Jestliže máš vyměněnou chladící kapalinu, voda se neztrácí, resp jak píšeš, nemíchá se s olejem, auto normálně topí (obě stran výdechů topí stejně) tak si myslím, že řešíš úplně zbytečnou věc. To znamená, že chladící systém jako takový je v pořádku. Evidentně chladící systém oleje funguje - když říkáš, že při vyšší zátěži teplota klesá. Chladící okruh oleje má dva stupně a neshledávám v tomto závadu. Můžeš vyměnit komplet chladič oleje, případně snímač teploty(a hladiny oleje) oleje ve vaně, olejové čerpadlo, vyčistit sací koš ve vaně atd, ale nemyslím, že něčeho dosáhneš. Bude tě to stát desetitisíce, abys zkusil vyřešit zvýšení teploty oleje o 10°C. V diagnostice, případně přes přípravek(u některých aut to jinak nešlo) se může nechat ověřit tlak oleje v určitých fázích běhu motoru a případně teplota oleje(ta by měla být přes diagn). V případě závady na mazání se systém ozve zcela bezpečně.
PS: přepni si ukazatel na spotřebu, tam tě nebude třeba tak drásat. Joke 😁