Galvi Vloženo 10. Duben 2013 Vloženo 10. Duben 2013 Kdyby byl někdo z Ostravy, nebo byl ochotný kvůli měření výkonu do Ostravy přijet, tak bych možná dokázal domluvit školní zkušebnu, kde by se to odměřilo zadarmo. Samozřejmě by to muselo mít nějaký důvod, aby nám měření dovolili, ale budu psát diplomku a to by mohlo být zajímavý téma, když by se to porovnalo jak po stránce změny výkonu, spotřeby, emisí, jízdních vlastností.... Ale hlavně by byly naměřené grafy výkonu ze zkušebny. Kdyby se někdo našel, tak dejte vědět . Citovat
e1. Vloženo 10. Duben 2013 Vloženo 10. Duben 2013 No, možno by som do toho aj šiel. Spravím si malý výlet a benzín z BA do Ostravy a späť ma vyjde ešte o pár eúr menej ako keby som si to dal zmerať v Bratislave. A potom by bolo zaujímavé zároveň už porovnať výkon aj s tvojou Fabiou. Možno bude nejaký rozdiel aj v jednotlivých verziách SW. Ja mám aktuálne verziu SW 4050 (pravdepodobne stále najnovšia), ktorú mi nahrávali cca. 2-3 týždne dozadu. Skús to zistiť a potom prípadne napíš SZ že kedy, kde, ako, na akej brzde, a tak... Citovat
Galvi Vloženo 10. Duben 2013 Vloženo 10. Duben 2013 OK, to by bylo dobré, no já zatím neplánuji žádný chip, ale zkusit alespoň bez chipu ty 2 porovnat by mohlo být zajímavé. Jakou SW mám nevím, ale řekl bych že tam bude hned ta první, která se dávala po přidání podložky pod turbo.. Ale to bych si nechal zjistit.. Zkusím se poptat ve škole, už jsem tam měřil na bakalářku Felicii a paráda. Jinak zkušebna je to MAHA LPS 2000, je pouze do výkonu 260 kW a rychlosti max 260 km/h, ale to bude určitě stačit. Ozvu se jakmile se něco zjistím. Citovat
e1. Vloženo 10. Duben 2013 Vloženo 10. Duben 2013 Asi budeš mať 2701. Ak budeš mať cestu do servisu, tak tam ti to dokážu určite povedať a asi sa to dá zistiť aj cez VAG-COM ak máš. Citovat
KubinoPv Vloženo 15. Duben 2013 Vloženo 15. Duben 2013 Ještě chybí údaj o teplotě katu....před a "po" Citovat
marfan Vloženo 27. Květen 2013 Vloženo 27. Květen 2013 A teraz otázka životnosti. Bežný motor vydrží koľko ?? 250k km podľa nejakého ING. ktorý sa podielal na tvorbe tohoto motora povedal že 250tisic by mal zvládnuť bez závažných porúch. Čo potom po chipe ? Mne sa osobne chipovanie aut páči a hlavne tieto motory ako sú 1,2 a 1,4TSička, záťah ako diesel a relatívna úspornosť ale tiež problémy s tým súvisiace. Keby tá sucha 7-st DSG prevodovka nebola tuším len do 250nm konštruovaná tak by sme videli aj viac tuningových úprav u Fabii VRS a podobné varianty. Citovat
e1. Vloženo 27. Květen 2013 Vloženo 27. Květen 2013 No, pri 1.2 TSI problém pri DSG nie je, lebo aj po úprave ostáva pod 250 Nm. Citovat
tavič Vloženo 27. Květen 2013 Vloženo 27. Květen 2013 skrátka osobně bych do 1.2TSI chip necpal,vyhozené peníze i tak to jede obstojně,už verze 63kw není vůbec marná,kdo chce větší výkon,ať si hned koupí silnější motor,ono chip třeba motoru neuškodí,ale skrátí životnost spojky a možná i převodovky při razatnější jízdě,kdo výkon používá jen předjíždění atd.,tak třeba no probleme Citovat
KubinoPv Vloženo 27. Květen 2013 Vloženo 27. Květen 2013 A co turbo, svody a kat. Koncern z toho při vyšším výkonu dělá z těchto motorů průtokáče při vyšších otáčkách a zatížení aby se to za svody neroztopilo a tady to hrnou naprudko do plných.... :kol-44: Citovat
David C3 Vloženo 27. Květen 2013 Vloženo 27. Květen 2013 Já mám 77kw s DSG a jede to dobře.. Hlavně v lehké Fabii. Taky bych za ty peníze do toho nešel ale něco si přidám a mám origo rs a 132kw pak bych zajel do Cimbu a měl bych 158kw :-) Citovat
e1. Vloženo 27. Květen 2013 Vloženo 27. Květen 2013 Za 360 € príplatok Fabiu RS nekúpiš. Keby to tak bolo, tak to by bola každá druhá Fabia Inak keby som teraz nemal naplánované iné, a o dosť väčšie výdavky, tak do tej úpravy na 125 koní aj idem. Výfuk by som už nedal robiť, to už je na môj vkus drahota, ale verím že to Polo so 140 koníkmi pod kapotou na tých ľahkých diskoch dokáže jazdiť veľmi svižne. A možno aj s nižšou spotrebou pri rovnakom štýle jazdy... David C3: pokiaľ viem, aj ty si "investoval" dosť veľa peňazí do ľahkých diskov. ;-) Citovat
