Přejít na obsah

Twisted

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1542
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    3

Twisted naposledy zvítězil 30. Červen

Twisted nejvíce like obsah!

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Twisted

Community Regular

Community Regular (8/14)

  • Reacting Well Vzácný
  • Dedicated Vzácný
  • Very Popular Vzácný
  • First Post
  • Collaborator Vzácný

Nedávné oznámení

465

Popularita

  1. Já myslím, že čísla ze spritmonitoru mluví jasně. To, jakou spotřebu dnes umí 110k Octavia nebo dvoulitrový Superb, by bylo dříve s atmosférou v autech stejné třídy (!) nemyslitelné. Zrovna moderní TSI jsou v tomto ukázková a pokud s F2 1.4 jezdíš za 5-6 litrů, tak s F3/F4 1.0 MT by to začínalo čtyřkou.
  2. @Luďa U LED světel je to jinak než u xenonů, proto většinou nemají ani ostřikovače. Jestli jsem to dobře pochopil, tak je to proto, že LED mají více světelných zdrojů o nižším výkonu.
  3. Samotné výbojky svítivost pomaličku ztrácí a po 8 letech můžou být dost unavené, k tomu čočky se zanáší, odrazové plošky se mohou vypálit. Low xenony zas takovou rezervu světelného výkonu neposkytují.
  4. Já bych jen podotkl, že u CGPA je kat odstíněný tepelným štítem a měl by být sám o sobě odolnější. Taktéž problém s pilinami se dle Cimbu řešil montáží modifikovaného katalyzátoru na kulanci dávno před vznikem CGPA.
  5. Myslím, že to není potřeba přehnaně hrotit. Nemáš tak vysoký nájezd na jeden olej, aby ses musel bát měnit specifikaci. Za mě je to moderní přímovstřikový motor stavěný na 0W-20 a tudíž bych tam stejný 5W-40, který dávám do HTP, nedával. Mně přijde fajn 0W-30 od Shellu, nebo ten tvůj Castrol. Oba plošně používala servisní síť Škody.
  6. Tohle bude ještě vtipné. :-)) Kombo EU automobilek, spoléhajících na dotace a neochotně zlevňujících až tehdy, když se Tesla dostane cenou výrazně pod ně, a EK, která bude protekcionisticky bránit tomu, aby probíhal konkurenční boj.
  7. @informator problém je, že ta 1.2 96 kW je zároveň vrcholová benzínová motorizace už prakticky celého Peugeotu, a ne každý chce PHEV, které musí mít kde nabíjet (+ ve vybitém stavu je ten Peugeot hybrid prý nic moc). Jinak ano, Peugeot má momentálně 8-stupňový Aisin (EAT8), klasický HDM, který by mohl být hlavně velmi spolehlivý. Hybrid ho má spojený s elektromotorem (e-EAT8). Jel jsem krátce obě varianty v x autech, obyčejný EAT8 mě moc neohromil při rychlé jízdě, zato u hybridu elektromotor vyžehlí propady tahu a funguje to hezky.
  8. Koncern nalil do elektromobility obrovské peníze, na úkor alternativ. Mimo Evropu se mu vlastně moc nedaří a v Evropě je regulátor elektromobilitě silně nakloněný. Třeba tu Toyotu, která dnes v Evropě slaví úspěchy s hybridy, by VW mohl do budoucna elektromobilitou odstavit. VW už nemá jinou možnost. Ale i on tvrdí, že třeba v latinské Americe se spalovací auta budou prodávat ještě dlouho. Naproti tomu Toyota a zejména pan Toyoda (který ale nedávno odstoupil z pozice CEO) se snaží nabídnout každému to, co mu bude vyhovovat, a nechce rezignovat na hybridní a vodíkové know-how. Za mě by byl totální majstrštyk, kdyby dokázali rozjet výrobu syntetického paliva, které by v kombinaci s hybridem dávalo ekonomicky smysl.
  9. Tak já vím tolik, že po FL v základu byly 4 repro a od Style, nebo za příplatek v Ambition, bylo 6 repro se "Škoda Surround", což jestli dobře rozumím, je jen SW funkce, která se zapíná při poslechu hudby z vlastního zdroje (nevím, jak je to u DAB rádia). Upřímně mi nepřišlo, že by základní repro v F2 hrály zásadně hůř.
  10. Mělo by zhasnout asi po 30 vteřinách, když nejsou otevřené dveře.
  11. To je normální (ale po chvíli musí osvětlení zhasnout samo). Hlavně je potřeba zkontrolovat kabeláž.
  12. Twisted

    Škoda Fabia IV

    Četl jsem test v Automobilu, měli tam 1.0 TSI DSG, a píšou, že v Česku nelze mít kotoučové brzdy. V ceníku o brzdách ani zmínka. To kotouče prostě zrušili i pro 1.5 TSI?
  13. Nemám zkušenosti s GPF, ale jinak bych to nehrotil. Když 1.0 TSI pravidelně protáhneš, tak ti při takovém nájezdu vydrží 10 let bez problémů, dle mého názoru. Pak bude asi zralé na dekarbonizaci. Pokud je ti jedno dynamika, samozřejmě ani i30 nemusí být špatná.
  14. Auto rozhodně nemá škubat. Takové věci řešit v záruce a nenechat si nekacat hovadiny. Pokud nehodlají auto opravit, ať vrátí peníze.
  15. No, jak se snažím zatím úspěšně udržovat HTP: pravidelné a důsledné výměny oleje předepsané specifikace (díky nízkému nájezdu spíš proplach), svíčky, vzduchový filtr, nenechávat běžet studený motor - ale krátce počkat, netýrat na dálnici, nepodtáčet a vůbec se nebát prohřátý motor protáhnout, tankovat běžný aditivovaný benzín. Prostě užívat v souladu se servisním plánem a manuálem v režimu, na jaký je auto konstruované. Vysokooktanový benzín je u těchto motorů podle mě zbytečnost.
×
×
  • Vytvořit nový...