Přejít na obsah

Adarko

Uživatel
  • Počet příspěvků

    103
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1822 zobrazení profilu

Oznámení Adarko

  1. Ahoj, našiel som teraz túto správu o skrytí môjho príspevku. / nemohol som ju pred tým nájsť / V civilnom živote sa často stretávam s cenzúristami , ktorí nevedia svoje činy  riadne obhájiť.  Nerád by som do takých cenzuristov zaradil aj Teba. Preto slušne žiadam o analýzu môjho príspevku, o ktorom tvrdíš, že sa netýka danej témy.

    Ďakujem.

    Ivan 

  2. Adarko

    Kamiq vs Scala

    Ahoj, pisateľ riešil čo kúpiť. Scalu, či Kamiqa. To bola pointa. Či to / Kamiq/ SUV je, či nie podľa mňa tiež rieši Škoda na svojich stránkach napríklad v obchodnej ponuke tu https://www.skoda-auto.sk/news/news-detail/skoda-kamiq-nove-mestske-suv Časť písaného zverejňujem ,, Modelom KAMIQ rozširuje značka ŠKODA svoju ponuku vozidiel SUV o tretí model určený pre európsky trh,,. Ale ako som napísal vyše, ,,problém,, je iný.
  3. Adarko

    Kamiq vs Scala

    Ahojte, porovnávať dve škodovky, kedy obe sú v spodnej hranici cenového rozpätia je naozaj problém. V mnohom sú takmer identické. Pojem SUV u Kamiqa je pritiahnutie za vlasy. Pred Kamiqom som mal Subaru, či Suzuki. Tiež sa nechám voziť na iných čistokrvných SUV. Dilemu či to, či ono je potrebné vyriešiť čisto pragmaticky. U mňa už dlho panuje názor - metóda priority. Nakoľko chodievam na chatu , kde je potrebné mať máličko vyšší podvozok zvolil som Kamiqa. No a to ostatné ako som písal. Sú to takmer dvojčence. Teda v mnohom. No a ako dotazovateľ píše - všetko je predovšetkým o p e n á z o ch - hovorí múdry pri pive. Veľa šťastia a rozumu pri rozhodovaní prajem.
  4. Ahojte, môj naivný problém s navigáciou ma odporučil sem. I keď som sa snažil nastaviť v Amundsene spôsob trasy navigácie, vždy ma to pošle niekde do čerta. Aj minulý mesiac som bol v Česku a nechtiac ma to povodilo po všetkých okreskách, ba i hádam po poľných cestách. Neviem, kde robím chybu, naznačte. Jazdím , teda chcem jazdiť iba po diaľniciach a cestách I. triedy. Je možné a to neviem, že nenastavujem nejaký medzi bod. Ako teda na to? Vďaka za navigáciu navigácie AMUNDSEN .
  5. Adarko