Voice Vloženo 28. Květen 2013 Vloženo 28. Květen 2013 A rozvody u takto čipnutého auta se dělají po 5t. km nebo dřív? Citovat
KubinoPv Vloženo 28. Květen 2013 Vloženo 28. Květen 2013 V ceně máš dvě sady rozvodů na výměnu :kol-28: 2 Citovat
sytic Vloženo 28. Květen 2013 Vloženo 28. Květen 2013 Janda upravuje 1.2 TSI absolutně bez záruky, podle vyjádření, které tu i je, čeká na prvního zákazníka a majitel auta bude muset podepsat, že nic na něm nebude nárokovat v případě poruchy. Jako přeprodejce docela drsné podmínky. Já stále tvrdím, že pokud se bavíme o chipu pro 1.2 TSI, tak asi jen pro 63 kW verzi (pro normální provoz), do které by se podařilo nahrát SW ze silnější 77 kW varianty. A čekám na toho šťastlivce A máme tu ještě jednu variantu chipu vlastně pro obě verze Kdyby někdo získal původní software, který byl z výroby před 24W6 Citovat
e1. Vloženo 28. Květen 2013 Vloženo 28. Květen 2013 (editace) Ja s reťazou žiaden problém nemám, ani nechrastí. Klop-klop na drevo. David C3, tá cena od Cimbu je dosť vysoká, hlavne keď to robia bez záruky. U nás sú MM o viac ako 200 € lacnejší a je to renomovaná firma. Dokonca za tých ďalších 200 € u nich máš záruku, že v prípade prehrania SW v ŠA servise ti úpravu znovu spravia, čo je dosť dobré hlavne ak chodíš do servisu kde ani nevieš čo s autom robia. Pri 1.2 TSI už tých SW zmien asi nebude veľa, ale pri nejakom novom motore to je super možnosť. Inak keby som mal 63 kW verziu motora, nad úpravou tiež neváham, 40 koníkov je už rozdiel ktorý za tie peniaze určite stojí. Ale aj keď sa niekto bojí tých 92 kW, nechápem prečo stále váha. Dobrá firma dokáže spraviť zo 63 kW verzie aj 77 kW, len im treba povedať že to nechcete mať nastavené na maximálny výkon. Nič viac... Editováno: 28. Květen 2013, autor: Ivan Horváth Citovat
sytic Vloženo 28. Květen 2013 Vloženo 28. Květen 2013 Co to je za ceny? Mimochodem i 1.2 TSI http://www.autochip.eu/cz/chiptuning/tabulky/skoda/ http://www.autochip.eu/cz/chiptuning/tabulky/skoda/skoda-fabia-2-12-tsi-86hp/ http://www.autochip.eu/cz/chiptuning/tabulky/skoda/skoda-fabia-2-12-tsi-105-hp/ Citovat
e1. Vloženo 29. Květen 2013 Vloženo 29. Květen 2013 Ceny dobré, ale im by som svoje aut nezveril. Už samotný web je pre mňa nedôveryhodný, a to že úpravu robia bez merania výkonu, vypovedá niečo o ich "kvalitách". měření výkonu motoru na zkušebně po úpravě ** pouze na provozovně v Praze (v případě poskytnuté slevy není měření součástí úpravy). Citovat
sytic Vloženo 30. Květen 2013 Vloženo 30. Květen 2013 Ceny jsou sice dobré, ale četl jsem povětšinou kritiku typu: "Nejsme tak bohatí, abychom využili tento levný chiptuning..." Nemají dobré hodnocení... Jak říkám, sežeňte někdo mapy před 24W6 ;-) Znáte někoho, kdo by dostal do 63 kW verze soft ze 77 kW varianty? Prý je tam vyvinutý nějaký zámek, aby se tato úprava nedala provést (nemyslím jiné budíky) Citovat
metas Vloženo 30. Květen 2013 Vloženo 30. Květen 2013 Mě také řekli,že tam ten původní nejde a ani by ho tam prý nenahrali,to by jim škodovka dala:-) Citovat
KubinoPv Vloženo 30. Květen 2013 Vloženo 30. Květen 2013 Auto je napojeno v Š-A servisu při jakémkoli napojení online, přehrání ani omylem nehrozí. Citovat
akubus Vloženo 31. Květen 2013 Vloženo 31. Květen 2013 (editace) Aj keby niekto zohnal povodny soft, s podlozkovou akciou 24W6 to spárovat neide. Jedine chip a potom uz nechodit do SA servisu. Este je divne, ze existuju dva druhy podloziek tensia 1mm a sirsia 2 mm, podla coho ich davaju. Editováno: 31. Květen 2013, autor: akubus Citovat
Pawouk Vloženo 31. Květen 2013 Vloženo 31. Květen 2013 Jestli ta o tloušťce 1mm nebyla jen nějaký "zkušební" či "přechodový" model. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.