Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      12

    • Počet příspěvků

      15 157


  2. VeteranChild

    VeteranChild

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      1 204


  3. brrrrm

    brrrrm

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      4 637


  4. Luďa

    Luďa

    Moderátor


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      5 744


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 17.3.2024 ve všech sekcích

  1. Vlenkomk4 Jsi si jistý? Já myslím, že on v těch základních světlech vůbec nemá osazení.
    2 body
  2. Klementinum Praha Nutno předem objednat, vstup po 25 lidech ve skupině. . . . Interiér knihovny . . A výhled z věže . . . . . . . . . .
    2 body
  3. Tak to mě mrzí, jedu na garančku za 8 tisíc km, nahlásím to a uvidím. Nepočítám že s tím cokoliv budou dělat řadí to? Řadí, tak vidíte 😀
    1 bod
  4. Mam zhruba podobny najazd ako ty - cez tyzden mi auto stoji, lebo chodim do prace MHD, cez vikend naopak jazdim na vylety a dialky. Rocne cca 15-18t km. Mam 1.4 TSI v Passate B8. Za diesel by som uz nemenil. Aj dlhe trasy jazdim v normalnom rezime za max 6.5 (dlhodoby priemer mam 6.3 podla dotankovania), 7 som mal len raz na nemeckom autobahne... Cenovy rozdiel sa ti nikdy IMHO nevrati pri danon najazde. Rozdiel v spotrebe bude max 1.5 litra na 100km, skor to bude liter. Navyse pokial ides vo vlaciku, ta 1.5 TSI vie jazdit na 2 valce a zrazu tam mas cisla zacinajuce 4kou... Long story short, ber 1.5 TSI, koni realne bude mat ten motor viac ako 2.0 TDI. Mild hybrid je prijemny, a usetrene peniaze daj do vybavy. Velkym plusom je aj lahsi predok o cca 100kg oproti nafte. To auto je na okreskach daleko ochotnejsie ist do zakruty.
    1 bod
  5. @Malta dneska navštíveny Guty a nemůžeme říct půl slova Byli jsem tam 11:05, obsluhovala nás ta mladá ukrajinka, co nás obsluhovala i na srazech. Takže nám to dnes vyšlo o dost lépe, než když jste tam byli minule vy
    1 bod
  6. dfga ale toto nie je klasika tlmiče za tri groše , toto je DCC , Monroe je origo výrobca , tie tlmiče vyzerajú navlas rovnako ako origo , razenie čísel aj všetko , len iná nálepka a majú 5r záruku rozdiel dať 160 za tlmič a 450 je dosť rozdiel , hlavne pri tom že origo stálo za veľký prd tiež , sme menili bežne vytečené po 50tis km ... tolko k tomu , ja nikomu nič vešať na nos nebudem ale tých pár áut čo som spravil predok aj zadok si veľmi zákazníci chvália , ani jeden netušil že ten superb nemá naozaj plávať ako starý gauč ... vpredu treba origo uloženie , ložisko , spodnu gumu do misky a skrutky , prachovky a dorazy netreba pokial to nebolo vytečene fest tri roky ... tieto diely treba vzdy original , nie su drahe ...
    1 bod
  7. Ahoj všem minulý týden byla reklamace vyřízena a uznána. Proběhla výměna dílu převodky řízení, výměna manžet, protože do vozu se montoval modifikovaný díl a původní manzety nesedí. Znovu se dělala geometrie a ladil se lane asist. auto má od té doby tužší řízení s větším tuhnutím ve středové poloze (můj pocit). podle všech informaci existuje zřejmě nějaká várka řízení, která vykazuje toto chování,soudě podle toho že ŠA si moc nelámala hlavu se zjišťováním vady a obratem nařídili převodku řízení vyměnit Projev: (vrnění od nápravy v zatáčkách např při sjezdu nebo nájezdu na dálnici nebo v křižovatce, jakoby Hrabala do řízení elektronika a stabilizace, projevuje se okolo 40km/h, ve vyšších rychlostech a na táhlých zatáčkách nikoli, také když je auto studené tak se neprojevuje, vyjádření je ze i převodka se muže zahřívat a pak dělat projev) . Dalším důvodem proč si myslím že to tak je muže bylo i cena toho dílu (údajně okolo 50tis) a škodovka jen tak zbuhdarma tak drahé komponenty zbytečně nemění… V pondělí jsem nafasoval novou firemní o4 1,5 tsi a projev řízení je stejný… bude další reklamace dalšího auta 😞 auto má od pondělí teprve 1000km
    1 bod
  8. a ja doplním že by som nové auto ošetril okamžite lebo to proste zrezne ... a nemusí to byť po 10 rokoch
    1 bod
  9. Tak mám opraveno Byl to prodřenej kabel od toho konektoru. Kabel vede nevím proč do takové plastové trubky. Tam se o hranu té trubky prodřela izolace a následně uhnil. Co jsem koukal, tak už byl načatý i kabel od lamdasondy. To je možná ten problém proč se mě občas rozsvítilo EPC nebo motor. No co kabely jsem opravil a zaizoloval elektrikářskou páskou. Pak jsem vzal kus starý duše z kola a omotal kolem kabelů v místě vstupu do té trubky. Snad to teď něco vydrží
    1 bod
  10. Tak aktualizuju, proběhla teď ještě výměna horního uložení tlumičů, čepů a silentbloků. Ještě sem upozorňoval na gumy stabilizátoru, ale ty sou prej jak nový. Nicméně vrzání a jeho intenzita se nezměnila Nemáte někdo ještě nějaký tip?
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...