Přejít na obsah

bouchy01

Uživatel
  • Počet příspěvků

    259
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení bouchy01

Community Regular

Community Regular (8/14)

  • One Year In
  • Collaborator Vzácný
  • Conversation Starter Vzácný
  • One Month Later
  • Week One Done

Nedávné oznámení

47

Popularita

  1. A to se prosím udělá jak? Vrtá to hlavou nejen mně, ale i milionům dalších uživatelů... VAG má "interní" obochacení směsi, ne další vstřikovač. Pokud jezdíš častěji takovou vzdálenost ve Sport, regenerace by měla doběhnout.
  2. Přisávání falešného vzduchu, zadrhnutý plyn (zde asi elektronický).
  3. Umí. Je potřeba to mít nastavené v infotainmentu, dále je potřeba mít ovladač světel v poloze "AUTO". Pak už jen páčku d. světel od sebe, rozsvítí se symbol a v příhodných podmínkách se spustí dálková světla. Pokud je to ještě pravda, tak moje ruka byla vždy rychlejší (zejm. při vypínání). Jakmile dálková vypneš, symbol zmizí.
  4. No, o problémech mluvil Vaculík v nějakém videu (Kodiaq), tak následovat jeho rady. Leasingovky/operáky tlačí na ne-výměnu oleje v difech a hlavně haldexu, dále se kašle i na výměnu toho filtříku, který je debilně dostupný, ale dost důležitý. To vše způsobí nefunkčnost a hlučnost, byť plíživě (=ve chvíli, kdy si "auto z operáku" nadšeně kupuje 2nd owner). Olej se vymění (jako rychlá terapie), ale taky třeba celý haldex může být na odpis. A nemá cenu ho dělat po kouskách.
  5. 1. Vzduchový, palivový filtr, čerpadlo, čidla okolo teploty motoru apod., čidlo vačky. 2. Dtto. Podsávání falešného vzduchu, ucpaný střikovač (nutno vyjmout a zkontrolovat průtok na přístroji - to není dekarbo, dekarbo byly skořápky, nebo do sání) Dneska už se se svíčkami nikdo nepáře, je naordinovaný jeden typ, ale pořád platí - chladnější/teplejší. Foto vyměněných svíček nemáš? 3. Lokalizovat zvuk, asi co píše suri., je k tomu. Můžou to být neslavné hydroštely - projev je vlastnost, při proražení je problém a to celkem rychle. 4. Dtto. Pokud to ihned ztichne při vyšlápnutí spojky - bude to okolo, ložisko, dvouhmota atd. Zvukový projev je zatím vlastnost...
  6. Vysavače jsou zpravidla spotřebiče II. třídy, tam se zfušovaná redukce asi přežije - ano, je tam omezený příkon. Na rychlovarnou konvici to bohužel není, i když by to technicky možné bylo (když TransTrabant tehdy montoval měniče na 1500 nebo kolik W, a to ještě na 6V palubní napětí!) - je to právě na ten jeden laptop, abys nemusel shánět zdroj do 12V zásuvky, holicí strojek a tak. U těch laptopů je to 50 na 50, ale na tříkolíkový zdroj bych si nevsadil (asi nezačne nabíjet, viz výše). Myslím si, že to je kvůli SELV/PELV kontrukci zdroje (vždy zapomenu, který je který, jeden tahá zemnění z primáru na sekundár) - asi podmínka legality různých adaptérů, co přišly v 90. letech, aby (na malém napětí) bylo možné bezpečně provozovat discmany, notebooky, malé audio, displeje,...
  7. @m.a.r.e.k S nastartovaným autem sjeď několikrát s oknem až dolů a až nahoru, za stisku/tahu tlačítka. S každým zvlášť. Moc nechápu, proč je v OIII u řidiče jiný typ tlačítka, než u ostatních 3 oken. Taky by měly mít tu "aretovanou" polohu pro pohyb okna až dolů.
  8. Neexistuje - znovu opakuji, je to proti předpisům. Vyžaduješ zásuvku pro připojení spotřebiče I. třídy (tj. s uzemněným kontaktem, kulatou) a připojuješ k zásuvce auta, kde uzemnění nevyrobíš.
  9. Firemní politika vymlátit jediný zdroj proudu pro start vozidla, zvlášť někde na dovolené?
  10. Domácí výroba (proti předpisům). PE kolík nezapojen - zdroje k notebookům, které jeho funkci vyžadují, nebudou fungovat. Zkoušeno se zdrojem Lenovo. Zakoupen zdroj Evolveo s plochou vidlicí. Spotřebiče I. třídy bych si netroufal připojit, ale ono jich do 150W asi moc neexistuje.
  11. Asi výrobce Kufatec. OEM číslo neznám. https://www.audi-vagcars-svk.sk/sk/48120-complete-set-230-volt-socket-for-skoda-karoq-nu/ Hledal jsem "Skoda Karoq 230V socket USB-C". Existují zjevně různé kombinace, třeba 2xUSB-A místo 12V zásuvky atp.
  12. Baterku do DO mám Vartu, jinou už asi neseženu, hlavní je čerstvost, tedy prodávanost. Sedačky do roviny už dnes nemá žádné auto, tím méně SUV, takže dát matraci a vypodložit nějakým klínem z molitanu. Topení není nic moc, resp. když chci, aby topilo, musím kontinuálně přidávat teplotu. Hurá, automat. Nevím, jestli i Kodiaq trpí na usazeniny v chladicím systému, viz Téma o 2.0 TSI pokud ano - okamžitě řešit. Já přijel dost pozdě, letošní zima nebude jednoduchá kvůli zarostlému výměníku.
  13. bouchy01

    Autobaterie

    To byla trochu ironie. Základ je vypnutí S/S, eliminace rekuperace. Dělá/dělal Ferda25. Jsem celkem pes na spotřebiče - co běžet nemusí, neběží, ty různé výhřevy apod. EFB 69Ah zatím drží, ale už ji asi pošlu na odpočinek. Pár solidnějších startovacích kabelů každopádně doporučuji mít doma.
  14. bouchy01

    Autobaterie

    Škodovka už problém přiznala... ke každému novému autu se jako volitelná výbava dodává startovací powerbanka. Pokrok.
  15. Říct někomu známému se Sharanem, nebo Transporterem, aby proto s podvalem dojel.
×
×
  • Vytvořit nový...