-
230V zásuvka a další USB
Věděl by někdo důvod, proč v manuálu ŠA pro tuto zásuvku varuje před zapojením neonových zařízení s rizikem poškození? Nejedná se mi ani tak o neon, jako spíše o obecné technické parametry výstupu. Jsem si vědom možnosti kolísání napění při startu/vypnutí, vypnutí při přetížení či teplotě a max. 150W příkonu, ale je tu ještě něco?
- Držiak na hasiaci prístroj
-
Vrzani od predni napravy
Peter077, zatim jsem to resil jen prohlidkou mechanikem. Protoze v tom vedle vrzani obcas slysim i jakoby kovove zacinkani, nejsem presvedceny, ze je to vrzani pryze. Ani pri opakovanem dukladnem prohlednuti tam mechanik nenalezl nic vizuelne nebo pohmatem volneho. Jeste me napadlo, ze nektere sarze mely potize se zvuky z volnejsich prednich desticek, to cinkalo pri zataceni na hrbolech. Tobe se to presne projevuje jak?
- SII : Klepanie stresneho okna [VW group vseobecne]
- SII : Klepanie stresneho okna [VW group vseobecne]
-
Import POI do navigace Columbus - radary ČR (nebo jakékoliv jiné)
Mohl by tu nekdo jasneji shrnout, na kterych rocnicich Mib2 nefunguje zavedeni bodu aktualizaci pres sd kartu ze souboru z poi-radary a musi se vytvorit davka pres stranku SA? Zkousel jsem na Mib2 2017, jde jen pres SA davku (jinak restart bez aktualizace), ale timto zpusobem jde aktualne bezchybne jen CR, jinak stranka SA pri snaze o ulozeni opakovane nekolik dni hlasi chybu. Dekuji.
-
Prediktivní tempomat pACC
Mam cerstvou zkusrnost s evropskou vyspelou zemi, kde velice casto chybi ukonceni dopravnich omezeni, zkratka 50 a konec se pozna podle toho, ze mistni uz na to slapou. Jsou zvykli. Jak tady si poradi tato generace tempomatu, netusim.
-
Prediktivní tempomat pACC
Hm, pokud to nebude snadno deaktivovatelne, vsechny tyto kroky nas postupne nenapadne vedou k roli pouhych pasazeru ve vlastnich minibusech, navic on-line smirovanych - pres zabudouvanou sim jednotka permanentne posila data do SA. Adaptivni tempomat navic nikdy nenahradi plynulou predvidatelnou jizdu s brzdenim motorem, to neustale relativne prudke zpomalovani pres brzdy jde na nervy. Alespon me.
-
Vibrace při brzdění ve vyšší rychlosti
Pr brzdeni z nizke rychlosti okolo 50 km/h to vibruje? Vibruje jen volant nebo citis i kopani do brzoveho pedalu (nejlepe bosy)? Pri takove rychlosti obvykle nevyvazena kola vibraci nezpusobi (musely by byt havarijne nevyvazene), kotouce ale uz citit jsou.
-
Vibrace při brzdění ve vyšší rychlosti
Zacni tim nejlevnejsim, nech znovu a jinde prevazit kola, pripadne aspon prehodit predni a zadni nebo zkusit jina, napr. zimni. Nektere noname disky a gumy jsou presne temer nevyvazitelne a VW pozaduje nevyvazek max 9 g. Pokud to vibruje i bez brzdeni, na kotouce to prilis neukazuje. Kdyz to nebude ono, hledat dal, jak psal Wittmann. Vibruje to stejne pod plynem a na neutral?
-
Výběr motoru
O 1,8 TSI v O2 a jeho cetnych technickych problemech uz toho bylo publikovano dost. Vzhledem k tvemu cenovemu limitu bude mit tento motor uz pro nej kriticky najezd.
- Pneumatiky z výroby - jaké?
- Škoda Superb III. facelift
- KESSY a bezpecnost
-
Optimálne spektrum otáčok
A jaky vyznam v tom hledas? Ma smysl dochlazovat turbo a nekdo predem vypne klimu, ale dochlazovat vodu?
Martin18
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva