Mě se projevuje sterjný problém. Při mírném zatočení do levé i prave strany něco drhne na přední nármavě někde u kola... při jízdě rovně je ticho. Může to být ložisko ?
Pánové. Od té doby, co to jednou zachrastilo, to neudělalo ani jednou, vše běží jak má, starty jsou tichoučké. Takže zatím pohoda, klídek. A jak uvádím v předchozích příspěvcích, olej já dávám 5W-40 max co 10 tisíc, takže.. by neměl být problém.
Před pár dny se objevil můj první problém s motorem 1.2 HTP 12V 51kw BZG. 2008/10 vyrobené, najeto dnes 67 700. Poprvé se ozvaly rozvody. dle mě dost řádně. Olej měním max co 10tkm, pouze Shell Helix 5W-40. Mám ho dát do servisu? Udělalo to pouze jednou, odpoledne už bylo ticho, dnes ráno taky.
Dnes ráno se objevil ten samý problém. 1.2 HTP 12V 51kw BZG. 2008/10 vyrobené, najeto dnes 67 500. Zarachtilo to poprvé, ale dost řádně. Olej měním max co 10tkm, pouze Shell Helix 5W-40. Mám ho dát do servisu? Docela se bojím, že se mi to potká. :/ Od rána jsem na to dost nasranej. Nemá to skoro nic najeto.
Takže čistě teoreticky. Já jezdím denně do práce- Ráno 10km okresními cestami a odpoledne zpět. Žádné zastavování,přejíždím přes vesničky, motor nevyvíjí skoro žádnou námahu. Motor nepodtáčím, ani zbytečně nevytáčím. Nyní mám najeto necelých 66 tisíc. Může mě teda čekat v 90 tisících investice za nový katalyzátor za 15 000,-Kč?
Čekám, že pan napíše co s tím bylo. Já mám stejný typ motoru jako on, intervaly výměn oleje a filtrů, kapalin a svíček jsem si zkrátil na polovic,tak doufám,že mě tohle nepotká.