Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Svačinkář

    Svačinkář

    Uživatel


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      724


  2. samurai

    samurai

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      1 519


  3. Ondrero

    Ondrero

    Uživatel


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      8 074


  4. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      32 734


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 5.1.2013 ve všech sekcích

  1. Rád bych poradil ohledně topení. Když končím jízdu a zajedu do garáže, zavírám topení. Při další jízdě ( za týden někdy i déle ) otvírám topení až po ujetí dvou až tří km. Výsledek ? Vždy spokojen. Moji kolegové taktéž. Tuto radu jsem získal zde na fóru, už ani nevím ve kterém vláknu yetiho. Zdravím, a ať se daří v tomto roce !!!
    1 bod
  2. Lukason: Ja jsem z Mogulem naprosto spokojeny. Ta znacka se mi ne jen libi, ale vim ze je naprosto srovnatelna z ostatnima radoby lepsim znackam, co maji jen lepsi reklamu a dost lidi na to slysi jak je videt hihi. Kdysi jsem to tady nekde psal, ze sluzebni auto Seat cordoba 1,6 v benzinu na LPG ma nabehane davno pres 600tis a jezdi pouze na staceny olej ze sudu znacky Mogul 15w40 GX. Motor je stale puvodni, bez GENERALKY. Takze kdyby byl olej Mogul spatny jak pises, tak by se ten motor rozpadnul uz davno Jinak motor Fabie bych zaradil do hodne zastarale koncepce, preci jen je to modernizovany motor stary radu 10ti leti. (" Takze si myslim ze do Fabie je i skoda lit Mogul radeji pouzit mene kvalitni olej ktery pouzivas ") Malta : Kdyz olej, tak Mogul
    1 bod
  3. Je to jak píše hanesek. Mimochodem,stačí se podívat do manuálu,kde je uvedeno,od jaké venkovní teploty je funkční klimakompresor - konkrétní citace: "Chladicí zařízení může pracovat jen tehdy, pokud je stisknuto tlačítko AC a jsou splněny následující podmínky: › nastartovaný motor; › vnější teplota nad asi +2 °C; › ovladač ventilátoru v poloze 1 až 4"...
    1 bod
  4. I kdybych tankoval špatný benzín, tak se ani ten špatný nesmí dostat do oleje.
    1 bod
  5. Omlouvám se, ale mě to stále vrtá hlavou. Topení je jasné to je malý okruh, pokud funguje termostat(termoregulátor) tak motor jen topí a do chladiče by nic jít nemělo. Až se blok motoru zahřeje na 87°C začne se otevírat termostat, tím se otevře velký okruh přes chladič. Ok? Tak situace předpoklad: Vodní pumpě chybí nějaké lopatky, co by se stalo? 1. První projev, auto by velmi málo topilo, protože by šlo málo vody do malého okruhu. Souhlas? 2. Malý průtok vody (o velmi nízké teplotě cca teplota okolního vzduchu) ve velkém okruhu přes chladič, by nedokázalo uzavřít termostat, protože termostat je primárně otevírán teplotou bloku motoru. Můj dotaz zní, je možné že by se termostat neuzavřel a byl otevřen, třeba jen částečně díky teplotě bloku motoru? Omlouvám se, že to řeším, ale na O1 1,8T jsem měl obdobný problém, ve 195 tis. km po koupi při výměně pumpy se lopatky jen vysypaly. Znal jsem historii auta a byly tam neustálé opravy topení, včetně jedné velké výměny. Já za 2 roky nepozoruji jediný problém.
    1 bod
  6. OK, já myslím, že nejsme vepři, já rychlost (obec na 100 %) dodržuji, jde mi prostě o princip toho, že když všichni budou dodržovat, oni musejí najít nějakou "past", kde se někdo chytne, protože potřebují ty peníze z pokut. Když jsem dostal svou jedinou pokutu v životě, bylo to za to, že byla ulice ve městě, kde bylo 70 km/h, pak nějaká polní cesta k baráčkům a pak křoví, ve kterém byl radar. Samozřejmě, ta polní cesta byla normální cesta, takže to byla křižovatka a bylo tam tedy už 50 km/h... Ale byla to má chyba, taky jsem uznal a zaplatil. Ale když už začínají uměle snižovat rychlost, viz třeba Praha a "snižování hluku" - na každém takovém místě hned vyrostl radar. Protože je jasné, že tam lidé budou jezdit rychleji, buď protože si nevšimnou změny, nebo protože nebudou pořád sledovat tachometr. Nebo když už začínají měřit rychlost i na omezení na 20 km/h u stavby, kde byl poslední dělník před dvěma dny, tak to je prostě jasný příklad toho, jak potřebují vybrat, aby "si na sebe vydělali". A to mě prostě štve. Netýká se mě to, předpisy dodržuji, ale štve mě ten princip.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...