Předem se omlouvám, že můj příspěvek píšu sem, ale již se mi nedaří najít postřeh jednoho z členů, kdy psal o problémech, které měli příznaky dosluhujici baterky, nicméně servis shledal Aku o. k. a problém byl v jakémsi relé v pojistkovce u motoru. Příznaky mám ty samé i stejný model a rok výroby t.j. 1.0 tsi 81 kw, style plus, 04/2019, nicméně již k věci, závady tempomatu, radaru, nivelace světel, kontrola pneu, abs+esp, navíc nereagujici startér. Měřil jsem baterku a v mrazech -7st. po ránu bylo změřeno 12,3v, ale autu se nechtělo. Nakonec vždy zabralo opakované uzamčení odemčení auta a na podruhé či napotřetí auto chytlo. V servise je hned napadla baterka a bla bla uděláme diagnostiku a uvidíme. Nakonec se baterka zda o. k. a u mne je to také zřejmě ono relé, kdy budou měnit celý pojistkový blok. Prý AŠ na toto má TPI.Jejich ultradrahá Varta se kupovat nebude a ani by se nekupovala, takže tak…