-
Škubání při 1800-2100 Otáčkách v tahu...
"Takze rozpadnej setrvak a rozmlacenou prevodovku uz jsem videl taky, jedine stesti ze nedoslo k poskozeni kliky, jen pro uklidneni nebyl to koncern" už jsem to viděl i u koncernu, péra vylítnou ven i přes obal převodovky, ty horší případy končí i požárem
- Vadné turbodmychadlo 2.0 TDI PD 103kW - padá do nouzáku
-
Svítí kontrolka Airbagu
řeším to samý, káble sletovaný, na zkoušku jiná jednotka a pořád to tam je, problém už je podle mě jedině v sedadle
- Vadné turbodmychadlo 2.0 TDI PD 103kW - padá do nouzáku
-
6.stup.převodovka do OII 1.9 TDI.
jde tam 6q z 2,0l nebo 6q z Tourana nebo G5 77kW, to je ještě jednodušší, dá se tam dát i 5q z Fábie, 5ka je pak stejně dlouhá jak 6ka u 6q
- Výměna rozvodů 1.9 TDI PD 77 kW
-
Olej v chladící kapalině
pod držákem olejovýho filru, taková kostka, vedou do ní 2 hadice
-
Jaký motorový olej pro OII 1.9 TDI PD 77 kW
přesně tak, ve VW frčí zase Castrol
-
Výměna rozvodů 1.9 TDI PD 77 kW
proč blbost? pokud ten obrázek není jen ilustrativní a nebude v tý sadě neco jinýho, tak rozvoďák je contitech a kladky budou pravděpodobně INA a Litens, pumpy od Hepu neberem, ale špatný reference jsem na ně taky neslyšel
-
Olej v chladící kapalině
přesně tak, žádná hlava, dělaj to ty olejový chladiče, u plechových těsnění s unikem oleje do chlazení problém nebývá a prasklou hlavu na TDI ať už rotačka nebo PD, jsem ještě neviděl
-
chladič vstupniho vzduchu
nebo ten plast kousek oříznout
-
motor 1,8TSI - nepravidelný chod
podle popisu to snad vypadá, jakoby šel na míň válcu, asi bych to řešil znova navštěvou servisu a trvat na odstranění závady než se zničí něco dalšího, kontrolka motoru se nerosvěcuje?
-
Dvouhmotový setrvačník
geometrie se musí dělat, protože se musí sundat z auta buď celá nebo část nápravnice
-
Výměna rozvodů 1.9 TDI PD 77 kW
rozvody na PD jdou udělat bez přípravků uplně v pohodě, stačí k tomu jen VAG
- Dvouhmotový setrvačník