně řekni, že to auto dáš k posouzení Zkušebnímu ústavu na soudní expertízu, jestli je motor v pořádku - a že to prohrajou a všechno zaplatí, protože pokud se za Tvého řízení jiný kus s tím samým motorem chová jinak, je asi něco SKUTEČNĚ v nepořádku... A nebo jim jednoduše řekni, že jestli to neopraví nebo nerealizují výměnu kus za kus, odvezeš auto za dozoru kamer nějaké polobulvární televize do Boleslavi, ať Ti tam přímo ve fabrice řeknou, jak to s tím softem je doopravdy... Publicity se takoví oje.bávači bojí, myslím, že bude stačit pozvat na další jednání v servisu štáb z "JOJky" nebo z "Markízy" a autí budeš mít opravené málem včera...
    1 bod
  2. Zere mi to kolko mi to zere, aj uzivatel David pisal ze pozoruje o 2l vacsiu spotrebu. Na nete je kopa prispevkov o podobnych problemoch, kazdemu druhemu pomaly svieti kontrolka vyfukovych plynov, EPC a co ja viem co. Tam kde som kupil auto tak tam chodili s novymi autami do servisu ako na hodiny klavira, ja nehovorim ze to auto je zle, skratka sa nepodarilo. Jedine auto kde som pozoroval 10l bolo Punto HGT, ale to to bola riadne vykonna 1.8cka 16v a aj 7 - ckove. BMWcka sa cudovali ked do rychlosti 100km/h nemohli obehnut puntika. A to vtedy zralo 10l a nie ako pri komotnej jazde s 1.2 TSI. Mozno je David tym tretim co ma pokazene auto od vyroby
    1 bod
  3. Takže, aby se světla rozsvítila až po nastartování, by to mohlo vypadat asi takhle:
    -1 bodů
  4. On je taky problém,že v origo servise si kolikrát neumějí poradit ani z motory které se vyráběly delší dobu. Tam se jenom vyměnuje,opravit neumějí skoro nic. A když si neví rady píše se do fabriky... Mám s tím vlatní zkušenosti,když Škoda servis nedokázal odhalit podpálený ventil na motoru FI 1.4 16V 74 kW... Měnilo se tam kde co,zkoušelo se to hodit na vadnou řídící jednotku motoru,kterou ovšem servis nemá a jde pouze objednat,zaplatit a pak teprve vyzkoušet. Takže když tam nestojí to samé auto,z kterého by to šlo prohodit,je Ekkarova rada malé sci-fi. Misiak,baby,a co napsat přímo do fabriky,třeba se slovenským importérem pohnou?
    -1 bodů
  5. Ekkare,tak nějakou předváděčku by snad mohli mít. Jestli ovšem nemá taky stejný problémy. Otázka je ,jestli to jde přehazovat z Yetiho na Fabii. A u mě to bylo trošku něco jiného,protože je to auto z roku 2004 a navíc těch sto koňových 1.4 moc není. Ale to ten servis neomlouvá,mají být schopni diagnostikovat a opravit všechno...
    -1 bodů
  6. Až poznám někoho, komu ten rozvoďák na motoru vymění, nebo až se někomu zaklepou ventily do sedel, tak tomu uvěřím. Jinak jsou to všechno bláboly JPP!
    -1 bodů
  7. Obecně by měl být rozvod řetězem bezúdržbový a bezproblémový - na rozdíl od řemenů. Někdy se to ovšem konstruktérům lehce vymkne z ruky - např.viz 1.2 HTP a jejich přeskakující rozvody z prvních let výroby. Navíc ten srovnávací článek je o nových vozech,kde nikdy nepíší o závádách na motorech,poněvadž je mají většinou úplně nové,nebo s několika málo tisíci km. Minule to bylo v rubrice bazar kde už je to jakoby po nějaké době a popisují tam nejčastější závady. Otázka je,kde ty informace berou,AAA Auto,Auto Esa a pod.? Ty vidíš histerii kolem jednoho motoru z dílny koncernu,zatímco SM bývá dost často osočován,že "nadržuje" koncernu,obvzlášť škodovce... tak nevím co nemá obdobu,když se občas něco zkritizuje. A mimochodem,ty závady na 2.0 TDI tam popsané se nevyskytují?
    -1 bodů
  8. Připouštím,že páni redaktoři by se mohli alespoň trochu mezi sebou informovat o tom co píší... Ten nešťastný řetěz - asi opisuje z nějakého oficiálního materiálu od škodovky. Když se podívám do jejich dílenské učební pomůcky,tak tam je,mimo jiné,také tato věta: "Pohon vačkového hřídele i olejového čerpadla obstarávají bezúdržbové ozubené řetězy,poháněné řetězovými koly od klikového hřídele"... Hele,tady je pár lidí s 1.2 TSI co jim odešlo turbo a pak také fůra lidí co s ním nemá problém - prostě u každé motorizace se najde nějaká typická závada,která samozřejmě většinou nepostihne všechny. A ten řetěz tam nejspíš bude spadat také,alespoň než se s tím v Bolce vypořádají,no. A co se týče 2.0 TDI,nevím,neznám nikoho z tímto motorem,ale pro informaci se stačí podívat do sekce motorů Octavia II,např.zde: Ono to totiž vypadá tak,že jsi dotčen,když někdo zkritizuje zrovna tu "tvoji" motorizaci. Tady jsem vyštrachal dokonce 2.0 TDI CR 125 kW v Superbu II,kde mu mimo jiné,také praskla hlava (i když majitel s tím jezdí dost ostře):
    -1 bodů
  9. Pyropatrona pod sedadlem řidiče ??? Máš příplatkové sedadlo s katapultem ??? To by bylo fajn opustit auto střechou před blížící se nehodou Z 99 percent bývají přelámané kabely ve dveřích, a z drtivé většiny toto nelze diagnostikovat OBD diagnostikou ale stačí stáhnout husí krk z nejčastěji řidičových dveří, rozplést svazek a zkontrolovat drát po drátu, na 2 minuty práce A ké patroně koncern pořád bojuje s nekvalitními konektory na vedeních airbagů a pyronapínáků.... Různé modely různé problémy OII Golf IV/V Tuareg konektory na boční airbagy v sedačkách, FII/R pyronapínáky pasů.... prostě newerending story
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...