Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Taky mi občas svítí kontrolka motoru. Letos před dovolenou smazána po 700 km se rozsvítila po 2000 při průjezdu Vídní zhasla a po dalších 500 zase svítí. Co když tam dám před emisema 100 oktanový benzín?

Nemyslím si,že ti lepší benzin pomůže. Pokud svítí,tak vymaž a asi po 50km,když se nerozsvítí,tak honem na emise.

Tak jsem natankoval 30l prémiový 95 u pumpy s mušlí a jel do Čelákovic. Po nastartování na cestu zpět už kontrolka motoru nesvítila. Snad to vydrží.

  • 1 rok později...

dobrý deň.

Fabia 1,2 htp, 47 KW r.v. 2006, 165000km -problém so zvýšeným CO pri EK. Pri voľnobežných otáčkach je všetko OK ,ale pri otáčkach 2500 sa zvýši CO nad povolený limit.

Vymenené sviečky,lambda sondy, katalyzátor, vstrekovače, výfukový systém. Nič nepomáha. Diagnostika ukazuje, že je všetko OK.

Poraťe prosím, ak mal niekto podobný problém.

dakujem

ještě bych zkusil koupit Vervu, nebo Maxx Motion a dal tomu čouda, žádný důchodcovský styl, ale otáčky nad 3t a až do červeného

Jo, jo taky mi stále svítí vrtulník HTP 47kW 172 000 km. Ale včera jsem se vrátil z Chorvatska plně naložený s širokou rakví. Zpět jsem to vzal po dálnici držel jsem několik hodin 4000 otáček a vrtulník zhasnul. Možná taky lepší benzín.

tak to tam stejně budeš mít zapsané, tu chybu. Bude se jednat o sporadickou, proto ti ten check z času na čas zhasne

To vím. Motor má už po tanečních, léta žere tak 0,3l/1000 a teď jsem po ujetí 2220 km dolil 0,8l samozřejmě dolejvám cestou. Snad to projde přes emise.

tak to nevím, jestli máš VAG, píchni to do diag.zásuvky a vyjeď si readness, pokud tam uvidíš byť jednu 1 namísto nuly, tak věř, že na emisích končíš

jasně, pokud tam je (byla) chyba, tak neprojde - to nebudou ani měřit. Nejdříve je nutné se zbavit problému a pak readiness "vynulovat".

Já bych to neviděl tak tragicky. Taky jsem měl (mám) problém, nízká účinnost katalyzátoru, kontrolka MIL svítí trvale. Když jí VAGem zhasnu, vyjedničkuje se readlines kód, většina kódu se jízdou vynuluje, katalyzátor zůstává 1. V tomto stavu (Vagem smazanými chybami) jsem jel na STK. Na emisích díky "špatnému" readlines kódu musel udělat nějaký test navíc (asi kontrolu lambda sondy), ten byl OK. Pak normálně měřil emise, CO bylo na hranici (spíš za hranicí) aby povedlo se mu to "chytit" ak, že na výpisu to těsně vyšlo, takže o prsa, ale OK.

Časem se to vynuluje celé, ale podmínkou je, že se chyba neobjeví. Vynulovat se to dá i přes VAG - spuštění testu (má to několik fází) a opět to přitom nesmí spadnout do chyby. Pokud je v autě něco blbě, tak se to zpravidla nepovede.

mirec1:

Byla provedena kompletní diagnostika včetně testu akčních členů a kontroly bloků naměřených hodnot? 

Není motor nebo hlava motoru opotřebená?

Pokud to emisemi neprošlo jen těsně, co takhle zkusit natankovat kvalitní benzín s aditivy, případně benzín s přídavkem E85? Může to emise o něco snížit.

Upraveno od Tycoon

Diagnostika bola robená v origo servise škoda, tak verím ,že vedia čo majú robiť.

Nad repasom hlavy premýšlam, ale neviem či to nebudú vyhodené peniaze. Tie emisie,všetko je ok , len CO sa nepodarilo dostať pod 0,3. Skúšali sme aj ten benzín, ale pod 0,55 sme sa nedostali.(pri volnobehu je všetko OK aj hodnoty CO).Ideálne by bolo keby mal niekto rovnakú skúsenosť, ale zatiaľ som nenašiel žiadneho mechanika , čo by vedel poradiť

Když to nedokázali vyřešit, tak asi tak úplně nevědí. Ventily se dají identifikovat změřením komprese. Pokud je OK, tak není důvod k repasi.

Souhlas, určitě změřit kompresi. 

A že byla diagnostika dělána v autorizáku, to samo o sobě nic neříká. Já mám zkušenost, že nejlepší diagnostiku uměl LPG servis.

Zdravicko pani. Mam presne ten isty problem ako Mirec1. Jedna sa o Fabiu 1.2htp 44kw rv 2009 49tis km ( ano original). Na volnobehu lambda aj CO ok. Pri merani v otackach CO stupne nad 0.45 a lambda ochudobni zmes. Napada Vas nieco? Uz si neviem rady. 

 

Edit:

Moze cidlo g62 ovplyvnit zmes az vo zvysenych otackach? Ak budem predpokladat ze tlaky vo valcoch su vyhovujuce, lambda sondy su nove a adaptovane, katalyzator je v najlepsej kondicii a  v readliness je vsetko passed a ok. Odtrh sviecok?

 

Edit2:

Kompresia vo valcoch 11/11/10

Upraveno od Wolfy21

  • 1 rok později...

Ahoj, vím, že tohle vlákno je už staré, ale přece jen zkusím štěstí. V současné době řeším stejný problém jako ty. Na emisích při koupi auta z bazaru Co2 hraniční 1,9 (max.2), po ujetí 2tis km klekl motor, tlaky ve 3 valcich NULA!!! Ventil,čepy,hlava atd oprava za 15tisíc.Nyní po 2 letech mám jít na emise a bojím se, že s motorem se odrovnal i katalyzatór.kontrolky ale nesvítí.Jak dopadl tvúj katalyzátor? Nebyl zničený když válce měly tak zlé tlaky?

 

Pokud by jsi měl, nebo někdo z okolí, vag, můžeš to zjistit tam při výčtu readiness kódu, pokud bude 0 u katu tak je cajk, pokud 1, tak tě asi z emisí vyhodí aniž by cokoliv měřili  

  • 1 měsíc později...

Zdravim, nepresiel som emisnou kontrolou. Boli vysoke doplnkove parametre CO2=13, O2=2,44 a lambda=1,13. Ostatne parametre boli OK. Neviete co to moze byt?

20201216_163404.jpg

Nevím, školy nemám, ale vysoký obsah O2 může dělat netěsné výfukové potrubí. Kyslík ve výfukových plynech pak vyčuchá lambda, bude si myslet, že je ve směsi málo paliva a palivo přidá. Tím se zhorší spalování, zvýší CO.....

 

Na tom přiloženém papíru je to vyhovující nebo blbě vidím?

Upraveno od McMatej

CO aj HC su ok. Problem je z O2 (nad limitom) a CO2 (pod limitom). Diagnostika VAG neukazuje ziadnu chybu a jazdne prejavy, spotreba v norme. 

Dobře, postupoval bych nejsnažší (nejlacinějšího) cestou. U nastartovaného motoru ucpi hadrem na konci výfuk, v ideálním světě by měl motor chcípnot. Pokud je někde netěsnost, tak poslouchej kde to syčí.

Tipuji vlnovec, je to ještě blízko aby to ovlivnilo lambdu

  • 7 měsíců později...

Ahojt skupino,mám vážny problém s kamarátovim pekáčom. Fabia 1.2HTP 47kw dnes bol stk / ek. Stk spravil ako mladík na kombajne.. Ale EK nie.Zevraj velke CO2. 

Svieti kontrolka motoru a na diagnostike ukázalo chybu vačky a auto za studena naštartuje na 4 až 8 x ... Ked je teplé neni problém.... Nestretol sa stým niekto? Ak hej čo to bolo... bližšie info keby dačo vyzistím... DIKES

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.