Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Kdyby byl někdo z Ostravy, nebo byl ochotný kvůli měření výkonu do Ostravy přijet, tak bych možná dokázal domluvit školní zkušebnu, kde by se to odměřilo  zadarmo.  :kol-28: Samozřejmě by to muselo mít nějaký důvod, aby nám měření dovolili, ale budu psát diplomku a to by mohlo být zajímavý téma, když by se to porovnalo jak po stránce změny výkonu, spotřeby, emisí, jízdních vlastností.... Ale hlavně by byly naměřené grafy výkonu ze zkušebny. Kdyby se někdo našel, tak dejte vědět  :kol-142: .

No, možno by som do toho aj šiel. Spravím si malý výlet a benzín z BA do Ostravy a späť ma vyjde ešte o pár eúr menej ako keby som si to dal zmerať v Bratislave. A potom by bolo zaujímavé zároveň už porovnať výkon aj s tvojou Fabiou. Možno bude nejaký rozdiel aj v jednotlivých verziách SW. Ja mám aktuálne verziu SW 4050 (pravdepodobne stále najnovšia), ktorú mi nahrávali cca. 2-3 týždne dozadu.

Skús to zistiť a potom prípadne napíš SZ že kedy, kde, ako, na akej brzde, a tak... :)

OK, to by bylo dobré, no já zatím neplánuji žádný chip, ale zkusit alespoň bez chipu ty 2 porovnat by mohlo být zajímavé. Jakou SW mám nevím, ale řekl bych že tam bude hned ta první, která se dávala po přidání podložky pod turbo.. Ale to bych si nechal zjistit.. Zkusím se poptat ve škole, už jsem tam měřil na bakalářku Felicii a paráda. Jinak zkušebna je to MAHA LPS 2000, je pouze do výkonu 260 kW a rychlosti max 260 km/h, ale to bude určitě stačit. Ozvu se jakmile se něco zjistím.

Asi budeš mať 2701. Ak budeš mať cestu do servisu, tak tam ti to dokážu určite povedať a asi sa to dá zistiť aj cez VAG-COM ak máš.

72126_574721669225737_1546336203_n.jpg

Ještě chybí údaj o teplotě katu....před a "po"

  • 1 měsíc později...

980303_642518549096511_849216549_o.jpg468941_642518552429844_1188033529_o.jpgBez výfuku je tých koníkov cca. 125.

A teraz otázka životnosti. Bežný motor vydrží koľko ?? 250k km podľa nejakého ING. ktorý sa podielal na tvorbe tohoto motora povedal že 250tisic by mal zvládnuť bez závažných porúch. Čo potom po chipe ? Mne sa osobne chipovanie aut páči a hlavne tieto motory ako sú 1,2 a 1,4TSička, záťah ako diesel a relatívna úspornosť ale tiež problémy s tým súvisiace. Keby tá sucha 7-st DSG prevodovka nebola tuším len do 250nm konštruovaná tak by sme videli aj viac tuningových úprav u Fabii VRS a podobné varianty.

No, pri 1.2 TSI problém pri DSG nie je, lebo aj po úprave ostáva pod 250 Nm.

skrátka osobně bych do 1.2TSI chip necpal,vyhozené peníze i tak to jede obstojně,už verze 63kw není vůbec marná,kdo chce větší výkon,ať si hned koupí silnější motor,ono chip třeba motoru neuškodí,ale skrátí životnost spojky a možná i převodovky při razatnější jízdě,kdo výkon používá jen předjíždění atd.,tak třeba no probleme

A co turbo, svody a kat. Koncern z toho při vyšším výkonu dělá z těchto motorů průtokáče při vyšších otáčkách a zatížení aby se to za svody neroztopilo a tady to hrnou naprudko do plných.... :kol-44:  :kol-44: :kol-44:  :kol-44:  :kol-44:  :kol-44:  :kol-44:  

Já mám 77kw s DSG a jede to dobře.. Hlavně v lehké Fabii. Taky bych za ty peníze do toho nešel ale něco si přidám a mám origo rs a 132kw pak bych zajel do Cimbu a měl bych 158kw :-)

Za 360 € príplatok Fabiu RS nekúpiš. Keby to tak bolo, tak to by bola každá druhá Fabia 

 

Inak keby som teraz nemal naplánované iné, a o dosť väčšie výdavky, tak do tej úpravy na 125 koní aj idem. Výfuk by som už nedal robiť, to už je na môj vkus drahota, ale verím že to Polo so 140 koníkmi pod kapotou na tých ľahkých diskoch dokáže jazdiť veľmi svižne. A možno aj s nižšou spotrebou pri rovnakom štýle jazdy...

