Přejít na obsah

Pheorinos

Uživatel
  • Počet příspěvků

    93
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Pheorinos

  • Narozeniny 01/26/1976

Návštěvy profilu

603 zobrazení profilu

Oznámení Pheorinos

  1. Na to se sám musím podívat, kudy se tam tolik listí dokáže nashromáždit. To jsem ještě neviděl. Tohle nevypadá na to, že by tam bylo napadané. Spíše nafoukané ???
  2. Mám to chápat tak, že tam nemáš žádné výplně podběhů. A nebo řešíš problém co jsi našel pod podběhy po sundání kol a podběhů ? Jsem zaskočen co jsi tam našel a proto se ptám na podrobnosti. Díky za info 🫩 Edit : Píšeš o podblatniku, tak jsi asi sundal podběh ?
  3. Měl jsem taky k dnešnímu dni přesně týden problém s jedním autem, kdy auto nekomunikovalo s aplikací. Neviděl jsem na infotainmentu ani aktivní globus a druhé auto fungovalo celou dobu úplně normálně.
  4. Já používám už několik let na prach a čištění všeho v interiéru štětec na pudr a líčení pro ženy z DM. Asi za 150kč a kolik parády to v autě udělá a chlup žádný 😁
  5. Našel jsem nějaký odkaz podle čísla hadice co jsem vyčetl ZDE
  6. Měl jsem ten sámý problém, kdy zůstala jen černá obrazovka. V rámci reklamace v servisu u mě byla provedena vyměna nové řídící jednotky kamery.
  7. Ta vybraná barva mu vážně sluší. Věřím, že budeš spokojen i s výběrem DSG. Já si stále každou jízdu vážně užívám 🙃
  8. Verze 8.2.0 a nikde nic o hodnoceni jízdy nevidím.
  9. Cituji Maximum není až po hrdlo Vozy koncernu Volkswagen mají jako jednu z položek palubního počítače dojezd na AdBlue. Pod číslem v kilometrech (když klesne pod 2400, zobrazí se hláška automaticky) píšou množství k doplnění – například 5 až 12 l. Těch pět je minimum, které systém rozpozná. Když dáte méně, systém zmatete, jak je psáno v odstavci výše. Těch 12 l je maximum. Jestliže se budete s pistolí hodně snažit, opakovaně ji mačkat po samočinném vypnutí, různě povytahovat a znovu to zkoušet, natlačíte do systému s jistotou víc. „Čidlo, které má vidět hladinu, ji nevidí, protože je už pod ní. A systém nahlásí závadu, na jejíž odstranění vám z homologačních předpisů nesmí dát víc než 800 km. Přijedete do servisu, kde musíme AdBlue zcela vyprázdnit, dolít předepsané množství, čidlo znovu na diagnostice nastavit a smazat chybu,“ vysvětluje Daniel Říha z Autostylu Trutnov. Naše rada: U vozů, které píšou maximální množství k doplnění, si jej na počítadle stojanu ohlídejte a pistoli vypněte manuálně o chvilku dříve. Nečekejte, až se vypne sama. U vozů, které maximální množství nepíšou, tankujte do prvního vypnutí pistole.
  10. Našel jsem na britském fóru ZDE a ZDE Překladac : Používá se při stavbě auta a je připevněn k sacímu kusu látky v celém rámu. Venku namočí auto vodou a pokud se látka namočí, připojí k tomuto drátu multimetr, aby to detekoval. Přeloženo : Prostě je ignorujte. Používají se ke kontrole úniků vody během výroby a nejsou odstraněny a neslouží žádnému jinému účelu.
  11. Měl jsem podobný problém při rozbalování přímo ve Windows. Přes total commander to bylo rozbaleno bez problémú. Jen moje osobni zkušenost.
  12. Tady bych to vyzkoušel. https://compatibilitylist.skoda-auto.com/?appVIN=&AppLanguage=cs-CZ
  13. Já měl problém i s originální roletou zadního okna. Při vytažené čidlo zatmavování nereagovalo a se staženou roletou se zrcátko zatmavovalo vždy.
  14. Chtěl jsem dokódovat sklopení zrcátka při zařazení zpátečky. Prý jsou podmínou elektrické sedačky. Máte zkušenost ? Díky
  15. Škoda měla i kontolku odklopené (nezacvaklé) zadní sedačky. Skoro to vypadá podle Tvého obrázku i třeba na dělenou seačku. Hádám
×
×
  • Vytvořit nový...