    Rozměry kol

    Ahojte, i keď 18 ky kolesá nechcem, tiež nie sú zapísané ani u mňa - 1,5 TSI , rok výroby 05/20. čauko
  6. Nuž aj ja poslušne hlásim, že to už ide. Nič som nemazal a ani nerobil. Neišlo - ide. Asi tie vesmírne výboje .
  7. Dobré ráno, myslím, že na takých 80% nebudeš mať problém. Argumenty si zapamätaj a keď by došlo k výzve na úhradu , predlož ich. Spätne nejaké doplatky v poisťovníctve nie sú možné, teda dozadu nič platiť nebudeš a nemôžeš byť ani spätne poistený / legálne/. A ČKP - určite by som sa im už neozýval. Ak by v budúcnosti k niečomu došlo, napíš. Držím palce.
  8. Ahojte, je pravdou, že: tu na východ od Česka 1. Predložiť potvrdenie o tom , že je uzatvorené pzp / PR/ je na DI / Slovensko / pri prihlasovaní do evidencie - u nás - podmienkou. Tu je prvý záchytný bod k čiastkovej obrane. / nebola zo strany štátu splnená táto podmienka / 2. S vozidlom si do odchodu z autosalónu nemohol disponovať a teda sa teoreticky ani nemohla stať poistná udalosť. Ak s ním niekto jazdil, určite bez Tvojho vedomia a na vlastnú zodpovednosť / za škody zodpovedá vodič a ten, kto je zapísaný v OOE / 3. Tu na Slovensku udeľuje sankcie / nie už na ceste pri kontrole/ obvodný úrad dopravy. Teda, ak na Teba prídu, potom bude aj sankcia tu až do 3320,00€ . Pokiaľ mám neoficiálne info, prebieha to tak.že sa ,,vylosujú,, nezaplatenci. Títo sa zisťujú podľa spárovaných databáz SKP a polície, či ďalších. 4. Pozri ešte do Kúpnej zmluvy, kedy si sa stal majiteľom auta, teda či už platbou za auto, alebo + jeho fyzickým prevzatím, teda ak nie je tu právny spor či už si bol majiteľ alebo nie. 5. Netreba sa v dobrej viere samonažalovať ČKP, tá aj tak s tým nič nemá . Osobne som za postih tých, ktorí takto jazdia bez pzp. Aj teraz sa rieši prípad , kedy spoluobčan nedal prednosť, nabúral do auta idúceho po hlavnej. Spôsobil škodu cez 3300€. Z miesta činu ušiel. Auto podľa e.č. by malo byť registrované v Anglicku. Polícia po aute a vodičovi pátra a . A auto sme našli tu na Slovensku a už sa identifikovali aj patričné osoby. Takže jazdiť bez pzp /PV/ je na nič.
  9. Ahojte, od zajtra idem testovať. Powerbanka je uložená pod palubnou doskou vedľa riadiacej riadiacej páky, takže je mimo dosahu slnečných lúčov. Jediné, čo som nevyriešil je asi 20 cm káblik medzi palubnou doskou a kamerkou. Celková dĺžka kábla po kamerku je 90cm. Samozrejme sa dá umiestniť aj inde. Ešte som mal dotaz na predajcu powerbanky a predajcu neodymových magnetov nakoľko som robil magnetický držiak. Každý mi tvrdil iné, výrobca magnetov, že problém určite nebude a predajca powerbanky zas tvrdil, že bude problém. Tak to uložím na suchý zips.
  10. Ahojte, som sa prekvapil, prečo iba asi naše spoločné auto . I keď som tu už raz prispieval, napíšem, ako som si ošetril svoje auto, samozrejme hovorím o poistení na Slovensku. pzp - Kooperativa s plnením 5.240.000,00€ život a zdravie / 1.050.000,00€ majetok. Zadarmo sú asistenčné služby + verejné prísľuby.Stačí pozrieť na stránku KOOP. Ročné poistné 135,60 € HP - Kooperativa po 50% bonuse , dnes po 60 bez škodových mesiacoch je to 364,04 € ročne. Všetky riziká vrátane čelného skla. Tiež poškodenie káblov a elektroinštalácie kunami a podobne. Územná platnosť Európa. Spoluúčasť 5% min. 150€ / zavinené udalosti /. Samozrejme + asistenčné služby zadarmo. PS auta bola 26.330€. Totálna škoda je pokiaľ sú náklady na opravu vyššie ako 100% všeobecnej ceny v čase poistnej udalosti. Neodpustím si pripomenúť, že aj na Slovensku sa strácajú poisťovne, alebo ich pobočky, takže pozor na super lacné podvody.
  11. Ahojte, síce riešim Kamíka , ale s rovnakým problémom. Teda ako dať šťavu do kamerky. Spomínal som, že v dobe, keď . som zadával do výroby auto nebola možnosť nakonfigurovania zrkadla s konektorom / dnes je / . Včera som dostal odpoveď z obchodu, čo predáva powerbanky tu je Dobrý den, děkujeme za Vaši trpělivost. Kamera při natáčení ve FullHD má spotřebu 0,3A/hod, pokud by byla nabíjena z powerbanky o kapacitě 15000mAh, baterie by měla vystačit na 50 hodin provozu. Jen si dovolím upozornit na to, že powerbanka je baterie jako každá jiná a není vhodné ji vystavovat vysokým teplotám a přímému slunečnímu svitu, který může být za čelním sklem silný. Takže budem riešiť napájania kamerky určite takto. Zároveň sa powerbanka dá dobíjať tiež priamo v aute. Určite teda nebudem ťahať káble kade tade po novom aute.
  12. Ahoj . pre Mariacek, tu na Slovensku pzp určite áno, teda započítaná doba sa robí iba prehlásením. Havarijné poistenie na dve autá určite nie. V poslednej dobe začína mať Kooperativa čudné maniére a kradne započítaný bez škodový stav. Na drzáka.
  13. Adarko

    Loketní opěrka

    Ahojte, ja som sa už sťažoval tu na dtto problém v Kamiqu. Vôbec si neviem predstaviť ako môže niekto takto odfláknuť posedenie vodiča. Pravá ruka je absolútne mimo akýchkoľvek ukazovateľov prirodzenosti. Autora tejto neopierky a schvaľujúceho v Škodovke by som za trest nechal cestovať s touto neopierkou aspoň 1000 km a potom by som im siahol na prémie. Priznávam, že pri objednávaní auta som túto vec prehliadol. Ja som si tam vrazil dubový kus dreva s nalepeným sametovým poťahom. Darmo sa tu budú krútiť, že vodič má mať ruky na volante, ale to je naozaj cez čiaru, taká hlúposť a pokazí mi vždy deň. Škoda.
  14. Ahojte, ja som si už dokupoval . Po výzve Váš ťím Škoda Connect ma mailom upozornili 14.6.2021 /po roku/ , že končí platnosť . Ponúkli mi dva produkty a to Od septembra 2018 až do júna 2021 sme znížili cenu za predĺženie služieb Remote Access na sumu 39 € (z pôvodnej ceny 60 €) a za služby Infotainment Online na sumu 49 € (z pôvodnej ceny 70 €). Ešte dávam odkaz na odkaz na Všeobecné podmienky, ktoré asi nemáte, nemal som ich ani ja, poslali mi ich. Neviem však aké sú teraz platné. odkaz tu https://consent.vwgroup.io/consent/v1/texts/SkodaConnect/sk/sk/termsOfUse/latest/html
×
×
  • Vytvořit nový...