Přejít na obsah

lucky.jack

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1127
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

2 Sledující

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

6098 zobrazení profilu

Oznámení lucky.jack

  1. Tohle je aktuální sdělení vedoucího stk, který byl minulý týden na posledním školení, kde mimo jiné tohle řešilo. Jak řekl sám, je v tom bordel a ještě bude větší, páč chystají ještě nějaký další změny 😄 Good luck 🙂
  2. Tohle mi nedalo, tak jsem poptal přímo u vedoucího stk, s kterým spolupracujeme. Pakliže není v TP u žádného rozměru označení M+S musím používat přesné označení pneu jako v TP. Žádné jiné pneu nemůžeš dle legislativy použít. Pakliže bys tam měl M+S resp horský štít s vločkou, můžeš použít nižší index, ale s nutností označení.
  3. Jestli je škrtící udělaná, tak bych ještě jednou prošel komplet systém sání na netěsnost. Mám pocit, že tohle mohl způsobovat i odlučovač oleje, když byl poškozeny vevnitř.
  4. Jestli to dělá při řazení tak nejspíš kola v převodovce.
  5. Podle krytky ano. Nastartuj motor, zapni vyhřívání zrcátka a dejchni na sklo. Jestliže je vyhřívaný, tak se okamžitě odmlží. Pak můžeš ještě vyndat sklo a kouknout jestli k němu vedou drátky. Ale můžeš si taky vydělat, když budeš nešikovnej a sklo ti praskne 🙂
  6. Bude to řešit SW, který ale momentálně vyvíjejí.
  7. Mělo by stačit s autem najet pár kilometrů, senzory by se měly načíst samy. Za předpokladu, že to auto má ve výbavě tyhle senzory 🙂
  8. Osobně bych nejdřív nechal udělat statickou regeneraci dpf. Pakliže proběhne vše OK, tak nevidím důvod proč měnit díly za desetitisíce. Jestliže neprohne, tak z nějakého důvodu a to by diagnostika měla napsat. Každopádně jen doporučení 🙂
  9. PHM a ostřikovače to zcela určitě nehlásí. Jinak technik by měl mít v Leadu informaci proč se auto hlásí. Bohužel víme, že to vždy tak není. A u nových kodiaqů a podobných jim je to peklo. Smaž domovský servis a nikdo tě "otravovat" nebude. Někteří za tento proaktivní servis děkují, jiní na něj nadávají. Nevybereš si...
  10. Tak potom ať mekánici bádají a bádají a ty plať a plať .... Návrh řešení tu je, výměna čerpadla vč. jednotky. Nebo tankuj pod 30L a budeš mít klid 🙂
  11. Strýce vezmi tou trubkou po hlavě! Dělal asi v3s nebo tatrovky. Šrouby utahuj do hvezdice a dotahni na zvednutym autě. Následně ho spust dolů a dotahni na 120Nm. A hlavně nemaž závity! Aby to strejda třeba taky nechtěl radit.
  12. Jenže v servisu zvedajíí celé auto a ne jen část, takž síly jsou úplně jinak rozložené. Jinak řečeno, při zvedání auta v jednom bodě, zvedáš logicky poměrně mnohem menší váhu, a proto zatížení jednoho bodu je mnohem menší. Za mě to moc hrotíte. Je jasně dané kde máš auto zvedat heverem. V případě použití klasického hevírku by neměl být problém pakliže je hever dán takm aby byl zvedací síla působila kolmo na zvedané auto. Používám zesílenou gumu (puk), jako mají v servisem, aby nedošlo k poškození laku na styčné ploše. V nejhorším případě, jsem použil i kus dřeva. Pořád lepší než železo na železo.
  13. Takhle by to bylo super, kdyby to fungovalo. Mám problém, mám auto v záruce, nasimuluji v servisu a rovnou dám i odpověď co s tím bylo 👍
  14. Tak já nedohledal, ale internet o tom něco ví. https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=176194 Nevím jestli to není konkurenční forum, tak snad to nebude malér 🙂
  15. Někde v zatrčených koutech mozkových závitů mám tušení, že jsem na to někde něco slyšel. Ale potřeboval bych ten kód. Líp se hledá...
×
×
  • Vytvořit nový...