 

David C3: pokiaľ viem, aj ty si "investoval" dosť veľa peňazí do ľahkých diskov. ;-)

Cimbu za 15tis z 63kw dělá 92kw..

A rozvody u takto čipnutého auta se dělají po 5t. km nebo dřív?

V ceně máš dvě sady rozvodů na výměnu :kol-28:  :kol-28: :kol-28:  

Janda upravuje 1.2 TSI absolutně bez záruky, podle vyjádření, které tu i je, čeká na prvního zákazníka a majitel auta bude muset podepsat, že nic na něm nebude nárokovat v případě poruchy. Jako přeprodejce docela drsné podmínky.

Já stále tvrdím, že pokud se bavíme o chipu pro 1.2 TSI, tak asi jen pro 63 kW verzi (pro normální provoz), do které by se podařilo nahrát SW ze silnější 77 kW varianty. A čekám na toho šťastlivce ;)

A máme tu ještě jednu variantu chipu vlastně pro obě verze :D Kdyby někdo získal původní software, který byl z výroby před 24W6 ;):D

Ja s reťazou žiaden problém nemám, ani nechrastí. :p

Klop-klop na drevo. :)

 

David C3, tá cena od Cimbu je dosť vysoká, hlavne keď to robia bez záruky. U nás sú MM o viac ako 200 € lacnejší a je to renomovaná firma. Dokonca za tých ďalších 200 € u nich máš záruku, že v prípade prehrania SW v ŠA servise ti úpravu znovu spravia, čo je dosť dobré hlavne ak chodíš do servisu kde ani nevieš čo s autom robia. Pri 1.2 TSI už tých SW zmien asi nebude veľa, ale pri nejakom novom motore to je super možnosť.

 

Inak keby som mal 63 kW verziu motora, nad úpravou tiež neváham, 40 koníkov je už rozdiel ktorý za tie peniaze určite stojí. Ale aj keď sa niekto bojí tých 92 kW, nechápem prečo stále váha. Dobrá firma dokáže spraviť zo 63 kW verzie aj 77 kW, len im treba povedať že to nechcete mať nastavené na maximálny výkon. Nič viac...

Upraveno od Ivan Horváth

Ceny dobré, ale im by som svoje aut nezveril. Už samotný web je pre mňa nedôveryhodný, a to že úpravu robia bez merania výkonu, vypovedá niečo o ich "kvalitách".

 

  • měření výkonu motoru na zkušebně po úpravě *
    * pouze na provozovně v Praze (v případě poskytnuté slevy není měření součástí úpravy).

Ceny jsou sice dobré, ale četl jsem povětšinou kritiku typu: "Nejsme tak bohatí, abychom využili tento levný chiptuning..." Nemají dobré hodnocení...

Jak říkám, sežeňte někdo mapy před 24W6 ;-)

Znáte někoho, kdo by dostal do 63 kW verze soft ze 77 kW varianty? Prý je tam vyvinutý nějaký zámek, aby se tato úprava nedala provést (nemyslím jiné budíky)

Mě také řekli,že tam ten původní nejde a ani by ho tam prý nenahrali,to by jim škodovka dala:-)

Auto je napojeno v Š-A servisu při jakémkoli napojení online, přehrání ani omylem nehrozí.

Aj keby niekto zohnal povodny soft, s podlozkovou akciou 24W6 to spárovat neide. Jedine chip a potom uz nechodit do SA servisu.

Este je divne, ze existuju dva druhy podloziek tensia 1mm a sirsia 2 mm, podla coho ich davaju.

Upraveno od akubus

Jestli ta o tloušťce 1mm nebyla jen nějaký "zkušební" či "přechodový" model. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.