Shotysk Vloženo 23. leden 2011 Sdílet Vloženo 23. leden 2011 asi pre týždnom som bol na pumpe natankoval som a šiel naštartovať,otočím klúčikom a nič ,ani štartér netočilo ,elektronika svietila ale.vytiahol som klúče zo zapaľovania strčil znova a už to nakoplo,neriešil som to teda, ale začalo sa to opakovať že to šlo až na 3x nakopnúť.Po týždni to už nejde ani po pol hodine naštartovať,môžete poradiť kde by mohla byť chyba? je to v spínacej skrinke alebo v štartéri či niekde inde? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gustaff Vloženo 23. leden 2011 Sdílet Vloženo 23. leden 2011 Tazko takto poradit, bez premerania elektriky, aspon taka jednoducha diagnostika, ak pocujes pri otoceni klucika do startovacej polohy cvaknutie z motoroveho priestoru tak by mala byt spinacia skrinka o.k. a pravdepodobne bude chyba v elektromagnetickom spinaci startera alebo v samotnom starteri, ale ak to cvaknutie nepocut tak to moze byt aj spinacka, alebo aj niekde inde, najlepsie zobrat voltmeter alebo aspon ziarovkovu skusacku a zmerat to pokial sa dostane napatie... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shotysk Vloženo 23. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 23. leden 2011 (editace) tak sme to odskúšali,cvaknutie z motorovej časti po otočení je počuť raz ,takže spínacia skrinka by mala byť OK. zistili sme že elektrika nejde do štartéra.prepojili sme to káblikom tam ako je cievka a motor krásne nabehol keď sme nechali kľúč v polohe 1. vlastne auto naštartovalo bez toho aby som kľúč potočil do polohy 2. myslím si že chyba môže byt buď v kábloch alebo ako vravíš v tom elektromagnetickom spínači? Editováno: 23. leden 2011, autor: Shotysk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gustaff Vloženo 23. leden 2011 Sdílet Vloženo 23. leden 2011 Tak to ukazuje na elektromagneticky spinac, ze sice kotva priskoci ale nezopne obvod, tak sa napatie nedostane na starter, kabel ide od akumulatora na svorku elmag. spinaca, a potom je prepoj uz priamo do startera, tak skontroluj ci su v poriadku kablove oka privodneho kabla a ci su obe matice na kontaktoch elmag.spinaca utiahnute, ak ano tak potom vymenit elmag. spinac, nic ine co by mohlo takto blbnut ked ten elmag. spinac vzdy cvakne ale nie vzdy starter toci tam uz nieje, uplne najspolahlivejsie to zistis ze zmerias napatie na vystupe z elmag. spinaca do startera pri kluciku v startovacej polohe... Vela zdaru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shotysk Vloženo 24. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 24. leden 2011 počuj mám v tom trocha bordel .to cvaknutie som myslel že to je spínacie relé palivového čerpadla a ten elektromagnetický spínač nieje náhodou tá cievka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gustaff Vloženo 28. leden 2011 Sdílet Vloženo 28. leden 2011 Presne tak, ten elmag. spinac je ta cievka co je namontovana na starteri, ma dve funkcie, jednak zasuva pastorok do ozubenia na zotrvacniku, a druha je ze spina privod prudu do startera, ked tato cievka cvakne a starter sa aj tak neroztoci tak je problem bud v cievke, ze nezopne prud, alebo v samotnom starteri, tam napr. uhliky. Tu je k tomu celkom dobry navod: Starter.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.