Mám jí necelé tři roky. V létě 22 a na jaře 23. Vždy tedy bylo teplo a auto stálo venku. V garáži se mi nestalo nikdy. Občas se mi stane po zamčení na displeji infoteimentu svítí hodiny. Nicméně vždy u všech svých aut od roku 1997 jsem vždycky po uzamčení auto obešel.
To samé u 4 fabie, byl jsem v servisu, přehrán sw. Stále problém, hlasitost nefunkční a hlavně nelze tel., nic není slyšet. Tak jsem zvědavý, mám nahrávat videa a opět servis.
Jednoduše, nechá se neutrál a spoléhá se pouze na ruční brzdu. Dělají i někteří mladší kolegové v práci. Jako správce autoparku pak nadávám. Dělají to samé i v kopci. Prý je takto učili v autoškole.
Jj u Bartha jsem fabču převzal. Zatím 500km. Motor se na volnoběch také chvěje jak u mé scaly. 3 fabka byla absulutně bez vibrací. Jinak jak jsem psal je to tedy o velký kus prostornější než 3. V kombiku by neměla konkurenci.
Měla být v listopadu 22. Nicméně dnes jsem jí převzal. Oproti trojkové je opravdu o pořádný krok dopředu. Přirovnal bych to k mojí scale. Jel jsem z Pardubic do Prahy a jsem spokojený.