Pawouk Vloženo 7. Únor 2014 Sdílet Vloženo 7. Únor 2014 Hele borče, než zase začneš chrlit ty moudra, nauč se editovat svoje příspěvky. Ať tady nesázíš jeden za druhým. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 8. Únor 2014 Sdílet Vloženo 8. Únor 2014 A já neviděl TDi ze kterého by nešly saze ! :D Tak to si toho ještě tedy moc neviděl. V dnešní době filtrů pevných částic? Blázne, tvůj nick = obsah Tvé hlavy (ostatní příspěvky za moc opravdu nestojí, ale což, vždy se někdo takový najde) K tématu: naše 3.6 pokuřuje v zimě za studena i za tepla, pokud to není vysloveně zabarvený dým (šedý či namodralý) vůbec bych to neřešil. V zimních teplotách ve výfukách značně kondenzuje voda a pára je pak dost vidět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš Hrábek Vloženo 8. Únor 2014 Sdílet Vloženo 8. Únor 2014 No a právě přechod z dieslu,který po zahřátí nepokuřoval, mne znejistil a díky odpovědím už vím,ze je to normální. Jde o stejné skupenství i barvu jako za studena... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kunihovno Vloženo 9. Únor 2014 Sdílet Vloženo 9. Únor 2014 Ze všech dieslů dřív nebo později čmoudí saze jakou má filltr pevných částic životnost ? A jaký věkový průmer aut tu u nás v ČR máme ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 9. Únor 2014 Sdílet Vloženo 9. Únor 2014 Zivotnost je takova jak s tim kdo jak kde jezdi. Mel jsem dpf ve scoutu bmm ktery mel zvyseny vykon a prodaval jsem pri poctivych cca 220 tis km a ani jednou sem o dpf nevedel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kunihovno Vloženo 9. Únor 2014 Sdílet Vloženo 9. Únor 2014 http://forum.skodahome.cz/topic/117712-20-tdc-cri-125kw-po-odstraneni-dpf-a-uprave-rj-145kw/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
waikiki Vloženo 9. Únor 2014 Sdílet Vloženo 9. Únor 2014 Co tím chtěl básník říct? Záleží přeci, kde to jezdí a kdo s tím jezdí. Jestli máš takový názor podle jednoho kusu tak potěš koště. Spokojení zákazníci nikde nic psát nebudou, jeden nazlobený to zvládne za sto jiných. Motory jsou tedy taky sračky,(protože jsi četl, že už někomu měnila škodovka na záruku motor) naprosto všechny? Proč to teda vůbec vyrábí? Prostě každá technologie je něco za něco. Občas hodně zvládne lidský faktor. Je jedno, jestli obsluha, montáž nebo výroba popř. manažeři, kteří chtějí ušetřit a použijí jiný materiál. Nemusím chodit daleko, můj švagr razí heslo: Auto má sloužit mě a ne já jemu. a nevysvětlíš mu, že má měnit olej atd. Pak se diví, že to auto nějak nejede, že si zase koupil nějaký šmejd a má to přece jen rok. Prodá to, nový majitel vymění náplně, filtry a vymění co je třeba a jezdí vesele dál. Ale švagr jde a zase v bazaru koupí jiný "šmejd" a tak je to stále dokola. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 9. Únor 2014 Sdílet Vloženo 9. Únor 2014 Mám třetí 3.6ku. A musím říct, že až na maličkosti žádný problém. První ročníky měly problémy se softem v dsg a tuším, že mohlo zatékat do mlhovek. Obojí řešila Škoda při garančkách automaticky. Teď mám rv 2011, 56.000km a bez problému. Pouze ve 30.000km jsem reklamoval horní uložení tlumičů ( totálně se rozpadlo) Servis vstřícně vyměnil. Takže za mě spolehlivost. Když supa tak jedině 3.6. ;-) 1 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 9. Únor 2014 Sdílet Vloženo 9. Únor 2014 No ja mam prvni 3.6, 2013, najeto necelych 60tis ,km rychle pribyvaji a zatim ok. V servisu se o me staraji dobre uvidime jak dlouho jim to vydrzi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Únor 2014 Sdílet Vloženo 9. Únor 2014 Ze všech dieslů dřív nebo později čmoudí saze jakou má filltr pevných částic životnost ? A jaký věkový průmer aut tu u nás v ČR máme ? Odstěhuj se s dieselem někam jinam - tady je to off topic! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 9. Únor 2014 Sdílet Vloženo 9. Únor 2014 Vždy to je sila keď v Bohnicích majú hodinu internetu ale tento člen je fakt výživný ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš Hrábek Vloženo 23. Únor 2014 Sdílet Vloženo 23. Únor 2014 Máte někdo Prosím nějaký rozkres zavešení celého výfuku? Na volnoběh se ozývá nepatrné cvakání či klepání přibližně v polovině délky auta které už po nepatrném přidání plynu ustane. Je to slyšet jak uvnitř vozu tak venku. Tipoval bych nějaký závěs výfuku pokud to nebude i třeba nedej bože nejaká vnitřní část výfukové soustavy... Tak problém je odstraněn. Pod podlahou spolujezdce je plastový kryt pod nímž je dutý nosník, kde vedou palivové hadičky. Jsou tam relativně volné, proto to klepání. Hadičky jsem v nosníku lépe upevnil a je po problému, ticho jako v kostele ). Tak kdyby někomu pomohlo, budu rád. Zle jsem se domníval, že jde o nějakou součást klepajícího výfuku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 origoš výfuk po 2 rokách, cca 43000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 9. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2014 Perfektne to vyzerá ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tampere Vloženo 2. Únor 2015 Sdílet Vloženo 2. Únor 2015 Tak problém je odstraněn. Pod podlahou spolujezdce je plastový kryt pod nímž je dutý nosník, kde vedou palivové hadičky. Jsou tam relativně volné, proto to klepání. Hadičky jsem v nosníku lépe upevnil a je po problému, ticho jako v kostele ). Tak kdyby někomu pomohlo, budu rád. Zle jsem se domníval, že jde o nějakou součást klepajícího výfuku... Čau měl jsem ten samy problem 14 dni pátráni a nakonec nastartovane auto na zvedaku a našlo se to....taková blbost a tolik prace :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cubic Vloženo 17. Květen 2015 Sdílet Vloženo 17. Květen 2015 hehe pozeram ze to maju 3,6 asi v zakladnej vybave riesil som s tym klepanim to iste Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tampere Vloženo 28. Květen 2015 Sdílet Vloženo 28. Květen 2015 JJ ale nájít příčínu...koho by to napadlo :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doktorone Vloženo 7. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2016 (editace) Nazdar chlapy. Mám problém, a to rozsvícena kontrolka motoru a vzkaz zní P0 420, účinnost katalyzátoru příliš nízká, ráda válců jedna. Po smazání za 200km se rozsvítí opět. Dnes jsem byl nechat změřit emise a hodnoty plynů jsou v normě. Při koupi vozu před 4 měsíci se nam nepodařilo sestavit Readiness code a aby to nebylo na pohodu, tak 4.8. konci technická, takže to musím vyřešit. Zkusmo měnit kat se mi úplně 2x nechce. Najeto 140K. Sháním někoho, kdo by mi v Praze promeril lambdy, zda není problem tam. Ještě malá polemizace, ale pokud je to blbost, tak mě zarazte, ale když jsem auto koupil, tak cca 3 týdny na to my odešlo podávaci čerpadlo, takže možná jak už stalo za prd, tak to dávalo méně benzínu a byla chybná směs, co vyhldnocovali lambdy, já tu chybu nechal smazat ještě před problémy s čerpadlem, pak se po 200 rozsvitila znovu, opět jsem nechal smazat, pak se rozsvitila, ale nastal problém s čerpadlem, to se vyměnilo a chyba smazala, ale opět se rozsvitila, dá se říct v den výměny čerpadla, odjížděl jsem pryč a pak už jsem se na mazání vykašlal, myslíte, by to teď už ten kód mohlo sestavit, že by bylo na příčině ta špatná účinnost cerpadla nebo je to kravina co tu placam a micham jabka a hrušky. Víkend jsem v práci, takže pondělí mám vyhrazeno na změření lambd a zkusím i sestavit ten Readiness code, pokud to bude dobrý tak pohoda, pokud ne, tak snad lambda a jinak hold ten kat, ale je mi divný, že hodnoty emisí jsou v normě. Editováno: 7. Červenec 2016, autor: Doktorone Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 6. Duben 2017 Sdílet Vloženo 6. Duben 2017 Hoď tu chybu do youtube. Je tam o tom mraky videí. Asi trochu pozdě, no může se hodit.[emoji12] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.